AnonymBruker Skrevet 26. juni #81 Del Skrevet 26. juni Akkarogg skrev (11 timer siden): Det er ingen myte at det er mye lettere for kvinner å finne noen å ha sex med Akkarogg skrev (21 minutter siden): Og mange damer på byen vil ha en kjekk, pen kar. Ikke den "mannen som ser dem" du nevner. Det er her det går i surr for deg. Joda, hvis jeg vil ha et helt gjennomsnittlig ligg med jukk-jukk-jukk ferdig så kan jeg få det, men det handler ikke om at jeg er flott, det handler om at det er lett å finne desperate menn som ser bra ut og at menn er godt fornøyde med et gjennomsnittlig ligg fordi de da har fått tømt deg i noe annet enn frøken høyre. Jeg - som mange andre kvinner over en viss alder - er ikke interessert i et gjennomsnittlig ligg med en tilfeldig partner. Jeg er interessert i å bygge opp et gjensidig forhold med en fast partner, og i mellomtiden greier jeg meg godt uten sex. Menn må slutte å klage på at de ikke får dyppet snoppen i en fremmed ukentlig og heller foreta litt selvgransking for å finne ut hvordan de kan finne seg - og holde på - en fast partner som sikrer tilgang til jevnlig dypping av snopp. Anonymkode: b20cc...fb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 26. juni #82 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 19.56): Er det menn som har for høy selvtillit eller kvinner som er for kresne, som gjør at mange menn i dag sliter med å få sex? Anonymkode: a1dc1...4b2 Ingenting av dette. Det kan påvirke hvor mange som klarer etablere en parsituasjon, men det burde ikke bety noe for sex. Sex er rett og slett ikke «på moten» lenger. Man fokuserer på andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. juni #83 Del Skrevet 26. juni Jeg ser ingen feil på kvinner❤️ Jeg spør om det er noe feil jeg gjør, da er det lettere for kvinnen å stille samme spørsmålet😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå