Gå til innhold

Spiller kiwi på sex?


Gjest Blåmonster

Anbefalte innlegg

Freyja Valkyrie skrev (11 timer siden):

Ja, ikke sant for ingen som jobber på Kiwi i virkeligheten er smellvakre :jolie:

Har forresten fått høre at jeg ligner på hun Kiwi dame i de reklamene :sjenert:

Man kan være vakker i førti-femtiårene også og jeg kan helt tydelig se på ditt bilde
at du er mer rødbrun i fremtoningen. :jolie: Så det så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurven
KnekkeBørre skrev (16 timer siden):

 

 

Jepp, jeg lover å knipe igjen rumpeballene

 

 

(Sug) 

Rart innlegg fra deg mister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Man kan være vakker i førti-femtiårene også og jeg kan helt tydelig se på ditt bilde
at du er mer rødbrun i fremtoningen. :jolie: Så det så. 

Hvorfor fikk du bilde og ikke jeg😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (3 timer siden):

Hvorfor fikk du bilde og ikke jeg😭

    Jeg leviterer - altså er jeg.  :meditere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

    Jeg leviterer - altså er jeg.  :meditere:

Nå forstår je ittno

Endret av Lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (På 25.6.2024 den 8.18):

De fronter en vakker kvinne som peker på seg selv mens det står billig i overskriften, spiller de på sex?

IMG_1538.png

Feil å bruke pene damer i reklame for da er det plutselig seksualisert. Kanskje samfunnet som må endre holdningene sine og ikke Kiwi 👍🏻 Ser ingenting feil med reklamen! Både påkledd og helt normal dame. Blir for dumt at man må velge «stygge» og evt. inkluderende utseende, alder, kjønn, høyde, bredde, farge osv. i alle reklamer! Diskriminering det og, dessuten har Kiwi mange ulike folk i sine. Ofte bruker de ansatte også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (12 timer siden):

Nå forstår je ittno

    Min  tittel under mitt navn. :nigo: 

fortvilet mamma skrev (11 timer siden):

Feil å bruke pene damer i reklame for da er det plutselig seksualisert. Kanskje samfunnet som må endre holdningene sine og ikke Kiwi 👍🏻 Ser ingenting feil med reklamen! Både påkledd og helt normal dame. Blir for dumt at man må velge «stygge» og evt. inkluderende utseende, alder, kjønn, høyde, bredde, farge osv. i alle reklamer! Diskriminering det og, dessuten har Kiwi mange ulike folk i sine. Ofte bruker de ansatte også. 

Jeg oppfattet ikke trådstarters innlegg som helt seriøst og anbefaler alle sammen ei klype salt til skribleriene her. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
fortvilet mamma skrev (21 timer siden):

Feil å bruke pene damer i reklame for da er det plutselig seksualisert. Kanskje samfunnet som må endre holdningene sine og ikke Kiwi 👍🏻 Ser ingenting feil med reklamen! Både påkledd og helt normal dame. Blir for dumt at man må velge «stygge» og evt. inkluderende utseende, alder, kjønn, høyde, bredde, farge osv. i alle reklamer! Diskriminering det og, dessuten har Kiwi mange ulike folk i sine. Ofte bruker de ansatte også. 

De bruker aldri ansatte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...