Orly Skrevet 19. oktober #381 Del Skrevet 19. oktober Kaneel skrev (På 18.10.2024 den 5.56): Jepp hu er en usedvanlig god mor faktisk Eh hæ? Hvordan i all verden vet du at hun er en usedvanlig god mor?? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. oktober #382 Del Skrevet 20. oktober Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 25. oktober #383 Del Skrevet 25. oktober Noen som vet hva som skjer med Mette? Så bare den triste gråte snap ikke likt hu å trekke seg unna snap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalus Skrevet 25. oktober #384 Del Skrevet 25. oktober Kaneel skrev (22 minutter siden): Noen som vet hva som skjer med Mette? Så bare den triste gråte snap ikke likt hu å trekke seg unna snap.. Vil tro det skar seg mellom hun og eksen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 25. oktober Forfatter #385 Del Skrevet 25. oktober Lalus skrev (15 minutter siden): Vil tro det skar seg mellom hun og eksen. Helt etter boka når det gjelder å legge ut den type snap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 25. oktober #386 Del Skrevet 25. oktober Lalus skrev (29 minutter siden): Vil tro det skar seg mellom hun og eksen. Hvor er gråte snap ? Finner bare en med tekst hun see sliten ut på… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. oktober #387 Del Skrevet 25. oktober Jeg følger henne ikke (har ikke snap, men savner bloggen), men hva er vitsen med å legge ut gråtesnap? Jeg syns det er teit når 20-åringer gjør det, men det er enda teitere når godt voksne damer på 40+ gjør det. Er det for å få sympati eller hva? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 25. oktober #388 Del Skrevet 25. oktober Lalus skrev (2 timer siden): Vil tro det skar seg mellom hun og eksen. Akkurat min tanke også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 28. oktober #389 Del Skrevet 28. oktober jukkapalme skrev (På 25.10.2024 den 19.29): Jeg følger henne ikke (har ikke snap, men savner bloggen), men hva er vitsen med å legge ut gråtesnap? Jeg syns det er teit når 20-åringer gjør det, men det er enda teitere når godt voksne damer på 40+ gjør det. Er det for å få sympati eller hva? Gråt hun ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. oktober #390 Del Skrevet 28. oktober Nor skrev (1 time siden): Gråt hun ? Jeg har ikke snap, så har ikke sett, men det står lenger opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. oktober Forfatter #391 Del Skrevet 28. oktober Nor skrev (2 timer siden): Gråt hun ? Hun gjorde ikke det. På bildet ser hun trist ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janine34 Skrevet 29. oktober #392 Del Skrevet 29. oktober (endret) Lalus skrev (På 25.10.2024 den 18.45): Vil tro det skar seg mellom hun og eksen. Stakkars mann! Han kommer garantert til å bli dumpet igjen, om han ikke allerede er blitt dumpa. (Tipper det vil være mye av- og på framover) Hun elsker jo å være alene, og før hun traff Huseyin, var planen å få barn uten mann. (Hun planla å reise til Danmark å fikse det der.) Ellers fascinerende å se hun bruker penger som en full sjømann, for så å klage på dårlig økonomi. Noen år siden jeg fulgte henne, og huset ser like uferdig ut innvendig som den gang, og hun har en haug prosjekter pågående samtidig. Kan ikke bli billig med all innkjøp av materialer. Hvordan gikk det forresten med dukkestua hun skulle bygge med materialer fra ei gammal dukkestue? Og hvordan gikk det med den gamle campingvogna hun skulle renovere? Endret 29. oktober av Janine34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 29. oktober Forfatter #393 Del Skrevet 29. oktober Janine34 skrev (31 minutter siden): Stakkars mann! Han kommer garantert til å bli dumpet igjen, om han ikke allerede er blitt dumpa. (Tipper det vil være mye av- og på framover) Hun elsker jo å være alene, og før hun traff D, var planen å få barn uten mann. (Hun planla å reise til Danmark å fikse det der.) Ellers fascinerende å se hun bruker penger som en full sjømann, for så å klage på dårlig økonomi. Noen år siden jeg fulgte henne, og huset ser like uferdig ut innvendig som den gang, og hun har en haug prosjekter pågående samtidig. Kan ikke bli billig med all innkjøp av materialer. Hvordan gikk det forresten med dukkestua hun skulle bygge med materialer fra ei gammal dukkestue? Og hvordan gikk det med den gamle campingvogna hun skulle renovere? Før hun traff D? Før hun traff H vel? Alt av prosjekter er vell omtrent på samme sted. Prosjekt dukkehus gikk vell i vasken, aldri vist frem noe ferdig der. Ikke sett det når hun har snapper fra hagen heller. Camping vogna solgte hun da hun ikke fikk gjennomført oppussing av badet i den. Så ganske på stedet hvil sett i forhold til den gang hun blogget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 29. oktober #394 Del Skrevet 29. oktober jukkapalme skrev (22 timer siden): Jeg har ikke snap, så har ikke sett, men det står lenger opp her. Jeg håper enkelte her viser mer forståelse til folk med andre diagnoser enn AdHd. Eller mener dere det ikke er noe diagnose ? Håner dere døve som ikke hører ? Dere må jammen være bra perfekt selv…. Med unntak av gleden dere har av baksnakking av en alenemor med enebolig med uferdige prosjekter, bra jobb, bil og flott utseende. Bruker penger som en full sjømann?! Hun har vel presisert at økonomien ikke er dårlig etter refinansiering ? Altså er huset verdt mer enn hun har i lån. Ikke alle alenemødre som har det ! Og slutt å følge henne da….😵💫 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 29. oktober #395 Del Skrevet 29. oktober En liten tilleggsopplysning . Min søster har barn et sted der et av Mettes barn er på dagtid. Hun sier Mette er kjent som en god og omsorgsfull mor, hjelpsom og hyggelig med både ansatte og andre foreldre. Hun rir ikke den dagen hun saler alltid, men hun kommer oftest i mål…. Med et smil ☺️ 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. oktober #396 Del Skrevet 29. oktober (endret) Nor skrev (1 time siden): Jeg håper enkelte her viser mer forståelse til folk med andre diagnoser enn AdHd. Eller mener dere det ikke er noe diagnose ? Håner dere døve som ikke hører ? Dere må jammen være bra perfekt selv…. Med unntak av gleden dere har av baksnakking av en alenemor med enebolig med uferdige prosjekter, bra jobb, bil og flott utseende. Bruker penger som en full sjømann?! Hun har vel presisert at økonomien ikke er dårlig etter refinansiering ? Altså er huset verdt mer enn hun har i lån. Ikke alle alenemødre som har det ! Og slutt å følge henne da….😵💫 Jeg har da ikke baksnakket henne!!!! Og hvor har jeg skrevet at hun bruker penger som en full sjømann??? Jeg har ingen anelse om hvor mye penger hun bruker og det interesserer meg ikke heller. Dessuten syns jeg det er frekt å stikke nesegrevet i hva andre bruker penger på. Hvis du GIDDER å lese det JEG har skrevet så har jeg skrevet at jeg liker henne, savner bloggen og ikke følger henne nå siden jeg IKKE har snap. Jeg vil ikke ha på meg at jeg skriver stygge ting når jeg faen ikke gjør det! Det eneste «negative» jeg har skrevet er at det er teit å legge ut gråtevideo, men det er ikke personlig ment på henne, det gjelder alle som gjør det. Og du, jeg har adhd selv, så vet alt om hvordan det er! Endret 29. oktober av jukkapalme 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 29. oktober #397 Del Skrevet 29. oktober jukkapalme skrev (9 minutter siden): Jeg har da ikke baksnakket henne!!!! Og hvor har jeg skrevet at hun bruker penger som en full sjømann??? Jeg har ingen anelse om hvor mye penger hun bruker og det interesserer meg ikke heller. Dessuten syns jeg det er frekt å stikke nesegrevet i hva andre bruker penger på. Hvis du GIDDER å lese det JEG har skrevet så har jeg skrevet at jeg liker henne, savner bloggen og ikke følger henne nå siden jeg IKKE har snap. Jeg vil ikke ha på meg at jeg skriver stygge ting når jeg faen ikke gjør det! Det eneste «negative» jeg har skrevet er at det er teit å legge ut gråtevideo, men det er ikke personlig ment på henne, det gjelder alle som gjør det. Og du, jeg har adhd selv, så vet alt om hvordan det er! Beklager… svarer kom på feil innlegg. Det var innlegget til hun som skrev full sjømann , og gjorde narr av de evigvarende prosjektene til MA. Og synes synd i Ex. Mannen 🌹❣️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. oktober #398 Del Skrevet 29. oktober Nor skrev (Akkurat nå): Beklager… svarer kom på feil innlegg. Det var innlegget til hun som skrev full sjømann , og gjorde narr av de evigvarende prosjektene til MA. Og synes synd i Ex. Mannen 🌹❣️ Ok, det går bra. Og beklager at jeg hisset meg sånn opp. Jeg har alltid likt henne og savner bloggen hennes. Syns campingvognprosjektet hennes var veldig spennende å følge med på. Syns også hun gjorde en fantastisk jobb med de Anne Britt-greiene. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janine34 Skrevet 29. oktober #399 Del Skrevet 29. oktober (endret) Anneisabell skrev (2 timer siden): Før hun traff D? Før hun traff H vel? Alt av prosjekter er vell omtrent på samme sted. Prosjekt dukkehus gikk vell i vasken, aldri vist frem noe ferdig der. Ikke sett det når hun har snapper fra hagen heller. Camping vogna solgte hun da hun ikke fikk gjennomført oppussing av badet i den. Så ganske på stedet hvil sett i forhold til den gang hun blogget Haha. Takk. Tenkte på Dundar, men det er jo Anne Ma som er sammen han. (Rettet opp nå.) Endret 29. oktober av Janine34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janine34 Skrevet 29. oktober #400 Del Skrevet 29. oktober jukkapalme skrev (41 minutter siden): Ok, det går bra. Og beklager at jeg hisset meg sånn opp. Jeg har alltid likt henne og savner bloggen hennes. Syns campingvognprosjektet hennes var veldig spennende å følge med på. Syns også hun gjorde en fantastisk jobb med de Anne Britt-greiene. Ja, elsker hvordan MA fikk trollet AB opp og ut i lyset, og fikk satt stopper for "karrieren" til AB. Campingvogna ble kjempefin, og det var inspirerende å følge det oppussingsprosjektet. Liker MA, men syns det økonomiske rotet hennes er fascinerende. 200k på en liten Sydentur, er hinsides når man ofte klager over økonomien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå