Gå til innhold

Kvinnen nedgraderer seg selv, holdningen til seg selv...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

God nok til sex? Knulledukke?

Hvorfor vil kvinner se på seg selv som dette? Typisk offerrolle.

En mann ser jo på kvinnen som seksuellt attraktiv, dette er helt naturlig. Så fort en mann bare ønsker et seksuellt forhold hyler kvinnen med knulledukke etc. Under dating kan mannen også finne ut at hun var ikke forholdsmateriale, men kanskje god på sexbiten. så vil han gjerne beholde henne.

så har du de som ikke var noe særlig når det kom til sex, så da takker man jo nei.

Anonymkode: 983cb...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker said:

God nok til sex? Knulledukke?

Hvorfor vil kvinner se på seg selv som dette? Typisk offerrolle.

En mann ser jo på kvinnen som seksuellt attraktiv, dette er helt naturlig. Så fort en mann bare ønsker et seksuellt forhold hyler kvinnen med knulledukke etc. Under dating kan mannen også finne ut at hun var ikke forholdsmateriale, men kanskje god på sexbiten. så vil han gjerne beholde henne.

så har du de som ikke var noe særlig når det kom til sex, så da takker man jo nei.

Anonymkode: 983cb...be4

Jeg bare sletter de mennene. Gidder ikke en gang å diskutere det. Har prøvd å avslå på en hyggelig måte tidligere, men opplever bare at de blir skikkelig aggressive og nedlatende når jeg presiserer at det er ikke det jeg er ute etter. 

Anonymkode: 25387...0cc

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er poenget? Du skriver her at du holder på noen pga. sex. Da anser du jo kvinnen som kun en "knulledokke". Du bekrefter jo bare kvinners usikkerhet. 🙄

Anonymkode: 9fba5...38e

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at det er noe typisk kvinnelig? 

En mann som ser etter sitt livs kjærlighet, en bestevenn og kjæreste han kan dele livet med... Møter en kvinne som kun vil ha han som sexpartner så lenge det passer henne... 

Hvis han er håpløst forelsket så kanskje han vil si ja til "tilbudet" med håp om at hun skal se kvaliteter i han som hun ikke har sett. Men ellers vil en mann søke seg til en kvinne som vil dele hele pakken med han og ikke kun bruke han til sex. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo aldri giddet å bruke av tida mi påen fyr som i hovedsak ser på meg som et seksuelt objekt. Det har jeg for mye annet gøy til å gjøre, gitt. Har mandag er godt fornøyd med det, men han ser på meg som et helt menneske han lytter til og respekterer.

Anonymkode: ebf5f...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde jo aldri giddet å bruke av tida mi påen fyr som i hovedsak ser på meg som et seksuelt objekt. Det har jeg for mye annet gøy til å gjøre, gitt. Har mandag er godt fornøyd med det, men han ser på meg som et helt menneske han lytter til og respekterer.

Anonymkode: ebf5f...f7c

...har mann.. 

Anonymkode: ebf5f...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker mennesker som først og fremst er nysgjerrig på hvem de har med å gjøre, ikke en som er mer opptatt av å vurdere utseende deres. Sånn er det bare. Jeg finner førstnevnte type langt mer spennende.

Anonymkode: 0a9ac...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke folk som går rundt å sier noen kun duger for sex. Det er noe emosjonellt galt med slike. 

Anonymkode: d87fd...be9

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man nedgraderer ikke seg selv ved å bare være ute etter sex. Mange kvinner er det.
Om man finner seg i sex i falskt håp om forhold, da blir det annerledes.

Dersom du "beholder" kvinner for å ha tilgang til sex, uten å fortelle at forhold er uaktuelt; da er du bare en løgner. Da holder du folk for narr.  Man innbiller ikke folk at man er i et forhold for å utnytte dem.
Er du ikke forelska så bare avslutter du relasjonen, rett og slett.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usammenhengende innlegg så er litt usikker på hva du vil fram til her? Er enig i at det finnes litt for mange kvinner som er dårlig på å sette grenser for seg selv, men mener likevel ikke at dette gjelder kvinner generelt.  En del kvinner er også ute etter kun sex, og det er jo akkurat like greit som at noen menn er det. Det viktige er jo at man er ærlig om hva man er ute etter. Og mange kvinner klarer fint å holde seg langt unna menn som kun er ute etter sex, de avslører seg gjerne fort.

Anonymkode: 431ff...6f4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...