AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Del Skrevet 24. juni Føler jeg har helt ekstrem pms. Jeg er så sur og klarer søren ikke å skjerpe meg. Begynte nå i ettermiddag. Er ihjelsulten også, men det har jeg egentlig vært i snart fjorten dager føler jeg. Føler ikke meg gravid i det hele tatt, men det er vel naturlig. Tok en test i dag morres som var negativ, men det går også helt greit. Testdag på fredag. Men jeg er så møkkasur at dette kan vel ikke være annet enn pms og mensen er på vei? Anonymkode: b7983...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 24. juni #2 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler jeg har helt ekstrem pms. Jeg er så sur og klarer søren ikke å skjerpe meg. Begynte nå i ettermiddag. Er ihjelsulten også, men det har jeg egentlig vært i snart fjorten dager føler jeg. Føler ikke meg gravid i det hele tatt, men det er vel naturlig. Tok en test i dag morres som var negativ, men det går også helt greit. Testdag på fredag. Men jeg er så møkkasur at dette kan vel ikke være annet enn pms og mensen er på vei? Anonymkode: b7983...cd8 Det kan være mensen..det kan være gravid..men skulle mye av dette kommet av at gravid hormon.. ville du fått positive test Eggløsning sprøyte kan nok forsterke hormoner litt ekstra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Del Skrevet 24. juni mommyaka skrev (33 minutter siden): Det kan være mensen..det kan være gravid..men skulle mye av dette kommet av at gravid hormon.. ville du fått positive test Eggløsning sprøyte kan nok forsterke hormoner litt ekstra Takk for svar 😊 Med eggløsningssprøyten, mener du da at den kan forsterke hormonene sånn helt generelt, eller tenke du forsterke slik at PMS blir ekstra ille? Ja jeg tenker at dersom dette var gravidhormoner så måtte det iallfall ha gitt positiv test.. Tar Cyclogest også, men vet ikke hvor mye progesteron påvirker humøret. Men merker jeg blir vanvittig sulten av de iallfall.. Men følte jeg hadde et slags "endometriosestikk" i magen nå i sted så det er vel enda mer tegn på at mensen er på vei.. Anonymkode: b7983...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Del Skrevet 24. juni Ivf er tøft psykisk, så ikke les for mye inn i hva slags humør du er i Anonymkode: a9f66...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Del Skrevet 24. juni 1 hour ago, AnonymBruker said: Ivf er tøft psykisk, så ikke les for mye inn i hva slags humør du er i Anonymkode: a9f66...21a Dette er vel ikke ivf? Anonymkode: 1553c...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette er vel ikke ivf? Anonymkode: 1553c...f7d Emmm jo - ts har hatt ivf behandling. Anonymkode: ddf10...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Del Skrevet 25. juni Foreldrene mine brukte det som "graviditetstest" - det vil si, faren min visste at mora mi var gravid allerede den uka hun skulle fått mensen, for så fort hun var gravid så ble hun verdens sureste kjerring, som han så pent sa det. Med hvert eneste barn. De stoppet etter 3. Så joda, det kan nok være graviditet. Anonymkode: 90be3...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå