Gå til innhold

Var du blandt de heldige som vant i Lotto ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AllahBallah skrev (3 timer siden):

Uff.. Tror jeg hadde gått mentalt til grunne hadde jeg fått 6 rette og «vunnet» 3.615kr 😂 Bare ett tall unna 6.6 millioner.

Jeg har faktisk hatt 6 rette to ganger og det er ikke så ille som man skulle tro.

Det skal sies at jeg ikke så på sendingene noe av gangene eller sjekket tallene i appen, hadde helt glemt av Lotto og fikk plutselig SMS av at jeg hadde vunnet 3600 kr, og da ble jeg jo kjempeglad uten å vite at det var 6 rette. Så sjekket jeg appen etterpå og jeg er mildt sagt glad for at jeg ikke så sendingen, for da tror jeg at jeg hadde besvimt. Hadde de første 5 tallene, så var det tall nr. 6 jeg ikke hadde, og nr. 7 hadde jeg. Det morsomme i det hele at tallene jeg spilte på er en bursdagsrekke med bursdager i familien, og det tallet som ikke var trukket på rekka mi var min egen bursdag, så det var ganske komisk opp i det hele. Forbannet litt bursdagen min den dagen, hehe.   

Den andre gangen jeg hadde 6 rette var på en andelsbank, så da vant jeg "bare" 1400 kr, siden potten deles på flere. Men der er det systemtall også, som kommer litt an på hva slags rekke man treffer.  Husker ikke, men tror rekka med 6 rette ikke var systemtall. På andelsbank har man gjerne litt flere tall på noen rekker, slik at vinnersannsynligheten øker noe, derav er premiene litt ymse siden potten deles på flere. Tror jeg type har vunnet 5 og 10 kr noen ganger, det er litt kjipt.

Tenkte alltid før jeg fikk 6 rette at jeg kom til å synest det var grusomt å være ett tall under en million, men sånn opplevdes det faktisk ikke. Vet at det er liten sannsynlighet å få det i det hele tatt. Synest egentlig at det var mer kjipt at det ikke var 6+1, det hadde jo vært en fin sum å få som ikke er livsendrende. Noen gang tenker jeg på at jeg kommer til å slite litt visst jeg vinner betydelige millioner, der jeg vil ha stor beslutningsvegring. Rundt 100 000 kr hadde derimot vært fint, kunne følt meg litt rik en stund og kjøpt meg noe ekstra fint :P 

 

Anonymkode: 23b95...1fa

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller aldri Lotto, ergo har jeg heller aldri vunnet 😄

Men om jeg hadde spilt og vunnet en god slump med penger, så vet jeg hva jeg hadde brukt dem på 😄 Stort sett bare "kjedelige" ting 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller kun eurojackpot, når potten er over 30 millioner euro. Én rekke, koster 25 kroner. Det er mindre enn en kaffe latte så det tar jeg meg råd til. Jeg vet godt at jeg realistisk sett aldri vil vinne men jeg kjøper meg en drøm. Jeg vil aldri få en formue men en hundrelapp i måneden vil ikke hjelpe heller å bli rik.

Jeg har på 5 år forresten klart å vinne 150 euro så det var innsatsen tilbake for ganske mange uker.

Jeg kjenner forresten en dame som vant over 10 millioner som ikke sa et ord til noen, ikke en gang til barna sine. Hun flyttet til en annen kommune men det hjalp jo ikke, man dukker opp i skattelisten i kommunen man var bosatt i per 1.1. Så hun fikk en god del telefoner likevel. Det er vanskelig å skjule rikdom i Norge. "Alle" kommer til å få vite hvem dama er som vant over en milliard i eurojackpot så jeg håper for hennes del at hun flytter til utlandet og gir sitt nye telefonnummer kun til barna sine. Jeg kan garantere at hun vil bli forsøkt kontaktet av absolutt alle hun noen gang har kjent. Den type rikdom man egentlig ikke fortjener pga det var jo bare flaks fører til at alle vil ha en del av kaka.

Anonymkode: 0c269...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vanskelig å skjule rikdom i Norge. "Alle" kommer til å få vite hvem dama er som vant over en milliard i eurojackpot så jeg håper for hennes del at hun flytter til utlandet og gir sitt nye telefonnummer kun til barna sine. Jeg kan garantere at hun vil bli forsøkt kontaktet av absolutt alle hun noen gang har kjent. Den type rikdom man egentlig ikke fortjener pga det var jo bare flaks fører til at alle vil ha en del av kaka.

Anonymkode: 0c269...0fe

Dette er faktisk grunnen til at jeg bare spiller vanlig Lotto og Vikinglotto, og holder meg unna Eurojackpot.  Gevinstene er ikke større enn at jeg ikke vil komme opp i sånne topp skattelister osv...  Det kommer an på hvor man bor selvsagt, men her jeg bor vil det være svært mange som har mer enn meg selv om jeg vinner noen titals millioner. 

En Millard derimot er sjanseløst å skjule, og så mye penger ønsker jeg ikke å vinne. Jeg blir ikke lykkeligere av en Millard enn 40 mill. Heller omvendt tror jeg faktisk. 

Anonymkode: efec7...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...