AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Del Skrevet 24. juni Jeg har ingen sosiale arenaer i livet mitt og heller ingen venner i byen jeg bor i, så vurderer å bli med i ett student idrettslag til høsten. Greia er bare det at jeg er i slutten av 20-årene. Får inntrykk av at de fleste der vil være minst 5 år yngre enn meg så er redd for å være elefanten i rommet… Jeg ser ikke eldre ut enn 5 år siden, det sier alle jeg møter, men den faktiske alderen er jo noe folk bryr seg om? Anonymkode: ff849...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 24. juni #2 Del Skrevet 24. juni Jeg tipper at det finnes begge deler der, både unge og eldre, og de som bryr seg om alder og de som ikke gjør det 🙂 Personlig bryr jeg meg aldri om alder om det er snakk om venner. Gode venner vokser ikke på trær så da får man ta dem som de er 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Del Skrevet 24. juni Granskudd skrev (1 minutt siden): Jeg tipper at det finnes begge deler der, både unge og eldre, og de som bryr seg om alder og de som ikke gjør det 🙂 Personlig bryr jeg meg aldri om alder om det er snakk om venner. Gode venner vokser ikke på trær så da får man ta dem som de er 🙂 Flere burde tenkt som deg, men vet bare at mange er falske og har kanskje fordommer osv. Og blir til grupper hvor man holdes utenfor. Jeg orker ikke å investere tid i slik type spill. Men så må jeg møte nye folk også siden jeg er mutters alene og vi er sosiale vesener. Livssituasjonen min er uansett lik om jeg var 21 eller 27… Anonymkode: ff849...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 24. juni #4 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flere burde tenkt som deg, men vet bare at mange er falske og har kanskje fordommer osv. Og blir til grupper hvor man holdes utenfor. Jeg orker ikke å investere tid i slik type spill. Men så må jeg møte nye folk også siden jeg er mutters alene og vi er sosiale vesener. Livssituasjonen min er uansett lik om jeg var 21 eller 27… Anonymkode: ff849...56a Jeg vet det ikke er det du ber om, men jeg har god erfaring med å bli kjent med folk på nett, men jeg tror (...eller er ganske sikker på 😉🫣) at jeg ville valgt et annet forum enn kvinneguiden.no. er det noe du interesserer deg for som enten har en diskusjonsgruppe på Facebook eller har et eget forum? Der vil du kunne møte folk med tilsvarende interesser som deg, og det øker sannsynligheten for å få venner i nærheten av der du bor. Da slår du to fluer i en smekk. Du blir kjapt sosialisert via nett og du finner fort ut hvem det er verdt å investere tid i 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Del Skrevet 24. juni Jeg dro ett semester på utveksling når jeg var 27, var den eldste i gruppen, og ti år senere har jeg fortsatt kontakt med mange av dem. Det er en av de beste avgjørelsene mine, og jeg fikk venner for livet av det. Selv om de er yngre enn meg. På studiet mitt var det kun noen få som var aktiv i studentidrett, det var utelukkende de over 25. Anonymkode: 60be0...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Del Skrevet 24. juni Jeg tror jeg vill sett etteret lokalt idrettslag med personer i samme alder. Det er litt rart å være med på studentaktiviteter når du ikke er student. Og mange studenter flytter når de er ferdige med studiene, så det blir både mye utskiftning generelt og leit når de du liker best flytter langt unna. Anonymkode: b142b...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg tror jeg vill sett etteret lokalt idrettslag med personer i samme alder. Det er litt rart å være med på studentaktiviteter når du ikke er student. Og mange studenter flytter når de er ferdige med studiene, så det blir både mye utskiftning generelt og leit når de du liker best flytter langt unna. Anonymkode: b142b...0f2 Jeg skal studere enkeltemner. Akkurat nå med mye motgang etter vgs har jeg ikke sjans på å ta master, men det er heller ikke målet mitt. Ser ikke så lyst på samfunnet om 10-15 år. "samme alder" derfor jeg spør om folk her har erfaringer, for var inne å så på noen bilder og enkelte så ut som 18-19, mens andre kunne vært 26. Jeg lurer bare på hva typ snittalderen er. Hvis jeg er 8 år eldre enn nesten alle blir jeg nesten litt "trener" for dem på en måte, eller det blir litt stort sprik sosialt. Vil bli kjent med folk ja, og ha noe sosialt i livet og noen å gå på byen med. Vurderer å flytte vekk om et par år selv men ønsker å oppleve nye ting i denne byen siden jeg allerede har nok fomo som livet mitt er nå. Anonymkode: ff849...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Del Skrevet 24. juni Det er jo bare å prøve. Hva godt får du ut av å kverne på dette flere måneder før det i det hele tatt blir aktuelt? Anonymkode: 137e7...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo bare å prøve. Hva godt får du ut av å kverne på dette flere måneder før det i det hele tatt blir aktuelt? Anonymkode: 137e7...6dc 2 måneder er ingenting. Og det sosiale i livet mitt eksisterer ikke. Livssituasjonen min er et mareritt, så har vel ingenting å tape. Men greit å vite litt mer hva man eventuelt går til da. Anonymkode: ff849...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. juni #10 Del Skrevet 24. juni 5 års aldersforskjell er uten betydning når alle involverte har passert 20. Da jeg var student var de eldste på kullet mitt over 50 - 30 år eldre enn meg, som kom nesten rett fra videregående. Det hadde overraskende liten betydning for den sosiale omgangen. Nå er jeg over 40 og har både venner som er 15 år eldre og 15 år yngre enn meg - det som teller er at vi trives sammen og har noe felles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 2 måneder er ingenting. Og det sosiale i livet mitt eksisterer ikke. Livssituasjonen min er et mareritt, så har vel ingenting å tape. Men greit å vite litt mer hva man eventuelt går til da. Anonymkode: ff849...56a Nettopp, du har ingenting å tape. Prøv, er det ikke noe for deg så neivel. Du kommer ikke til å få noe sosial liv hvis du aldri prøver. Anonymkode: 137e7...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Del Skrevet 24. juni Just do it! Det er jo bare å slutte å delta om det ikke funker? Anonymkode: 35568...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #13 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Just do it! Det er jo bare å slutte å delta om det ikke funker? Anonymkode: 35568...05a Ja, det skader ikke. Vet at jeg ikke er "normal" eller early bloomer, mest pga. nerdete tendenser siden tenårene, men jeg er vel ikke den eneste med problemer spesielt etter pandemien. Tingen er at jeg prøvde meg som frivillig barista i fjor senhøst, var med på et par arrangementer der, men fant ut at det ikke var folk i det miljøet som matcher meg og min personlighet. Folk innen idrettsmiljø vet jeg er mer rett for meg. Men husker jeg fikk et par kommentarer om alderen min der, siden de fleste var 5-8 år yngre. Men backup planen min hvis det ikke går blir seriøs styrketrening og prøve å finne noen å trene med. Anonymkode: ff849...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå