Gå til innhold

Damer 40+ med litt "stil". Gult gull eller sølv/hvitt gull på smykker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bruker du gull eller sølv/hvitt gull? Hva synes du er penest/mest stilig på damer som akkurat har bikket 40?

Anonymkode: 08ba9...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen kler gull best, noen kler hvit gull/sølv best. Dette har ikke noenting med verken alder eller penest ut men hva hver og en kler best slik som med snitt på klær eller øyenskygge eller lebestift. Jeg kler og har alltid kledd hvitt gull og sølv best både som 20 åring og som 46 åring 

Anonymkode: 86d9f...4f9

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan bruke akkurat hva du vil😃

Anonymkode: 4e499...079

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er på den alderen selv og i hele min ungdom har jeg kun likt hvitt gull/platina. Det er først i senere tid jeg har skjønt at gult/rose gull er lagt penere mot de fleste hudtoner. 

Anonymkode: 20bdf...598

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kler best hvit gull og rose gull så bruker det mest. Bruker innimellom gult gull men har ikke like mange smykker og velge mellom så blir kun innimellom.

Anonymkode: 11d28...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig mener jeg hvitt gull er ekstremt mye finere enn gult. Det gjelder uansett hudtypen til de som har smukket. Synes for øvrig det er usedvanlig mange stygge smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg varierer i forhold til hele antrekket. Synes dessuten at de fleste smykker er skikkelig kjedelige, så finner jeg noe jeg liker diskriminerer jeg ikke på grunn av farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer så an på både smykket, antrekket og stilen. Jeg har og bruker smykker i de fleste nyanser, metaller og materialer, fra gull til plast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...