AnonymBruker Skrevet 1. juli #21 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble henvis til gynekolog . Hun oppmuntret meg til å gå ned ned i vekt, ble vel ca 10 kg totalt. Så satte hun opp en time der vi satte opp plan og begynte på hormoner . Tok hormoner for å få eggløsning ettersom det var null eggløsning . Med 1 barnet hjalp ikke dette, så vi ble henvist til Porsgrunn for videre oppfølging og ivf . Vi hadde en time der og fikk beskjed om at vi kunne begynne på hormoner når jeg fikk mensen. Så kom aldri mensen fordi jeg tydligvis hadde blitt gravid rett før timen, ettersom hormoner enda var i kroppen. Hormoner for å starte eggløsning hadde da hjulpet likevel. Fikk velskapte tvillinger. 5 år etterpå gikk vi tilbake til gyn siden ingen søsken kom. Da startet jeg igjen på hormoner for eggløsning , gikk å målte egg og tok eggløsning sprøyte . Satt på 1 forsøk og fikk velskapt barn i 15 . Så det går an å bli gravid , man må bare få rett hjelp og god oppfølging . Anbefaler veldig å bli henvist til en gyn . Anonymkode: 2e2ca...3c4 Hvordan klarte du å gå ned i vekt? Anonymkode: a25ac...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 1. juli #22 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 19.28): Har en venninne som sliter med å bli gravid er 27 år gammel hatt Pcos lenge og uregelmessig mens,eneste legen sier er at hun må ned i vekt. Det er vannskelig hun er ikke overvektig. Noen som har råd? Anonymkode: c9232...c6f Jeg måtte ty til IVF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli #23 Del Skrevet 1. juli Vi hadde fått beskjed vi kunne glemme barn pga mine plager. Så vi startet kurs for å bli fosterforeldre. Var ferdig med det. Så kom en nabo å sa jeg var gravid jeg avfeier det og sa det ikke stemte. Men av en eller annen grunn klarte jeg ikke slå meg i fra det naboen hadde sagt. Så tok en test. Positiv. Ringte til legen og test der og ul og jo jeg var gravid. Og nr 2 kom 19mnd seinere. Så her så var det som da vi begynte å tenke andre ting så bare skjedde der. Men ikke blitt gravid etter der, ikke brukt prevensjon og nå er yngste 18 Anonymkode: f3828...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 1. juli #24 Del Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi hadde fått beskjed vi kunne glemme barn pga mine plager. Så vi startet kurs for å bli fosterforeldre. Var ferdig med det. Så kom en nabo å sa jeg var gravid jeg avfeier det og sa det ikke stemte. Men av en eller annen grunn klarte jeg ikke slå meg i fra det naboen hadde sagt. Så tok en test. Positiv. Ringte til legen og test der og ul og jo jeg var gravid. Og nr 2 kom 19mnd seinere. Så her så var det som da vi begynte å tenke andre ting så bare skjedde der. Men ikke blitt gravid etter der, ikke brukt prevensjon og nå er yngste 18 Anonymkode: f3828...a26 He he..vi og gav opp og skulle kjøpe katt...så fikk jeg positive tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli #25 Del Skrevet 2. juli Jeg fikk letrozol etter 3 år med prøving naturlig. Fungerte som bare det. Anonymkode: 2370f...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #26 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2024 den 14.33): Jeg fikk letrozol etter 3 år med prøving naturlig. Fungerte som bare det. Anonymkode: 2370f...f4c Kan du dele litt av din erfaring med letrozol? 💞 Anonymkode: 9684d...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå