Gå til innhold

Mette Ask, here we go again

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Alisha* skrev (13 minutter siden):

Helt klart att denne dama er ute etter medlidenhet. Satser alt på tilbakemeldinger som «så fin du er» «så flink du er» osv.. Men hva er hun egentlig ute etter? Burde lagt vekk snapp og ryddet opp i livet og HUSET sitt. Og dette hintet om mannebesøk er bare kleint. Bare vent ~ etter tyrkiabesøket er nok både besøket og forholdet over igjen.

Men hun er flink med barna!

Du er inne på noe der.  Hun trenger opprydding både for seg og for sine prosjekter.  Jeg tror dessverre ikke hun klarer å stå i et forhold. Det er hardt arbeid av to parter og når du har mer enn nok med deg selv blir det ikke rom for noe mer. Man må ofte starte med seg selv, og hvertfall ikke overleve dager med tilbakemeldinger fra fremmede om hvor flink og fin hun er.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda godt noen sa hun burde bruke navnet hans og ikke ex mann i hver setning. Og hvor mye kan du spare på å bruke 2 dager på å reise når det koster en formue alt du skal ha på en flyplass.  Ikke en dritt.  Noen bør forøvrig snakke om prioritering.  Bagasje var for dyrt men ferie til over 100 er innafor. Eller bare kjøpe på impuls hele tiden. Så mye styr for et skaut. Har vell flust av det i  Istanbul til en rimelig pris..noen skulle hatt litt tenke hjelp tenker jeg 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå skal de late som de er godt gift for hans familie.

Skjønner ikke hvorfor de ikke kan fortelle at de er skilt i Norge. Det er da vanlig å skille seg i Tyrkia. Synes hele opplegget og turen er rar og merkelig. Håper det ikke skjer noe med lille jenta i Tyrkia. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (3 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor de ikke kan fortelle at de er skilt i Norge. Det er da vanlig å skille seg i Tyrkia. Synes hele opplegget og turen er rar og merkelig. Håper det ikke skjer noe med lille jenta i Tyrkia. 

Hmmm......lever familien hans under en stein der nede i Tyrkia? For det er jo rart at ikke noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som vet de er skilt og kan ha fortalt de det

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (9 minutter siden):

Hmmm......lever familien hans under en stein der nede i Tyrkia? For det er jo rart at ikke noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som vet de er skilt og kan ha fortalt de det

Sant 👍

Det er nok at de sjekker Facebooken til Mette. Der står det at hun er singel. Litt rart at familien ikke reagerer på de ikke er sammen når han snakker med familien på telefon og facetime.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i denne tråden bør slutte følge henne 🙄Husk at tiden dere bruker på å følge henne og kritisere henne, er tid dere aldri for tilbake. Er det virkelig verdt det ? Da må livet dere ellers være tomt og trist. Jeg synes hun er fasinerende. Virker snill selv om hun er vimsete og ustrukturert .Tror ikke det er mye vondt i henne i allefall . Hun har fått ting til. Jobb og hus. Og en snap som følges til og med av folk  som kritiserer alt hun gjør. Heier på henne. Håper de får det fint i Tyrkia og at hun og ex får livet til å fungere på sin måte. Tipper noen her hadde hatt glede av å kunne fortelle familien til ex at de er skilt ? 😉

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nor skrev (32 minutter siden):

en snap som følges til og med av folk  som kritiserer alt hun gjør. Heier på henne. Håper de får det fint i Tyrkia og at hun og ex får livet til å fungere på sin måte. Tipper noen her hadde hatt glede av å kunne fortelle familien til ex at de er skilt ? 😉

Følger henne ikke på snap nei, og det jeg får med meg av hva som skjer gjør jeg her inne.

Så du mener at det er helt greit at de lever på en løgn ovenfor familien til ex ved å ikke si noe om a de er skilt og at alt er fryd og gammen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (2 timer siden):

Følger henne ikke på snap nei, og det jeg får med meg av hva som skjer gjør jeg her inne.

Så du mener at det er helt greit at de lever på en løgn ovenfor familien til ex ved å ikke si noe om a de er skilt og at alt er fryd og gammen?

Jeg tror det er noe ex mannen  til Mette ønsket, og hun respekterer . De har tydeligvis et godt samarbeid, og det må vel være det viktigste  ? Det finnes viktigere ting å engasjere seg i enn hva familien til en i Tyrkia vet. Så ja jeg synes det er helt grei om sønnen dere mener det er helt greit. Om alle skilte foreldre hadde oppført seg slik de gjør, hadde det vært frys og gammen 😉kulturforskjeller finnes. Og hvorfor påføre familie i Tyrkia bekymringer ? Du burde heller heie på de for det gode samarbeidet for datteren de har i Norge enn å bekymre deg for hans foreldre i Tyrkia 

• Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (38 minutter siden):

Jeg tror det er noe ex mannen  til Mette ønsket, og hun respekterer . De har tydeligvis et godt samarbeid, og det må vel være det viktigste  ? Det finnes viktigere ting å engasjere seg i enn hva familien til en i Tyrkia vet. Så ja jeg synes det er helt grei om sønnen dere mener det er helt greit. Om alle skilte foreldre hadde oppført seg slik de gjør, hadde det vært frys og gammen 😉kulturforskjeller finnes. Og hvorfor påføre familie i Tyrkia bekymringer ? Du burde heller heie på de for det gode samarbeidet for datteren de har i Norge enn å bekymre deg for hans foreldre i Tyrkia 

Deg om det, for dersom jeg hadde vært gift med noen og vi ble skilt og ex'en ikke ville at familien skulle vite om det, ja, da hadde jeg sagt det som det er at realiteten er som den er og det bør ikke hemmeligholdes, har ingenting med respekt å gjøre. Og bekymringer for hans foreldre/familie har jeg ikke, jeg bare skjønner ikke greia, for selv om de er skilt og har et godt samarbeid med deres felles barn, det er deres business og ikke noe hans familie har noe med å gjøre, for de bør heller være glad for at han har det bra, har et godt farsskap med sin datter og that's it. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er SÅ rart eller galt at han ikke har fortalt foreldrene om det enda, vet ikke hvor lenge siden det er de gikk fra hverandre jeg? Hvordan og når han vil gjøre det vet han nok best selv 😊

men, det jeg ikke skjønner er hvorfor hun hele tiden omtaler de som EKS -mann/svigerinne/ foreldre, mannen til EKS svigerinne osv 🤔 det virker så omstendelig og tungvint - «når vi satt i stuen til min eks svigerinne» 😅 det blir veldig tungt språk, og unødvendig……. 
hun er så omstendelig - så utrolig mye styr for et skaut også - er vel bare å bruke et skjerf?? Hun skal sy også skal hun dra av gårde for hun har fått tips om noe på HM - jøsses, hun har vel skjerf/ sjal hjemme? 😅 føler hun må lage store greier utvav alt, og veldig mange tanker og ytringer om at hun skal bruke sjal på hodet, får nesten litt følelse av at hun er ute etter reaksjoner eller noe? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (28 minutter siden):

Synes ikke det er SÅ rart eller galt at han ikke har fortalt foreldrene om det enda, vet ikke hvor lenge siden det er de gikk fra hverandre jeg? Hvordan og når han vil gjøre det vet han nok best selv 😊

men, det jeg ikke skjønner er hvorfor hun hele tiden omtaler de som EKS -mann/svigerinne/ foreldre, mannen til EKS svigerinne osv 🤔 det virker så omstendelig og tungvint - «når vi satt i stuen til min eks svigerinne» 😅 det blir veldig tungt språk, og unødvendig……. 
hun er så omstendelig - så utrolig mye styr for et skaut også - er vel bare å bruke et skjerf?? Hun skal sy også skal hun dra av gårde for hun har fått tips om noe på HM - jøsses, hun har vel skjerf/ sjal hjemme? 😅 føler hun må lage store greier utvav alt, og veldig mange tanker og ytringer om at hun skal bruke sjal på hodet, får nesten litt følelse av at hun er ute etter reaksjoner eller noe? 

Selvsagt er hun ute etter reaksjoner.  Hun har samme strategi som da hun blogget. De vet godt hva som drar følgere og fyrer oppunder hver eneste bittelilleting som kan bli stort. Husker når hun blogget, min tyrkiske ektemann..så ja viktig å bruke min ex mann. Enda godt hun ikke kom på min ex tyrkiske ektemann..sorry Sam 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (23 timer siden):

Er det vanlig å skile seg på landsbygda? Dem bor under enkle kår langt fra storbyene. Sitter nok langt inne for H å fortelle dem det.

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva de forteller får vel være opp til dem selv. En ting som er positivt, er jo at det virker som de samarbeider godt med datteren og får til en minnerik tur sammen. 
Jeg synes det er artig å få ta del og få et gjensyn med familien hans og landsbygda, hun blogget/snappet jo mye om den da hun dro dit tidligere. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (3 timer siden):

Er det vanlig å skile seg på landsbygda? Dem bor under enkle kår langt fra storbyene. Sitter nok langt inne for H å fortelle dem det.

Ikke vanlig å gifte seg med noen fra andre land heller for den sakens skyld. Får se da vet du hvor lenge hun er forelsket denne gangen.?..blir jo følgere av å legge det frem på snap

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle om de har fortalt de er separert el ikke, de er jo uansett kjærester igjen nå. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zenhouse skrev (16 timer siden):

Spiller vel ingen rolle om de har fortalt de er separert el ikke, de er jo uansett kjærester igjen nå. 

Er de sammen igjen? Har hun snakket om det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (På 16.9.2024 den 15.33):

Slapp av 

Sassya skrev (1 time siden):

Er de sammen igjen? Har hun snakket om det?

Ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har halvferdig hus og dårlig økonomi reiser man ikke på tre utenlandsturer.  Shopper som en gal av alskens remedier og det er take away annenhver dag. Hinter om date for at folk skal spekulere, for så plutselig å være sammen med mannen igjen. Filmer fra turen og trodde seriøst hun skulle få flere følgere~ slik at hun kunne tjene på det i fremtiden. Jaja, på meg frekommer det som at hun bevisst bruker mannen for å ha det bedre. Og hva er det hun filmer som er intressant  ~ ingenting. Har ikke tro på verken forholdet eller henne.

Nei du blir aldri en stor influencer!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (8 minutter siden):

Når man har halvferdig hus og dårlig økonomi reiser man ikke på tre utenlandsturer.  Shopper som en gal av alskens remedier og det er take away annenhver dag. Hinter om date for at folk skal spekulere, for så plutselig å være sammen med mannen igjen. Filmer fra turen og trodde seriøst hun skulle få flere følgere~ slik at hun kunne tjene på det i fremtiden. Jaja, på meg frekommer det som at hun bevisst bruker mannen for å ha det bedre. Og hva er det hun filmer som er intressant  ~ ingenting. Har ikke tro på verken forholdet eller henne.

Nei du blir aldri en stor influencer!

Dette reagerte jeg også på I dag. At hun klager over økonomien og trodde snap inntekter skulle redde henne. Det tar liiiiitt lenger tid enn som så å få betalt av snap altså. 

Synes det er veldig koselig at de prøver igjen å redde forholdet og jeg håper de får det til også for barnet de har sammen.

Men hun virker å være veldig ustabil, men dette kan jo også ha sammenheng med adhd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...