Trolltunge Skrevet 24. juni #41 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg føler jeg har svart «feil», fordi jeg bare svarte på det som handler om mitt forhold, før jeg så hva de andre debattere. Anonymkode: 7517e...c1f Jeg oppfattet tråden til å handle om sex utenfor forhold, og svarte deretter. Så ser jeg at folk har svart om hverandre angående forhold og ikke forhold, og det føler jeg at er to absolutt ulike temaer. Jeg vet ikke hva som er rett og feil, men svaret mitt ville vært svært ulikt dersom jeg tenkte det gjaldt sex i forhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 24. juni #42 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det alle kundene som ikke ville handle hos Garderobemannen sin feil at Garderobemannen gikk konkurs? Anonymkode: 83763...000 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #43 Del Skrevet 24. juni Odhrán Ó Máille skrev (5 timer siden): Det er ingen feil Noe feil ett sted må det vel være? 🤔 Anonymkode: a2a2b...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinksten Skrevet 24. juni #44 Del Skrevet 24. juni Helene1982 skrev (2 timer siden): Jeg er ikke enig med deg i at kvinner ikke ønsker sex. Jeg mener at kvinner flest liker og ønsker sex, men i det øyeblikket det oppleves som en jobb, eller at man har en mann som mener at det er lik innsats at han «er tilstede» og hun er «en døgnåpen pølsekiosk» kan man godt si at begge må gi og ta, men også wtf? Lista for menn er ikke så lav at oppmøte er nok. Om man tror det, er det ikke rart at bua er stengt si! Nei. For at kvinnen skal ha lyst på sex, må mange parametre være på plass hos mannen. For at mannen skal ha lyst på sex (over tid i alle fall), så må kvinnen være sexy i hans øyne. Hva kom først, høna eller egget. Sluttet hun å gå i sexy undertøy, slik at han begynte å kle seg som en boms? Eller kledde han seg som en boms (eller ikke tok oppvasken - sett inn det som passer) en dag, også gadd ikke hun å kle seg sexy lengre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. juni #45 Del Skrevet 25. juni Kinksten skrev (5 minutter siden): Nei. For at kvinnen skal ha lyst på sex, må mange parametre være på plass hos mannen. For at mannen skal ha lyst på sex (over tid i alle fall), så må kvinnen være sexy i hans øyne. Hva kom først, høna eller egget. Sluttet hun å gå i sexy undertøy, slik at han begynte å kle seg som en boms? Eller kledde han seg som en boms (eller ikke tok oppvasken - sett inn det som passer) en dag, også gadd ikke hun å kle seg sexy lengre? Ikke noe generelt svar på det, men de to det gjelder kan jo helt faktisk prate sammen. Det er en mulighet. (Da må man imidlertid lytte også. ) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 25. juni #46 Del Skrevet 25. juni Kinksten skrev (8 minutter siden): Nei. For at kvinnen skal ha lyst på sex, må mange parametre være på plass hos mannen. For at mannen skal ha lyst på sex (over tid i alle fall), så må kvinnen være sexy i hans øyne. Hva kom først, høna eller egget. Sluttet hun å gå i sexy undertøy, slik at han begynte å kle seg som en boms? Eller kledde han seg som en boms (eller ikke tok oppvasken - sett inn det som passer) en dag, også gadd ikke hun å kle seg sexy lengre? Igjen. Om kvinnen må krabbe rundt i sexy undertøy og mannen må … ta på vanlige klær og gjøre helt vanlige felles oppgaver, jobber de ikke like hardt for å ta vare på samlivet. Menn og kvinner som har utfordringer i samlivet må begge enten jobbe for det eller gå videre. Om jeg ikke har på sexy undertøy, men han … har hele klær og har boevne som en tenåring … Han kan si at det er hun som prøver for lite, men hun kommer til å velge en ordentlig mann med bukse og som ikke krever belønning for å ta oppvasken. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #47 Del Skrevet 25. juni Helene1982 skrev (4 minutter siden): Igjen. Om kvinnen må krabbe rundt i sexy undertøy og mannen må … ta på vanlige klær og gjøre helt vanlige felles oppgaver, jobber de ikke like hardt for å ta vare på samlivet. Menn og kvinner som har utfordringer i samlivet må begge enten jobbe for det eller gå videre. Om jeg ikke har på sexy undertøy, men han … har hele klær og har boevne som en tenåring … Han kan si at det er hun som prøver for lite, men hun kommer til å velge en ordentlig mann med bukse og som ikke krever belønning for å ta oppvasken. Saken er at kvinner er bare så raske til å peke på menn som problemet. Men det er litt som å krangle - it takes two. Det er merkelig det der, det er liksom menn sitt problem om det ikke blir sex, forhold eller hva det skulle være som ofte handler om både mann og dame. Men igjen - it takes two. Husk også at det i de siste årene har blitt sånn at "alle" kvinner går for topp 10% menn, så topp 10% menn bader i tilfeldig sex, mens kvinner ligger såret igjen over forholdet som ikke ble, mens han greie fyren uten sixpack blir incel. Bare for å forenkle noe veldig. Anonymkode: 25c9b...f46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 25. juni #48 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Saken er at kvinner er bare så raske til å peke på menn som problemet. Men det er litt som å krangle - it takes two. Det er merkelig det der, det er liksom menn sitt problem om det ikke blir sex, forhold eller hva det skulle være som ofte handler om både mann og dame. Men igjen - it takes two. Husk også at det i de siste årene har blitt sånn at "alle" kvinner går for topp 10% menn, så topp 10% menn bader i tilfeldig sex, mens kvinner ligger såret igjen over forholdet som ikke ble, mens han greie fyren uten sixpack blir incel. Bare for å forenkle noe veldig. Anonymkode: 25c9b...f46 Sånn jeg ser det er det er fåtall (men for mange) menn som sitter uforstående til at de ikke blir valgt, mens produktet de prøver å selge kvinner er: vi er de snille, men vi liker ikke dagens kvinner. Hvis disse mennene hadde lyttet og ikke fokusert på menn med podcast og instamodeller, hadde de visst at det finnes massevis av helt vanlige kvinner som ser etter en helt vanlig mann. Det finnes massevis av menn med helt vanlig menneskesyn som ser på kvinner som individer, som ser etter en partner de vil bli kjent med og evt. leve med. Det er disse mennene kvinner velger. Overfladiske kvinner vil velge overfladiske menn og omvendt 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #49 Del Skrevet 25. juni Helt uten annet grunnlag enn å få tiden til å gå (mye ventetid på ulike oppdrag) har jeg tittet litt på folk generelt, -og mest mannfolk, siden jeg er mest heterofil. Jeg har derfor lagt merke til at det er utrolig mange som ikke tar vare på kroppen sin når de passerer 25-30 år. Velstelt er nesten et fremmedord, der mange ser til å ha glemt å kjøpe nye barberblad, eller ha vasket tøy, så de bare må ta på seg det siste som ligger i skapet. Hettegensere og klær uten passform er IKKE sexy! I tillegg er det MANGE som tydeligvis bruker mer tid foran skjermer, enn med kroppslig arbeid, der de bestiller takeaway og koser seg med lørdagsgodt på en mandag. Pondus er ikke lenger en tegneserie, men mer mannlig graviditet etter nærkontakt med burgere og potetgull. Jeg innrømmer selvsagt at det er mange kvinner som heller ikke ser ut til å ha blitt plukket rett fra catwalken, men nå er det menn jeg har tittet mest på i det siste, fordi jeg syns de klager mest. Pr dd. kjenner jeg ingen kvinne som klager over for lite sex, -heller det motsatte. De på min alder har begynt å miste lysten, og syns andre ting er mer spennende. Anonymkode: 41a38...8f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #50 Del Skrevet 25. juni Trolltunge skrev (6 timer siden): Hvis ingen vil ha deg ligger problemet hos deg, og kun du kan gjøre noe med det. Slik er det forøvrig generelt i livet, at man må ta ansvar for eget liv og egne muligheter og måloppnåelse. Det er ikke kvinners feil eller menns feil likevel. Ingen kan kreve sex av noen. Så du vil avvikle støttekontakt ordningen altså? For det er jo ingen menneskerett og ha venner, og de må jo bare ta seg sammen og ta ansvar for eget liv... AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kunne ikke falt meg inn å skylde på halvparten av befolkningen at jeg ikke fikk pikk. Da ville jeg isåfall sett litt innover i meg selv. Anonymkode: 8b4af...46e Fordi du er så fjernt fra den situasjonen som du kan få blitt. De som er privilegerte ser ikke sine egne privilegier. "Let them eat cake". Det er deg. Helene1982 skrev (1 time siden): #Metoo handler om seksuell trakassering på arbeidsplassen. Det at mange kvinner har opplevd at en i en mann på jobb, i høyere stilling har vært uprofesjonelle, satt dem i ubehagelige situasjoner om de ikke tolererer tilnærmelsene deres, eller har blitt utsatt for kriminelle handlinger på jobb. Det er helt utenfor min fatteevne at noen menn tolker dette til: «kan visst ikke sjekke opp noen mer» så lenge du ikke er daglig leder og med «sjekke opp»mener å kommentere en ansatt sine pupper. #VilleBareSnakkeLitt avkrefter vel den forklaringen rimelig effektivt... Ikke sjekk opp damer på treningssenter. De er der for å trene #VilleBareSnakkeLitt Ikke sjekk opp damer på byen. De er der bare for å danse og ha det gøy med venninner #VilleBareSnakkeLitt Ikke sjekk opp damer på gata. Det er seksuell trakassering #VilleBareSnakkeLitt Ikke sjekk opp damer på jobben. Det er seksuell trakassering #MeToo Ikke bruk sjekkeapper. Det er for patetiske taper incels... 10% av menn kjøper sex. ca 250 000 nordmenn. Og det er ekstremt dyrt og forbundet med risiko for å bli tatt av politiet. Tror dere virkelig menn tar på seg denne byrden fordi de syns det er enklere enn å kle seg bra eller stelle seg? Nei hadde det vært så enkelt hadde selvsagt ikke vanlige menn valgt å bruke mange tusen for å få seg et lite nyp med en østeuropeisk kvinne som har hatt seg med en haug menn før han. Anonymkode: 25008...3b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 25. juni #51 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så du vil avvikle støttekontakt ordningen altså? For det er jo ingen menneskerett og ha venner, og de må jo bare ta seg sammen og ta ansvar for eget liv... Fordi du er så fjernt fra den situasjonen som du kan få blitt. De som er privilegerte ser ikke sine egne privilegier. "Let them eat cake". Det er deg. #VilleBareSnakkeLitt avkrefter vel den forklaringen rimelig effektivt... Ikke sjekk opp damer på treningssenter. De er der for å trene #VilleBareSnakkeLitt Ikke sjekk opp damer på byen. De er der bare for å danse og ha det gøy med venninner #VilleBareSnakkeLitt Ikke sjekk opp damer på gata. Det er seksuell trakassering #VilleBareSnakkeLitt Ikke sjekk opp damer på jobben. Det er seksuell trakassering #MeToo Ikke bruk sjekkeapper. Det er for patetiske taper incels... 10% av menn kjøper sex. ca 250 000 nordmenn. Og det er ekstremt dyrt og forbundet med risiko for å bli tatt av politiet. Tror dere virkelig menn tar på seg denne byrden fordi de syns det er enklere enn å kle seg bra eller stelle seg? Nei hadde det vært så enkelt hadde selvsagt ikke vanlige menn valgt å bruke mange tusen for å få seg et lite nyp med en østeuropeisk kvinne som har hatt seg med en haug menn før han. Anonymkode: 25008...3b5 Stort sett liker kvinner trene i fred. På byen derimot er det mange som er åpne for sjekking. Men i likhet med at menn av og til bare vil henge med gutta, vil kvinner også av og til bare henge med jentene, så da sier man at det ikke passer med fremmede ved bordet. om sjekking er å kommentere kroppen til fremmede på gata er det seksuell trakassering. Man kan ha en vanlig samtale, men av og til ønsker folk å være i fred uten at det «er forbudt å ta kontakt» om man gjør det på en vanlig måte. Ikke sjekk opp noen på jobben -enig. Bruk sjekkeapper, men ikke om det får deg til å føle deg som en taper. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet 25. juni #52 Del Skrevet 25. juni (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker said: Pr dd. kjenner jeg ingen kvinne som klager over for lite sex, -heller det motsatte. De på min alder har begynt å miste lysten, og syns andre ting er mer spennende. Anonymkode: 41a38...8f1 Nettopp, akkurat der er kvinner ekstremt priviligerte i forhold til menn. Jeg tror ikke de innser det selv. Menn må jobbe mye med seg selv eller være heldig med utseende, kvinner trenger bare å være kvinner. Endret 25. juni av Akkarogg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 25. juni #53 Del Skrevet 25. juni Akkarogg skrev (10 minutter siden): Nettopp, akkurat der er kvinner ekstremt priviligerte i forhold til menn. Jeg tror ikke de innser det selv. Menn må jobbe mye med seg selv eller være heldig med utseende, kvinner trenger bare å være kvinner. Jo, vi vet det, men mange kvinnet vil ikke ha sex med hvem som helst fordi det er mange menn som kun fokuserer på seg selv og egne behov. Og det handler om at menn som mener at de har «jobbet for å få sex», og ikke har sex men en kvinne der begges nytelse er viktig, er et dårlig utgangspunkt. Likevel er det menn som snakker nedsettende om kvinner som liker å ha sex og ikke motsatt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 25. juni #54 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (56 minutter siden): 10% av menn kjøper sex. ca 250 000 nordmenn. Og det er ekstremt dyrt og forbundet med risiko for å bli tatt av politiet. Tror dere virkelig menn tar på seg denne byrden fordi de syns det er enklere enn å kle seg bra eller stelle seg? Nei hadde det vært så enkelt hadde selvsagt ikke vanlige menn valgt å bruke mange tusen for å få seg et lite nyp med en østeuropeisk kvinne som har hatt seg med en haug menn før han. Anonymkode: 25008...3b5 Så vanlige kvinner burde ligge med kriminelle menn som bryter loven og betaler for sexuelle tjenester og snakker nedlatende om kvinner fra Øst-Europa som selger sex? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkarogg Skrevet 25. juni #55 Del Skrevet 25. juni 16 minutter siden, Helene1982 said: Så vanlige kvinner burde ligge med kriminelle menn som bryter loven og betaler for sexuelle tjenester og snakker nedlatende om kvinner fra Øst-Europa som selger sex? For et uærlig argument 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #56 Del Skrevet 25. juni Helene1982 skrev (5 timer siden): Jeg tror unge fortsatt har nok sex, men jeg vil gjerne diskutere punktene dine: Jeg er enig i at unge kvinner (og menn) sliter unødvendig mye psykisk. Det at dette ikke investeres i er en skandale. skjermtid er også et problem blant begge kjønn, da det gjør at unge ikke får nok sosial trening i det virkelige liv, men laller i propaganda og influensere som tjener penger på at folk er ulykkelige på nett. Folk måler seg etter og lever i en virkelighet som ikke er ekte, der man gir noen 1 sekund for å være relevant, så kontroverser og utseende får mest klikk. utdannelse er ikke en motsetning til sex. Ingen har så mye sex som studenter. #Metoo handler om seksuell trakassering på arbeidsplassen. Det at mange kvinner har opplevd at en i en mann på jobb, i høyere stilling har vært uprofesjonelle, satt dem i ubehagelige situasjoner om de ikke tolererer tilnærmelsene deres, eller har blitt utsatt for kriminelle handlinger på jobb. Det er helt utenfor min fatteevne at noen menn tolker dette til: «kan visst ikke sjekke opp noen mer» så lenge du ikke er daglig leder og med «sjekke opp»mener å kommentere en ansatt sine pupper. Det er en del her på KG som er i gode forhold - både kvinner og menn. Jeg er enig i at det er mye generalisering, og at om vi hadde vært mennesker i stedet for antonym 1,2 og 3 hadde diskusjonen vært bedre. Jeg er fan av at vi ikke trenger hverandre, men velger hverandre. Jeg tror ikke man er sterkere eller svakere om man er i et forhold, og jeg tror nok det å tenke på hva andre synes og ekstreme ytre påvirkninger og det at man lettere kan bla videre i stedet for å møtes og snakke sammen er en negativ ting med at vi har blitt så skjermavhengige. Du kan mene at ungdom har "nok sex" men de har mindre enn før. Digresjon: Det er mye skriverier om den forferdelige russen, men realiteten er at en stor del av ungdom nesten ikke er med på fester i det hele tatt. I klassen til begge mine var/er det bare et mindretall som fester. De ser ikke poenget. Poenget er å kanskje få rote litt med noen, men det kan jeg ikke si. Slipper jo å være bekymret da.. #metoo sakene handlet opprinnelig om klare overgrep og trakassering på arbeidsplassen. Nå blir det skriverier etter et frivillig kyss på en sommerfest. Nå handler det om at jenter ikke vil bli "stirret på" på treningssenteret. Hvis hun føler at det er ubehagelig så er det trakassering. Du må huske at en gutt på 19 er ganske usikker og klønete i utgangspunktet. Jentene kan utmerket godt ha feil oppfatning av hva som er trakassering. Jeg skriver stort sett anonymt i sex og samliv for å ha mulighet til bruke personlig erfaring noen ganger uten å utlevere kone eller barn. Det er en risiko for å bli gjenkjent irl. Jeg prøver oppføre meg ordentlig uansett. Anonymkode: 13834...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #57 Del Skrevet 25. juni Her er fasiten, for alle menn som ikke får nok sex: 1. finn deg en dame som ligger noen hakk under deg når det gjelder attraktivitet. Er du en 5/10 selv - så en helt gjennomsnittlig fyr - finn ei dame som ligger på rundt 2-3. Det er ikke særlig omsvermede damer, så det burde gå helt greit å komme i kontakt med dem. Dersom du ikke er høyere enn en 3 selv, så MÅ du gjøre noe med utseendet. Ren og velstelt, kledelig sveis og skjegg/bart, og slank deg/begynn å trene. Husk at sosial status, penger etc også trekker litt opp og ned - så har du en grei jobb og eier hus, så kan du som en 5 allikevel være "3 hakk over" ei dame som er en 4, men ufør alenemor og leier en trist 1-roms. 2. når du først har fått ei dame på kroken - vær VERDENS BESTE MANN. Ikke tøffel, men vær trygg og stødig, aldri så mye som se på andre damer, gi henne inntrykk av hun er den eneste i verden for deg, ikke påpek en eneste liten fysisk skavank. Hun er FLOTT. Fordi hun er DIN, og DER ligger nøkkelen til mye sex. 3. Kjør rask men ikke skremmende rask progresjon i forholdet - så etter 2-3 år sitter dere der med ring på fingeren og vips så har du tilgang til jevnlig sex resten av livet, så lenge du husker punkt 1 og 2 på listen min. Du må for all del ikke la deg selv forfalle, iallefall ikke mer enn hun forfaller, og du må sørge for at hun føler seg elsket og at du digger kroppen hennes selv om hun blir eldre og får unger og alt det der. Anonymkode: ca62a...fcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #58 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her er fasiten, for alle menn som ikke får nok sex: 1. finn deg en dame som ligger noen hakk under deg når det gjelder attraktivitet. Er du en 5/10 selv - så en helt gjennomsnittlig fyr - finn ei dame som ligger på rundt 2-3. Det er ikke særlig omsvermede damer, så det burde gå helt greit å komme i kontakt med dem. Dersom du ikke er høyere enn en 3 selv, så MÅ du gjøre noe med utseendet. Ren og velstelt, kledelig sveis og skjegg/bart, og slank deg/begynn å trene. Husk at sosial status, penger etc også trekker litt opp og ned - så har du en grei jobb og eier hus, så kan du som en 5 allikevel være "3 hakk over" ei dame som er en 4, men ufør alenemor og leier en trist 1-roms. 2. når du først har fått ei dame på kroken - vær VERDENS BESTE MANN. Ikke tøffel, men vær trygg og stødig, aldri så mye som se på andre damer, gi henne inntrykk av hun er den eneste i verden for deg, ikke påpek en eneste liten fysisk skavank. Hun er FLOTT. Fordi hun er DIN, og DER ligger nøkkelen til mye sex. 3. Kjør rask men ikke skremmende rask progresjon i forholdet - så etter 2-3 år sitter dere der med ring på fingeren og vips så har du tilgang til jevnlig sex resten av livet, så lenge du husker punkt 1 og 2 på listen min. Du må for all del ikke la deg selv forfalle, iallefall ikke mer enn hun forfaller, og du må sørge for at hun føler seg elsket og at du digger kroppen hennes selv om hun blir eldre og får unger og alt det der. Anonymkode: ca62a...fcd 😂 Du burde blitt en guru for menn Anonymkode: a1dc1...4b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #59 Del Skrevet 25. juni For min del handler det om så mye mer enn selve sexen. Jeg må tenne på han i det daglige og vi må være kjærester i det daglige og, dette skjønner han ikke. At han går med hullet bokser. At han aldri bryr seg om klærne sine, bruker aldri parfyme eller deo. Ligger på sofaen om kveldene og trykker på tlf, og stryker seg på magen. Aldri noe Kos eller aldri vi kan se en serie sammen. Den eneste gangen han viser interesse er når han har ståkuk. Om han ikke er kåt ligger han på tlf i senga. Om han er kåt så har han et mønster jeg kjenner igjen og jeg får nesten litt panikk av det. Når man aldri kysser eller koser til vanlig så klarer jeg ikke sex jeg. Jeg får tenning rett og slett Anonymkode: 90593...8e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 25. juni #60 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noe feil ett sted må det vel være? 🤔 Anonymkode: a2a2b...3c5 Det er ikke alltids noen feil. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå