Gå til innhold

Å bruke netflix-kontoen både hjemme og i ferieleiligheten i Spania


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt Netflix slår ned på kontodeling.

Betyr det at jeg ikke kan bruke netflix-kontoen min hjemme og samtidig i ferieleiligheten i Spania?

Anonymkode: 9de2f...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker min både hjemme i Norge, og den tredjedelen av året jeg er hos kjæresten min i Sverige. Ikke hørt noe fra netflix, men om det blir en sak kommer jeg ikke til å ønske å ha abonnement, det blir for firkanta for meg. 

Typen min bruker forsåvidt kontoen noen ganger når jeg ikke er der også, så det er vel uansett mot netflix sine regler. Menmen.

Anonymkode: dee81...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker min konto både hjemme i Norge og i huset i Spania uten problem. Er ikke mange ukene siden jeg var der nå og alt fungerte fint 

Anonymkode: 4b7f3...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Har hørt Netflix slår ned på kontodeling.

Betyr det at jeg ikke kan bruke netflix-kontoen min hjemme og samtidig i ferieleiligheten i Spania?

Anonymkode: 9de2f...5b2

Men hva slags transportmetoder har du mellom leiligheten din og ferieleiligheten i Spania? For de aller fleste vil det medføre en form for flytur, og det lar seg vanskelig gjøre å se på TV i både Spania og Norge samtidig. Om du ikke er begge steder samtidig driver du med kontodeling... Hvem ser da på TV i Spania? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har hørt Netflix slår ned på kontodeling.

Betyr det at jeg ikke kan bruke netflix-kontoen min hjemme og samtidig i ferieleiligheten i Spania?

Anonymkode: 9de2f...5b2

Det kommer litt an på hvilken konto du har og hva du mener med "jeg".  Hustandsmedlemmer og du kan bruke den samtidig på flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker får man hvis man skal bruke Netflix på ferie. Mannen på jobbtur og mamma har brukt min, så tre forskjellige land «samtidig» over noen år. Men det ble blokkert nå i april. Jeg tror det vil komme til alle men ikke samtidig. Med mindre man har fått e-post om endringen eller problemer med å logge på fra forskjellige ip, så har man jo ikke fått det ennå og da er det jo ikke rart at ting virker som vanlig. 

Anonymkode: 007e2...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...