Gå til innhold

BH til små pupper med litt mellomrom mellom - forslag til modell?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har små pupper og er smal rundt ryggen. Bruker som regel 65 i omkrets, og a eller b i cup, litt avhengig av modell. Noe av det som gjør at det er vanskelig å finne en BH-modell som sitter godt, er at puppene mine sitter litt langt fra hverandre. Dermed ender den ytre spilen på cup'ene på mange modeller liksom halvveis inne i puppen, hvis dere skjønner hva jeg mener. 

Jeg kjøper som oftest BH på Cubus, siden det er de som har minst størrelser. Sports-BHer og sånne uten spiler finner jeg som regel en passende modell av der. Men jeg vil også ha en klassisk BH med spiler, ikke push-up, men gjerne litt vattert, og det er vanskelig å finne en som passer ordentlig til meg. 

Noen som har forslag til modeller som kan passe? Kan godt kjøpe dyrere modeller, bare de sitter skikkelig, men har hatt dårlige erfaringer med sånne spesialbutikker hittil. Jeg synes modellene sitter så langt oppe under armene, og gnager. Vil ha en modell med forholdsvis lave skåler.

Noen som har prøvd denne nettbutikken? https://www.wearpepper.com/ Skal være spesielt for små pupper. Men det er jo ganske dyrt, så gidder ikke kjøpe hvis det ikke passer.

Tar gjerne i mot forslag til både butikker og konkrete modeller!

Anonymkode: 758fc...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen i det med at den ytre spilen havner innpå puppen, mens en større cup (der spilen passer) blir det løst stoff til overs "på toppen" fordi man ikke fyller den ut. 

Mine desidert favoritt bh'er er fra Marie Jo, og har skål som er hjerteformet. De sitter veldig godt på. Jeg er riktignok bredere rundt enn du er, så vet ikke noe om utvalget i 65. 

Kjøpte min første hos Marinka (fysisk) på Storo. Der har jeg fått veldig god hjelp. (Lettere å gi råd om gode butikker, hvis du skriver hvilken by). 

Edit: Legger til link, og ser denne er i 65b i hvert fall... https://marinka.no/produkt/marie-jo-heartshape-tom-lettvattert-bh-med-boyle-caffe-latte/

Endret av Ugline
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle også anbefale tom eller avero fra Marie jo. Og hvis du bor på Østlandet er fysisk marinka butikk det beste, men om du er ganske sikker på str kan du jo bestille på nett. Og prøve hjemme. Finnes butikker andre steder i landet som fører Marie jo også. 

Anonymkode: 0a6a0...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...