Sol Rampelyset Skrevet 31. juli #121 Del Skrevet 31. juli Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 31. juli #122 Del Skrevet 31. juli Turkis Sau skrev (3 timer siden): Hva sa hun? At hun og eksen hadde begge vært forelsket og ønsket å få det til å fungere. Hun ville ha ett barn og en kjæreste, han ett barn, en kjæreste og et bedre liv. Forholdet var utfordrene ift forskjellige ting som blant annet kultur og religion. Mette sier hun ble advart av andre, men at hun er en person som foretrekker å gjøre opp egne erfaringer. Det var også vanskelig under graviditeten ift saken mot AB (hun navngir ikke henne) og kritikken mot henne. Her trekker hun inn kvinneguiden og innrømmer at hun laget seg bruker og svarte, og dret kraftig på draget. Sånn kort oppsummert av det jeg husker. Hun snakker fint og respektfullt om eksen og fremstår ydmyk ift sine "feil". Jeg syns hun håndterte det bra. 8 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 31. juli #123 Del Skrevet 31. juli neon_sun skrev (58 minutter siden): At hun og eksen hadde begge vært forelsket og ønsket å få det til å fungere. Hun ville ha ett barn og en kjæreste, han ett barn, en kjæreste og et bedre liv. Forholdet var utfordrene ift forskjellige ting som blant annet kultur og religion. Mette sier hun ble advart av andre, men at hun er en person som foretrekker å gjøre opp egne erfaringer. Det var også vanskelig under graviditeten ift saken mot AB (hun navngir ikke henne) og kritikken mot henne. Her trekker hun inn kvinneguiden og innrømmer at hun laget seg bruker og svarte, og dret kraftig på draget. Sånn kort oppsummert av det jeg husker. Hun snakker fint og respektfullt om eksen og fremstår ydmyk ift sine "feil". Jeg syns hun håndterte det bra. Helt enig med deg. Hun virket ekte, ærlig og ydmyk. Syns hun vant seg veldig på den seansen. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 1. august #124 Del Skrevet 1. august neon_sun skrev (9 timer siden): At hun og eksen hadde begge vært forelsket og ønsket å få det til å fungere. Hun ville ha ett barn og en kjæreste, han ett barn, en kjæreste og et bedre liv. Forholdet var utfordrene ift forskjellige ting som blant annet kultur og religion. Mette sier hun ble advart av andre, men at hun er en person som foretrekker å gjøre opp egne erfaringer. Det var også vanskelig under graviditeten ift saken mot AB (hun navngir ikke henne) og kritikken mot henne. Her trekker hun inn kvinneguiden og innrømmer at hun laget seg bruker og svarte, og dret kraftig på draget. Sånn kort oppsummert av det jeg husker. Hun snakker fint og respektfullt om eksen og fremstår ydmyk ift sine "feil". Jeg syns hun håndterte det bra. Takk for fint sammendrag😊 Nussepus skrev (8 timer siden): Helt enig med deg. Hun virket ekte, ærlig og ydmyk. Syns hun vant seg veldig på den seansen. Så bra!😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 1. august #125 Del Skrevet 1. august Sier selv at hun er dårlig på forhold, aldri fått det til å fungere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 1. august #126 Del Skrevet 1. august men et spørsmål; hvor er eksen nå? I norge og har kontakt med barnet? Eller flyttet tilbake til Tyrkia? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 1. august Forfatter #127 Del Skrevet 1. august Tonjemor74 skrev (9 minutter siden): men et spørsmål; hvor er eksen nå? I norge og har kontakt med barnet? Eller flyttet tilbake til Tyrkia? Det sa hun vell litt om. Han er i Norge og har datra 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 1. august #128 Del Skrevet 1. august Anneisabell skrev (21 minutter siden): Det sa hun vell litt om. Han er i Norge og har datra Ja, han er i Norge. Akkurat nå er datteren på ferie i to uker hos far. Hun beskriver han som en god om omsorgsfull far. 4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 1. august #129 Del Skrevet 1. august Tonjemor74 skrev (11 timer siden): men et spørsmål; hvor er eksen nå? I norge og har kontakt med barnet? Eller flyttet tilbake til Tyrkia? Han bor i Bergen, og jobber på en restaurant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 1. august #130 Del Skrevet 1. august neon_sun skrev (10 timer siden): Ja, han er i Norge. Akkurat nå er datteren på ferie i to uker hos far. Hun beskriver han som en god om omsorgsfull far. Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 4. august #131 Del Skrevet 4. august Jeg følgte Mette tidligere og synes det er koselig at hun er tilbake. Har lurt på hvordan det gikk med henne etter at hun sluttet å blogge. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. august Forfatter #132 Del Skrevet 9. august Håper hun ikke begynner med disse clickbeat eller hva det kalles. Hun er nå plutselig så klar for å vise datra si Tyrkia. Tanken er god . Send henne med faren da, reise med x en til c svigerforeldre 🤔merkelige prioriteringer Hun driver med hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 9. august #133 Del Skrevet 9. august Det kommer nok til å gå helt fint. Jeg hadde heller reist sammen enn å sendt hun alene dit med faren. Kan fint reise på tur som venner, sunt for barnet å se at foreldrene er venner og samarbeider godt. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 9. august #134 Del Skrevet 9. august Kjempesmart å bestille denne turen på avbetaling, en tur som overhodet ikke er nødvendig. For kort tid siden skulle hun aldri reise til Tyrkia før hun var skilt, men ikke bare endret hun mening hun bestilte tur samme dag som hun endret mening. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. august Forfatter #135 Del Skrevet 9. august Fotballfluen skrev (11 minutter siden): Kjempesmart å bestille denne turen på avbetaling, en tur som overhodet ikke er nødvendig. For kort tid siden skulle hun aldri reise til Tyrkia før hun var skilt, men ikke bare endret hun mening hun bestilte tur samme dag som hun endret mening. Litt for impulsiv etter min mening. Ikke rart en har diverse ting å slite med da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 10. august #136 Del Skrevet 10. august Sassya skrev (På 4.8.2024 den 18.53): Jeg følgte Mette tidligere og synes det er koselig at hun er tilbake. Har lurt på hvordan det gikk med henne etter at hun sluttet å blogge. Jeg også☺️ Synes hun er driftig 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 14. august Forfatter #137 Del Skrevet 14. august Nå må så mange av disse snap folka slutte å klage på dårlig økonomi. De handler som noen guder. Og nå har hun jammen bestilt ny tur til syden neste år med oppgradering. Og i år kosta den over 100 tusen..🤑🤑🤑 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 15. august #138 Del Skrevet 15. august Anneisabell skrev (9 timer siden): Nå må så mange av disse snap folka slutte å klage på dårlig økonomi. De handler som noen guder. Og nå har hun jammen bestilt ny tur til syden neste år med oppgradering. Og i år kosta den over 100 tusen..🤑🤑🤑 Sjukt...når både huset og bilen trenger omsorg + alt annet....skriker til for noen tusenlapper i service på bilen, men svi av 120-150 000 kr på sydenfjas går helt fint? 😵💫 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. august Forfatter #139 Del Skrevet 15. august Moongirl skrev (1 time siden): Sjukt...når både huset og bilen trenger omsorg + alt annet....skriker til for noen tusenlapper i service på bilen, men svi av 120-150 000 kr på sydenfjas går helt fint? 😵💫 Jeg fatter bare ikke prioriteringer til noen. De kan gjøre hva de vil for meg, men ikke sitt å si du har dårlig økonomi når du kan gjøre en slik bestilling. Synes forøvrig det er litt slik at de tror de kan løse det ved en evt spleis. Ser ut som folk virkelig synes synd på disse som klager ( og "lyver ") om dårlig økonomi. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 15. august #140 Del Skrevet 15. august Husker jeg heiet på dem når jeg leste bloggen hennes. Trist at det har blitt slutt mellom dem. Men stort sett alle som blogget om menn og forhold fra Tyrkia har vel blitt single tror jeg. Vet ikke hva det er som gjør det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå