AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Del Skrevet 24. juni Jeg leier en leilighet der veggene (dessverre) er malt grå. Hvilken farge bør jeg velge på sofaen for å få inn litt mer farge og varme i leiligheten? Hva blir fint mot grått? Anonymkode: 5a74d...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Del Skrevet 24. juni Ta den du liker. Jeg synes grønn velur eller de brune i noe imitert skinn er fine. Selv har jeg en sennepsfarget. Du kan jo kjøpe en grå også, og hive oppi fargerike puter og pledd og noe bilder på veggen med farger på evt. Anonymkode: 521b0...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslafravest Skrevet 24. juni #3 Del Skrevet 24. juni Grå kan være så mangt da.... Du må være mer spesifikk 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Del Skrevet 24. juni Den fargen du synes er fin. Anonymkode: bc692...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Del Skrevet 25. juni Veslafravest skrev (1 time siden): Grå kan være så mangt da.... Du må være mer spesifikk 😏 Den er lysegrå Anonymkode: 5a74d...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Del Skrevet 25. juni Jeg hadde lyseblå sofa tidligere. Anonymkode: 0d51e...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg leier en leilighet der veggene (dessverre) er malt grå. Hvilken farge bør jeg velge på sofaen for å få inn litt mer farge og varme i leiligheten? Hva blir fint mot grått? Anonymkode: 5a74d...9af Hvorfor? Jeg har lysegrå tapet og lysbeige sofa, passer fint da. Finnes masse grå farger som er fine da. Anonymkode: fbe69...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 25. juni #8 Del Skrevet 25. juni Jeg hadde valgt en klassisk og enkel sofa i dyp oransje farge mot grå vegg. Dyp rød/burgunder/plomme er også fint mot grått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Del Skrevet 26. juni Hvis du har tenkt å bli boende en stund kan du jo spørre om å få male veggene til en farge du liker bedre? Anonymkode: 6813f...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslafravest Skrevet 29. juni #10 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 3.13): Den er lysegrå Anonymkode: 5a74d...9af Ok - men dette er jo ikke noe negativt i mine øyne, for personlig ville jeg heller hatt grå vegger enn kjedelig kalde hvite vegger 🙃 Og de aller fleste farger passer til lys grå, men igjen kommer det an på f.eks. om det er en varm eller kald grå, matt ellere blank osv... 😜 Tenker en sofa i velour stoff kan bli bra, og jeg personlig ville faktisk gått for en mørk grå farge dersom du ønsker å stå fritt på fargevalg på ting som puter, pledd og annet interiør. Alternativt hadde jeg valgt blå som farge, om du vil at sofaen skal styre fargevalg på øvrig interiør - eller om du vil være litt mer "vågal"; oransje!! (evt rød) - for det vil bli en nydelig kontrast mot grå vegger 🤩 Nå ser jeg altså for meg velourstoff i alle valgene 🙃 Fordi dette vil gjøre stuen varmere 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11 Del Skrevet 29. juni Vi har sort velour sofa, så varierer jeg med farge på pynteputer. Syns det blir koselig da når det er farge på putene og pledd. Anonymkode: 1460f...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 29. juni #12 Del Skrevet 29. juni Alt passer til grå. Det eneste jeg ville unngått var grå og svart. Svart sofa er tungt og blir møkkete av alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #13 Del Skrevet 29. juni Oransje og gyllent. Anonymkode: c9235...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #14 Del Skrevet 29. juni Hva slags farger har du ellers i leiligheten? Liker du at ting matcher i kåken, eller skal det bare matche akkurat denne grå veggen? Tror jeg ville valgt en plommefarget sofa. Anonymkode: fe530...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 29. juni #15 Del Skrevet 29. juni Rød 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå