Ingar-André Skrevet 24. juni #41 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes du dette er en "meget skummel" tråd? Det tror jeg ikke. Anonymkode: 199a4...694 Nei. Lese kunnskapene når nye høyder selv i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 24. juni #42 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du som singel ligget med mange gifte kvinner? Eller har de prøvd seg på deg? Hvorfor tror du at det er akkurat deg de går etter? Anonymkode: 199a4...694 Er det bare uerfarne, senpubertale og fantaserende gutter som starter tråder om sex ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #43 Del Skrevet 24. juni Er bare de som ikke får seg noe som har tid til å skrive....Meg selv inkludert 😂😂😂😂. Anonymkode: dafc7...608 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #44 Del Skrevet 24. juni 9 minutter siden, Surpomp said: Er det bare uerfarne, senpubertale og fantaserende gutter som starter tråder om sex ? I mitt tilfelle? Uerfaren. Jada, jada bare hån i vei.. Anonymkode: 199a4...694 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 24. juni #45 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I mitt tilfelle? Uerfaren. Jada, jada bare hån i vei.. Anonymkode: 199a4...694 Jeg stiller et åpent spørsmål fordi mistenkelig mange tråder om sex har tilnærmet lik semantikk og like banale spørsmål. Det lukter lang vei av gutteromsfantasier……. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #46 Del Skrevet 24. juni 7 minutter siden, Surpomp said: Det lukter lang vei av gutteromsfantasier……. Om det bare så var, men dessverre er dette noe som faktisk skjer. Anonymkode: 199a4...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. juni #47 Del Skrevet 25. juni (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har du som singel ligget med mange gifte kvinner? Eller har de prøvd seg på deg? Hvorfor tror du at det er akkurat deg de går etter? Anonymkode: 199a4...694 Ja.. mange ganger.. jeg føler meg ikke lurt, for det skjedde så kjapt at stausen ikke ble nevnt. Neste gang smilte vi bare, fordi ingen av oss ville ta opp stausen. Så det ble mange gjentatte ganger. Hun fikk høre at jeg var flaske tett, og at navn blir med meg ned i graven. Så jo vi var begge trofast og ærlig👍💞 Endret 25. juni av Bamseklemmer ..små skrivefeil bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #48 Del Skrevet 25. juni Ja, både som singel mann og som gift mann. Årsaken var at vi hadde lyst til å pule med hverandre. Anonymkode: fb5e1...009 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #49 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har du som singel ligget med mange gifte kvinner? Eller har de prøvd seg på deg? Hvorfor tror du at det er akkurat deg de går etter? Ja, sju ganger eller mer. Vet ikke status på alle. Noen er på Tinder (med bilder av blomsterpotter og solnedganger i profilen sin), og matchet med meg. Da er det vel fordi jeg synes er attraktiv. Og selvsagt fordi jeg er tilgjengelig. Når man er utro eller ønsker noe kortvarig er jo tilgjengelighet det viktigste - sammen med fysisk tiltrekning. Andre er på sexklubber og ønsker å bytte partner. Da har jeg fått tilbakemelding på at de synes jeg var attraktiv og en god og oppmerksom elsker. Andre igjen har fått meg anbefalt av venninner som har ligget med meg, og var fornøyd. Anonymkode: caf5f...d5b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #50 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Andre igjen har fått meg anbefalt av venninner som har ligget med meg, og var fornøyd. Med fare for å virke skrytende, men det har jeg også opplevd. Om man likestiller sambo og gifte. Anonymkode: 2e63b...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. juni #51 Del Skrevet 25. juni Det har jeg. Fordi jeg ikke har vært interessert i noe forhold. Og ikke de heller, åpenbart. Vinn-vinn;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #52 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan du ser ut. Framtoningen din. Anonymkode: 199a4...694 Mye skjegg og briller? Anonymkode: 4379b...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå