Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #21 Del Skrevet 26. juni Freyja Valkyrie skrev (11 timer siden): Ja, ikke sant for ingen som jobber på Kiwi i virkeligheten er smellvakre Har forresten fått høre at jeg ligner på hun Kiwi dame i de reklamene Man kan være vakker i førti-femtiårene også og jeg kan helt tydelig se på ditt bilde at du er mer rødbrun i fremtoningen. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. juni #22 Del Skrevet 26. juni KnekkeBørre skrev (16 timer siden): Jepp, jeg lover å knipe igjen rumpeballene (Sug) Rart innlegg fra deg mister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. juni #23 Del Skrevet 26. juni Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Man kan være vakker i førti-femtiårene også og jeg kan helt tydelig se på ditt bilde at du er mer rødbrun i fremtoningen. Så det så. Hvorfor fikk du bilde og ikke jeg😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni #24 Del Skrevet 26. juni Lurven skrev (3 timer siden): Hvorfor fikk du bilde og ikke jeg😭 Jeg leviterer - altså er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. juni #25 Del Skrevet 26. juni (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg leviterer - altså er jeg. Nå forstår je ittno Endret 26. juni av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fortvilet mamma Skrevet 26. juni #26 Del Skrevet 26. juni Blåmonster skrev (På 25.6.2024 den 8.18): De fronter en vakker kvinne som peker på seg selv mens det står billig i overskriften, spiller de på sex? Feil å bruke pene damer i reklame for da er det plutselig seksualisert. Kanskje samfunnet som må endre holdningene sine og ikke Kiwi 👍🏻 Ser ingenting feil med reklamen! Både påkledd og helt normal dame. Blir for dumt at man må velge «stygge» og evt. inkluderende utseende, alder, kjønn, høyde, bredde, farge osv. i alle reklamer! Diskriminering det og, dessuten har Kiwi mange ulike folk i sine. Ofte bruker de ansatte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni #27 Del Skrevet 27. juni Lurven skrev (12 timer siden): Nå forstår je ittno Min tittel under mitt navn. fortvilet mamma skrev (11 timer siden): Feil å bruke pene damer i reklame for da er det plutselig seksualisert. Kanskje samfunnet som må endre holdningene sine og ikke Kiwi 👍🏻 Ser ingenting feil med reklamen! Både påkledd og helt normal dame. Blir for dumt at man må velge «stygge» og evt. inkluderende utseende, alder, kjønn, høyde, bredde, farge osv. i alle reklamer! Diskriminering det og, dessuten har Kiwi mange ulike folk i sine. Ofte bruker de ansatte også. Jeg oppfattet ikke trådstarters innlegg som helt seriøst og anbefaler alle sammen ei klype salt til skribleriene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 27. juni #28 Del Skrevet 27. juni Den ligger under humor da🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juni #29 Del Skrevet 27. juni fortvilet mamma skrev (21 timer siden): Feil å bruke pene damer i reklame for da er det plutselig seksualisert. Kanskje samfunnet som må endre holdningene sine og ikke Kiwi 👍🏻 Ser ingenting feil med reklamen! Både påkledd og helt normal dame. Blir for dumt at man må velge «stygge» og evt. inkluderende utseende, alder, kjønn, høyde, bredde, farge osv. i alle reklamer! Diskriminering det og, dessuten har Kiwi mange ulike folk i sine. Ofte bruker de ansatte også. De bruker aldri ansatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. oktober #30 Del Skrevet 14. oktober Gjest Lurven skrev (På 25.6.2024 den 22.20): Få se bilde a Fåååå seee a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå