Gå til innhold

Skjønner ikke voldtekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først må man få den stiv og så må man holde fast offeret og så må man kjøre den inn gjentatte ganger.

Er det noen som har et så stort sexbehov at de klarer noe sånt? For meg er det ubegripelig.

Anonymkode: 66013...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tenner på vold.

Anonymkode: 13bc6...494

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Først må man få den stiv og så må man holde fast offeret og så må man kjøre den inn gjentatte ganger.

Er det noen som har et så stort sexbehov at de klarer noe sånt? For meg er det ubegripelig.

Anonymkode: 66013...ef3

Det er ikke først og fremst sex som er motivet ved voldtekt. Det er mer et ønsker om å utøve makt og kanskje vold. Se bare på hvordan russerne oppfører seg i Ukraina. De fortsetter slik de gjorde under 2. verdenskrig med massive voldtektsraid. Det blir feil å skylde på kåtskap som egentlig nok er en ganske fjern drift når man er i krig.

Anonymkode: 19d92...05a

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting med sexbehov å gjøre. Jeg er en mann med ekstremt stort sexbehov, mange ganger for dag, hadde aldri falt meg inn å gjøre noe som helst form for overgrep..

Anonymkode: 3fdc3...601

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et behov for å undertrykke noen, ha makt, se noen lide og ha det vondt. 

Anonymkode: 215f9...d07

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Først må man få den stiv og så må man holde fast offeret og så må man kjøre den inn gjentatte ganger.

Er det noen som har et så stort sexbehov at de klarer noe sånt? For meg er det ubegripelig.

Anonymkode: 66013...ef3

Stiv er typisk aldri ett problem, selv om det er er flere former for voldtekt som ikke inkluderer penetrering med penis. 

95%++  av voldtekt i Norge skjer uten at man holder fast offeret. 

En høy gruppe av voldtekt i Norge er faktisk gjennomført uten av overgriper vet personen gjennomfører et overgrep. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er folk med enorm kvinneforakt. Bare se på 7. okt-angrepet palestinerne utførte på Nova-festivalen. Det foreligger videoer hvor de voldtok kvinner på omgang mens de lo av de. Dette var menn med veldig liten respekt for kvinner. 

Anonymkode: cfa94...5dc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt har en mengde ulike og urelaterte årsaker :

Voldtekt i krig, handler om dehumanisering av motstander. Det har ikke noe med kjønnshat å gjøre, det handler om å skade fienden på en mer effektiv måte enn bare å skyte dem. 

Voldtekt som partnervold, handler primært om vold; å sikre egen posisjon i en relasjon. 

Mye som regnes som voldtekt , handler om miskommunikasjon : Manglende forståelse av hva en situasjon faktisk er. 

Utover dette har man mange aktive voldtektsmenn som tenner på overgrep, og selvfølgelig har vi premisset at enhver sex som skjer med en person som ikke er samtykke kompetent regnes som voldtekt. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt i krig har ikke nødvendigvis med penetrering med kjønnsorgan å gjøre heller. Ofte kan voldtekt være ved bruk av gjenstander osv. Som de andre skriver handler det om vold, ikke egentlig om sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 22.34):

Først må man få den stiv og så må man holde fast offeret og så må man kjøre den inn gjentatte ganger.

Er det noen som har et så stort sexbehov at de klarer noe sånt? For meg er det ubegripelig.

Anonymkode: 66013...ef3

Er enn minoritet av voldtekter som ender med intravaginal ejukalsjon. 

Nei, jeg skjønner ikke voldtekt og mye annet ond galskap, men er mye sykt hos mine medmennesker. 

For øvrig trenger vi en reel samtykkelov nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe man skal «skjønne». «Skjønner» man det, er man syk.

Anonymkode: 611d8...d55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir kåte av å utøve vold og makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...