Gå til innhold

Hva hvis man bare ønsker uforpliktet sex på impuls med en fremmed mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har tidligere funnet meg elskere på nett, men det er noen år siden nå. Diverse sex forum. Synes menn som er en 10 år yngre enn meg er de som er enklest å forholde seg til. Da er man gjerne i litt forskjellige livsfaser og sjansen for at det er bekjente eller å møtes i samme sosiale situasjoner er mindre. Uansett hvor stor by man bor i så er Norge lite og det kan være kleint å møte noen man har hatt sex med på uventede plasser. Synes også menn på min egen alder oftere får følelser eller greier ikke å skjønne at for meg så fungerer det ikke å gjøre kjæresteting som bare elskere. 

Funderer på om jeg skal opprette profil på nakentid eller lignende for å finne en nå. Ble singel for en liten stund siden og savner sex. 

Anonymkode: f2890...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 2.37):

Vil gjerne legge til at jeg overhodet ikke ser på meg selv som noen sex gudinne. 
Er heller ikke over gjennomsnittet pen eller at kroppen min er noe ekstra.
Er vanlig slank men litt mage da og kanskje ikke dem fineste puppene (tilogmed litt små) så mener ikke at jeg er som tatt ut av film med tanke på at jeg nevnte film i det hele . . Men har heller ikke hatt problemer med å tenne menn i forholdene mine før. 
Hvis noen mener jeg høres billig ut så gjerne skriv det, men håper ikke tråden blir om til kun diskusjoner rundt hvorvidt det er trashy oppførsel eller ikke. . dette er kum en fantasi jeg bærer på som sakt …som jeg har hatt en stor smule lyst å virkeliggjøre🫢å som sakt : mest andres tips (i beste fall) som hadde vært hjelpende å høre..

Ts

Anonymkode: c67c4...0e7

I se selv er det jo helt uproblematisk å knulle rundt om det er dette du vil.

Det som er problematisk er hvis du i ettertid ikke kan respektere at mange menn ikke ønsker en dame som har knullet rundt. For de fleste synes det er rett og slett ikke er særlig innbydende å ha ei kone som "alle andre" har tømt seg i.

Du kan ikke først knulle rundt og deretter forvente fordelene med å ikke ha gjort det.

Men så lenge dette er greit for deg er det jo selvsagt ikke noe problem å gjøre som du vil?

Men så lenge dette er greit for deg er det jo selvsagt ingenting galt med at du gjør som du vil.

Anonymkode: b5501...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kulturelt(?) hos oss at menn jakter og nedlegger og damer jaktes og nedlegges. Så endrer det seg litt, noen damer tar (heldigvis!!) noen roller de selv vil ha.

Som mann har jeg samme erfaring med tom inn-boks og hører om damer (eller i hvert fall dame-profiler) som drukner - og så blir jeg aldri helt klok på hvor ulikt fordeler og ulemper er fordelt på akkurat dette området: å finne seg en brukbar elsker. Inntrykket er at damene har det enklere selv om de må skubbe en del menn unna. Selvforstekende og destruktivt det der: menn klenger og damer dytter, og jo mer begge parter jo mer berettiget eller "nødvendig" blir det. Så dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 21.04):

Hadde vært fint å kunne treffe en mann for uformelle kvelder for å si det på den måten, men er redd for å møte mr. psycho på nett.

Anonymkode: 2e668...ca6

Kjærlighet er en risikosport. Slik er det bare.

Men hvis man ikke tar noen sjanser opplever man heller ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...