AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Del Skrevet 25. juni Mannen min hadde siste utløsning lørdag kveld for et planlagt egguttak på onsdag morgen - ca 4 dager avholdenhet. Uttaket har nå blitt flyttet til torsdag... Blir det for lenge å vente helt til da? Ca 5 døgn.. Eller er det bedre å fikse det så det blir litt over 2 dagers avhold...? Hjelp 🙈 Anonymkode: 1dbc3...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterpåregnbuen Skrevet 25. juni #2 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mannen min hadde siste utløsning lørdag kveld for et planlagt egguttak på onsdag morgen - ca 4 dager avholdenhet. Uttaket har nå blitt flyttet til torsdag... Blir det for lenge å vente helt til da? Ca 5 døgn.. Eller er det bedre å fikse det så det blir litt over 2 dagers avhold...? Hjelp 🙈 Anonymkode: 1dbc3...940 Det er noe forskjell på hva ulike klinikker praktiserer, men mange klinikker sier nå man skal ha en utløsning 2 dager før egguttak. Da vi hadde forsøk ved privat klinikk i høst sa de til og med et døgn før (med mindre han har veldig nedsatt kvalitet). Tenker at 2 dager før nok er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mannen min hadde siste utløsning lørdag kveld for et planlagt egguttak på onsdag morgen - ca 4 dager avholdenhet. Uttaket har nå blitt flyttet til torsdag... Blir det for lenge å vente helt til da? Ca 5 døgn.. Eller er det bedre å fikse det så det blir litt over 2 dagers avhold...? Hjelp 🙈 Anonymkode: 1dbc3...940 Praktiseres ulikt fra klinikk til klinikk. Så spør dem Her sa de 2 dager. Anonymkode: e8931...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Del Skrevet 25. juni Hos oss sa de også to dager. Hør med klinikken 😊 Anonymkode: afda4...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå