Gå til innhold

Har du som singel ligget med gifte kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du som singel ligget med mange gifte kvinner? Eller har de prøvd seg på deg? Hvorfor tror du at det er akkurat deg de går etter?

Anonymkode: 199a4...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, slikt holder jeg meg for god til. 

Anonymkode: 2d0b3...400

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flere ganger.

Anonymkode: 2e63b...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, flere ganger.

Anonymkode: 2e63b...797

Hvorfor tror du at det er deg de går etter?

Anonymkode: 199a4...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg vet om

Anonymkode: 423a2...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk besøk av en tidligere pulevenninne. hun skulle bare se den nye leilihgeten min og drikke te, men hun kastet seg over meg.  vi klina og jeg fikk kjenne på brystene og kysse dem. vi stoppet der.

dessverre.

Anonymkode: 3148b...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er interessert i å høre hva du tror grunnen er, ikke bare om du har gjort det.

Anonymkode: 199a4...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg er interessert i å høre hva du tror grunnen er, ikke bare om du har gjort det.

Anonymkode: 199a4...694

Grunnen til at de går etter deg. (Har gjentatt dette noen ganger nå, beklager).

Anonymkode: 199a4...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du ikke heller de gifte kvinnene? Da vil du jo heller få svaret, den single elskeren kan jo bare gjette hvorfor.

Svaret er forøvrig sjarm og kjemi. Akkurat som i alle andre forhold, bare at små detaljer som gjeld, trosretning og politisk ståsted ikke er like viktig da det kun er seksuell tiltrekning som må til.

Anonymkode: cecf5...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor spør du ikke heller de gifte kvinnene? Da vil du jo heller få svaret, den single elskeren kan jo bare gjette hvorfor.

Svaret er forøvrig sjarm og kjemi. Akkurat som i alle andre forhold, bare at små detaljer som gjeld, trosretning og politisk ståsted ikke er like viktig da det kun er seksuell tiltrekning som må til.

Anonymkode: cecf5...7b6

Jeg er interessert i å se det fra mennenes perspektiv.

Anonymkode: 199a4...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er interessert i å se det fra mennenes perspektiv.

Anonymkode: 199a4...694

Så du kan utøve mental gymnastikk og få som resultat å kvinnen er et offer av omstengighetene?

Anonymkode: c004e...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvorfor tror du at det er deg de går etter?

Anonymkode: 199a4...694

Kjemi, seksuell tiltrekning.  Mange modne gifte/sambo kvinner var seksuelt frustrerte, og ville ha et eventyr med en yngre  kar. Som "ung hunk" lærte jeg meg hvilke knapper jeg skulle trykke på for å få de, var ikke alltid så vanskelig.  Gikk på steder hvor de var.  Var ikke spesielt pen, men hadde ganske bra kropp, og en mandig "aura" som modne/eldre damer ofte tente på.  Sjarm og snakketøyet i orden hjalp jo på, og så "blikkflørt". 

Kan legge til at jeg har aldri vært med dama til noen jeg kjenner, bare helt anonyme. 

Anonymkode: 2e63b...797

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. men jeg fant ikke ut at hun var gift før noen dager etter at jeg hadde ligget med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er interessert i å se det fra mennenes perspektiv.

Anonymkode: 199a4...694

Jaha.. forstår fortsatt ikke hvilken viktig info du finner i hva mannen tror at kvinnen tenker. 

Hvorfor er du interessert i dette perspektivet i større grad enn kvinnens perspektiv? 

Anonymkode: cecf5...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nyseparert 31 åring var jeg elskeren til 3 gifte eldre kvinner. Traff de på nettet. 

Derfor litt humoristisk å høre andre kvinner påstå at det kun er menn som er så egoistiske og enkle i tankegangen at de søker sex utenfor ekteskapet når partneren ikke gjør noe for å vedlikeholde sexlivet. 

Alle 3 hadde alt på stell, grei utdannelse, gode jobber, stabilt ekteskap, barn i tenårene.. Men sexlivet var dødt. 

Anonymkode: 86a8f...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kjemi, seksuell tiltrekning.  Mange modne gifte/sambo kvinner var seksuelt frustrerte, og ville ha et eventyr med en yngre  kar. Som "ung hunk" lærte jeg meg hvilke knapper jeg skulle trykke på for å få de, var ikke alltid så vanskelig.  Gikk på steder hvor de var.  Var ikke spesielt pen, men hadde ganske bra kropp, og en mandig "aura" som modne/eldre damer ofte tente på.  Sjarm og snakketøyet i orden hjalp jo på, og så "blikkflørt". 

Kan legge til at jeg har aldri vært med dama til noen jeg kjenner, bare helt anonyme. 

Anonymkode: 2e63b...797

Hvordan vet du det, når de var helt anonyme?

Anonymkode: 4379b...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ONS med ei som sannsynligvis var gift eller samboer. Spurte ikke og så henne aldri igjen. Det var ei helg i en annen by enn jeg bodde. Tipper hun bare var ute etter et eventyr / bekreftelse. Hun var eldre enn meg

En annen gang i Tyskland da jeg jobbet der en periode. Hun mente selv at hun hadde healer-evner og inviterte meg til å komme for å heale en skade jeg hadde. Det ble en merkelig seanse som endte med sex. Healingen merket jeg ingen ting av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Som nyseparert 31 åring var jeg elskeren til 3 gifte eldre kvinner. Traff de på nettet. 

Derfor litt humoristisk å høre andre kvinner påstå at det kun er menn som er så egoistiske og enkle i tankegangen at de søker sex utenfor ekteskapet når partneren ikke gjør noe for å vedlikeholde sexlivet. 

Alle 3 hadde alt på stell, grei utdannelse, gode jobber, stabilt ekteskap, barn i tenårene.. Men sexlivet var dødt. 

Anonymkode: 86a8f...90b

Hvorfor valgte de deg tror du?

Anonymkode: 199a4...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan vet du det, når de var helt anonyme?

Anonymkode: 4379b...610

"Anonyme" på den måten at de var utenfor bekjentskapskretsen da skjønner du. 

Anonymkode: 2e63b...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...