Gå til innhold

Strømleverandør som ikke sjekker for betalingsanmerkning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ved overgang til ny bolig, så vil ikke min nåværende strømleverandør tegne ny avtale grunnet jeg har betalingsanmerkning. Hun jeg prater med sa det finnes selskap som ikke foretar kredittsjekk.  Noen som kjenner til noen? 

Anonymkode: 1f30e...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ved overgang til ny bolig, så vil ikke min nåværende strømleverandør tegne ny avtale grunnet jeg har betalingsanmerkning. Hun jeg prater med sa det finnes selskap som ikke foretar kredittsjekk.  Noen som kjenner til noen? 

Anonymkode: 1f30e...a60

Gå inn på Facebook, gruppa for Prismatch strøm, den heter noe annet nå men huser ikke. Send PM til Admin. Mathias Nilson, så hjelper han deg. Han kan disse tingene bedre enn noen andre. 

Anonymkode: b653b...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettselskapene har leverings»plikt» på strøm, men det er svindyrt. Prøv heller å få nulla betalingsanmerkningene dine

Anonymkode: bed79...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er nettleverandør har leveringsplikt, så sjekk med de lokale leverandørene en eks de store som fjordkraft osv.

Vi bruker kun den som lever lokalt her, selv om en del sa det ikke lønner seg  enda har vi lavere en eks naboer som har fjordlraft eller norgesenergi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har betalingsanmerkning og aldri hatt problem med å bestille strøm

Norgesenergi,tibber,gudbrandsdal har hatt hvertfall

Anonymkode: 3f862...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...