Gå til innhold

Mette Ask, here we go again

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Nor skrev (3 timer siden):

Hvem var det egentlig her som startet  usannheten med at Mette spanderte turen på alle? Har Mette sagt det selv noe sted, eller bare sverting  og spekulasjoner ?

Det virket slik siden hun  fortalte hva de betalte totalt for antall barn og voksne (både henne, barn og barnebarn)  for buffet og på burgerking. 

men gjorde nok ikke noe at turen ble dyrerene enn planlagt. Nå er det rett hjem og take away pizza

Endret av Visla
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tangogtare skrev (8 minutter siden):

Du bør se på disse bildene. Ansiktet hennes var helt fint, men kroppen hadde mye sår. 

Finner ikke de på story

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (14 minutter siden):

Finner ikke de på story

Hun lå ut disse bildene for ca. 3 uker siden. Ser veldig skremmende ut! 

Endret av Tangogtare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er først nå etter å ha lest her på forumet at Mette presiserte at datteren betalte turen med danskebåten selv, og at eneste hun betalte var 200kr for at datteren og barnebarna skulle bli med på hennes gratistur (nå bruker ikke jeg å reise med danskebåten, men gir selskapet bort virkelig helt gratise turer med både lugar og plass til bil inkludert og det eneste man betaler for er mat?)

Hun lå jo i sin innvendige lugar med sine barn på hjemturen og sa at hun hadde betalt for å oppgradere lugaren til datter og barnebarn siden de hadde bursdag? Det koster i allefall mere enn 200kr å oppgradere fra innvendig til lugar med vindu (i allefall måtte vi ut med mere enn det for lugar med vindu da vi tok danskebåten fra Oslo for noen år siden)

Dette med at datteren betalte selv kom etter at det ble skrevet her (at hun betaler for egen mat for seg og sine barn burde vært en selvfølge mtp morens økonomi) og da nevner hun at hun betalte 200kr for at de 3 skulle bli inkludert i Mette sin gratistur, dvs der ble sagt i dag. I går på lugaren sa hun at det ble betalt for at datteren fikk en bedre/oppgradert lugar pga barnebarnas bursdag.. Jeg tviler på at en tur tur/retur med danskebåten koster 200kr for en oppgradert lugar for en voksen og to 6- åringer. Siden Mette hadde gratis- lugar så kostet hele turen for 2 voksne, en tenåring og  3 barn 200kr? Maten kom utenom.

Er ikke det vi har betalt i allefall. Selv ikke om den  billigste formen for lugar var gratis 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det er for dumt med kjøpe pizza  når hun har brukt for mye på turen. Synd hun ble kritisert for noe usant ( spandere alt) . Uansett burde datter hjelpe moren med rydding rundt huset siden  Mette hjelper henne med avlastning. Kanskje Mette er litt dumsnill. I allefall er hun tålmodig med lillejenta som prater uavbrutt .😵‍💫 Som jeg har nevnt tidligere kjenner jeg en mor som har et barn på dagtid der et av Mettes barn er. Hun sier allefall at ME er sympatisk og godt likt. Det hygiene tullet norn nevner her er helt urimelig . Det passer nok hun eller tannlegen på.   

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tangogtare skrev (3 minutter siden):

Hun lo ut disse bildene for ca. 3 uker siden. Ser veldig skremmende ut! 

Jeg er innom snappen til Mette hver dag….ikke så mange jeg gidder å følge, men Mette er en av de som er relativt real, kreativ og jeg liker å følge med på prosjektene hennes, hun er flink med ungene, jeg får inspirasjon til middager, og hun virker til å være snill

(hun tapte litt ansikt da hun avslørte seg selv med falsk bruker, Trude et eller annet, for å trolle og styre….da hun ble avslørt så påsto hun at det var for å forsvare seg mot fæle nettroll i tråden sin, noe som ikke stemte da hun drev på i andre tråder med den falske brukeren sin….men alle fortjener en ny sjanse og jeg begynte å følge henne igjen) (merker dog at jeg er litt på vakt når det plutselig dukker opp en helt ny bruker som bare skriver i Mette sin tråd, som har skrivefeil og som også sier noe litt negativt pga da hun forklarte om da hun opprettet falsk bruker så passet hun på å få med stavefeil, men også å si noe negativt for ikke å bli avslørt)

Uansett; hun har ikke postet bilder av stygge sår over hele kroppen! Hun har vist frem små sår med skorpe på i ansiktet, litt på brystkasse og at hun piller hud på fingertuppene 

Sårene er ikke større en typ kviser. Og det er ikke farlig for hverken henne, kollegaer eller pasienter med små kviselignende sår i ansiktet (da kan jo ikke de som har sår og skorper etter faktiske kviser jobbe heller…) Var verre at hun var på jobb mens hun var smittet av covid da hun var tydelig redusert og syk, Men små sår/skorper i ansikt kan man helt fint dra på jobb med

Og igjen; hun har ikke postet bilder av store sår på kroppen

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tangogtare skrev (1 time siden):

Hun sa hun hadde klort seg. Hvorfor tror og mener du det er så skremmende

Endret av Anneisabell
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (27 minutter siden):

Jeg er innom snappen til Mette hver dag….ikke så mange jeg gidder å følge, men Mette er en av de som er relativt real, kreativ og jeg liker å følge med på prosjektene hennes, hun er flink med ungene, jeg får inspirasjon til middager, og hun virker til å være snill

(hun tapte litt ansikt da hun avslørte seg selv med falsk bruker, Trude et eller annet, for å trolle og styre….da hun ble avslørt så påsto hun at det var for å forsvare seg mot fæle nettroll i tråden sin, noe som ikke stemte da hun drev på i andre tråder med den falske brukeren sin….men alle fortjener en ny sjanse og jeg begynte å følge henne igjen) (merker dog at jeg er litt på vakt når det plutselig dukker opp en helt ny bruker som bare skriver i Mette sin tråd, som har skrivefeil og som også sier noe litt negativt pga da hun forklarte om da hun opprettet falsk bruker så passet hun på å få med stavefeil, men også å si noe negativt for ikke å bli avslørt)

Uansett; hun har ikke postet bilder av stygge sår over hele kroppen! Hun har vist frem små sår med skorpe på i ansiktet, litt på brystkasse og at hun piller hud på fingertuppene 

Sårene er ikke større en typ kviser. Og det er ikke farlig for hverken henne, kollegaer eller pasienter med små kviselignende sår i ansiktet (da kan jo ikke de som har sår og skorper etter faktiske kviser jobbe heller…) Var verre at hun var på jobb mens hun var smittet av covid da hun var tydelig redusert og syk, Men små sår/skorper i ansikt kan man helt fint dra på jobb med

Jeg har ikke ment å svartmale henne med vilje. Hun har tidligere lagt ut noen bilder som viser flere store sår på ryggen. Disse kan potensielt utgjøre en risiko for hennes pasienter. Jeg bare lurer på hvorfor hun ikke oppsøker lege for å få det sjekket, og dermed tar større ansvar både for seg selv og pasientene sine!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (35 minutter siden):

Hun sa hun hadde klart seg. Hvorfor tror og mener du det er så skremmende

Sårene på ryggen ser veldig skummelt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage over å ha brukt for mye penger men bestille seg to store pizza når de kommer hjem 🙈 jeg fatter ikke hvordan hu har råd til det livet hun lever 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (12 minutter siden):

Klage over å ha brukt for mye penger men bestille seg to store pizza når de kommer hjem 🙈 jeg fatter ikke hvordan hu har råd til det livet hun lever 

Hun har vell strengt tatt ikke det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tangogtare skrev (1 time siden):

Jeg har ikke ment å svartmale henne med vilje. Hun har tidligere lagt ut noen bilder som viser flere store sår på ryggen. Disse kan potensielt utgjøre en risiko for hennes pasienter. Jeg bare lurer på hvorfor hun ikke oppsøker lege for å få det sjekket, og dermed tar større ansvar både for seg selv og pasientene sine!

Sår på ryggen går ikke ut over pasientene, nå må du gi deg! 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tangogtare skrev (2 timer siden):

Det er ikke store !!! sår. Jeg har sett snappene .  Det er små sår,som dekkes med sminke i ansiktet når hun er på jobb. Om hun ikke er tannlegeassistent på et toppless tannlegekontor, er det ingen som merker sårene på ryggen.  

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tangogtare skrev (2 timer siden):

Lettskremt ?😱

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Tror det er ganske vanlig at kjendiser / kjente er innom sine egene tråder på forum. Synnøve Skarbø har sagt hun gjør det🤗 Hadde sikkert gjort det selv 🤣Uansett ikke noe galt i det vel ? Heller snoke anonymt på meninger om seg selv, enn å lyve  om å kritisere noen en ikke kjenner. Hun har et godt forhold til barna sine, er snill, tålmodig og har fått til mye til tross fir utfordringer . Bare det og ikke ga kontakt med far og søsken må jo være litt tungt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (39 minutter siden):

Tror det er ganske vanlig at kjendiser / kjente er innom sine egene tråder på forum. Synnøve Skarbø har sagt hun gjør det🤗 Hadde sikkert gjort det selv 🤣Uansett ikke noe galt i det vel ? Heller snoke anonymt på meninger om seg selv, enn å lyve  om å kritisere noen en ikke kjenner. Hun har et godt forhold til barna sine, er snill, tålmodig og har fått til mye til tross fir utfordringer . Bare det og ikke ga kontakt med far og søsken må jo være litt tungt. 

Det er lov å ha flere brukere, det som er i mot regelverket til forumet er å ha flere brukere og bruke disse brukerne i en og samme tråd for å f.eks. gi støttesvar til det du skrev med den første brukeren din. På samme måte som det heller ikke er lov å svare under navn + også svare som anonym bruker i egen tråd

Helt fair å opprette egen bruker; Veronica Simone/Yummymummy gjorde det i egen tråd for å oppklare ting som ble skrevet, det samme gjorde mannen til Helene Drage. Line Victoria Husby likeså. Og det er supert! Men Mette hadde allerede en bruker og opprettet en ny der hun bevisst trollet, pisket opp stemningen, kom med usannheter….og avslørte seg selv da hun glemte å bytte bruker og skrev under den kjente brukeren med den falske, Ga uforbeholden støtte til seg selv, og folk fattet mistanke da hun kom med ting som bare hun selv eller de i nær kontakt med henne kunne vite om

De andre på Rampelys som har opprettet egen bruker i tråden sin har ikke drevet å trollet i andre tråder sånn som Mette/ Trude- et eller annet gjorde.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kaneel skrev (2 timer siden):

Hun har ikke noe å klage over når hun etter å ha brukt ca 2600kr på buffer og over 900kr på Burger King på tur (i tillegg antar jeg de har spist frokost og evt noe snacks også….voksne kan klare seg på et stort måltid om dagen i noen dager, men de fleste barn spiser både frokost og lunsj) 

Vet ikke hva det koster med en stor take-away pizza der hun bor, men der vi bestiller fra (privat aktør, ikke typ Pizzabakeren) så koster en stor pizza ca 280kr + 20kr for hvitløksdressing eller annen type saus. 50kr for tilkjøring hvis vi ikke kan hente selv pga jeg er alene

Men varmeanlegget slo hun bare av da det sikkert ble for dyrt å fikse… hadde hun avbestilt turen og spart de pengene som gikk i vei der så hadde hun kanskje kunne gjort noe med sentralvarme

Og igjen; jeg tror ikke på at den eneste summen hun brukte oå datter og barnebarn og hele reisen minus mat var 200kr. Den summen kom hun med i dag etter å ha lest her. I går på den innvendige lugaren så lå hun og sa at hun hadde oppgradert datteren sin lugar pga tvillingene hadde bursdag. Har null tro på at hun først brukte 200kr på at datteren og tvillingene ble med i hennes gratislugar, og inkludert i den summen var en oppgradert lugar i tillegg

Kart og kompass stemmer ikke 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tangogtare skrev (3 timer siden):

Sårene på ryggen ser veldig skummelt ut

Igjen; det er ikke store sår på ryggen 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har ulike oppfatninger av størrelse, men hvis hun har hatt disse sårene på kroppen over lengre tid, kan det tyde på alvorlige underliggende sykdommer. Det utgjorde en stor risiko for å smitte pasientene. Du nevnte også at hun kommer innom for å lese kommentarene, men hun har unngått å svare på dette spørsmålet. Er ikke det litt merkelig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tangogtare skrev (2 minutter siden):

Folk har ulike oppfatninger av størrelse, men hvis hun har hatt disse sårene på kroppen over lengre tid, kan det tyde på alvorlige underliggende sykdommer. Det utgjorde en stor risiko for å smitte pasientene. Du nevnte også at hun kommer innom for å lese kommentarene, men hun har unngått å svare på dette spørsmålet. Er ikke det litt merkelig?

Hva er det du vil med dette egentlig? Forklaring er gitt her mange ganger samt at hun selv har snakket om det på egen snap. Mener du hun skal komme inn hit og svare deg?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...