AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Del Skrevet 24. juni Hvor lang tid tok det for dere før dere begynte å merke effekten av tablettene? Jeg begynte etter noen uker, nå har jeg mindre matlyst Anonymkode: 3e1cd...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Del Skrevet 24. juni Aldri, er min erfaring. Anonymkode: 3ebed...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Aldri, er min erfaring. Anonymkode: 3ebed...acf Mener du det er placeboeffekt? Anonymkode: 3e1cd...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Del Skrevet 24. juni Ha ha, placebo lenge leve! Som om krom skulle gi mindre matlyst. DA hadde krom vært big business for lenge siden Anonymkode: 6e518...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ha ha, placebo lenge leve! Som om krom skulle gi mindre matlyst. DA hadde krom vært big business for lenge siden Anonymkode: 6e518...de6 Det har gitt meg mindre matlyst Anonymkode: 3e1cd...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Del Skrevet 24. juni 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det har gitt meg mindre matlyst Anonymkode: 3e1cd...8d0 Det kan jeg se av HI og det kalles placeboeffekt Anonymkode: 6e518...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 24. juni #7 Del Skrevet 24. juni Trodde krom bare skulle gi mindre sug etter sukker/sjokolade? Fungerte uansett ikke på meg. Ga opp forsøket da boksen var tom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan jeg se av HI og det kalles placeboeffekt Anonymkode: 6e518...de6 Nei Anonymkode: 3e1cd...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Del Skrevet 24. juni Det hjalp aldri for meg, så mitt søtsug stammet åpenbart ikke fra mangel på krom. Anonymkode: a8ed3...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mener du det er placeboeffekt? Anonymkode: 3e1cd...8d0 Jeg mener det ja. Men hei, heller placeboeffekt enn ingen effekt! Anonymkode: 3ebed...acf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå