Gå til innhold

Vet ikke hva jeg føler, langvarig sextørke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt sex med samboer på mellom 1 og 2 år. Vet ikke hvorfor, det har liksom bare ikke skjedd. Og nå føles det kleint å ta initiativ. 

Vært sammen i 5+ år, har det fint sammen. Kan ligge å kose i sofaen, holde rundt hverandre, men det stopper liksom der. Blir aldri intimt. 

Føler meg jo tiltrukket av han, syns  han er verdens fineste. Han er veldig snill, stiller opp, vet han vil det beste for meg. Vi har et fint hus vi trives i. Men jeg sliter med å føle tilhørighet til huset, til han.. 

Kan det være pga sexlivet ikke er der? Kan man få det tilbake? Ønsker jo å leve med han.. men føler ikke vi er helt kjærester uten sex.. at det blir en avstand mellom oss.

Anonymkode: 70db3...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier ikke så mye om hvordan dette begynte, og om hvem som sluttet å ta initiativ?  Hva ville ha skjedd, hvis du begynte å ta på ham, eller deg selv? 

Løsner samtalen med litt alkohol?

Anonymkode: 473ab...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir det når du ikke tenner på han

Anonymkode: 54907...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar han initiativ til sex? Og hvordan reagerer du evt da?

Anonymkode: 2bec5...04d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint å ta initiativ? Er dere liksom ikke sammen og voksne folk? 

 

Kleint å ta initiativ i forhold høres fryktelig sært ut

Anonymkode: 08cd7...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Det hadde vært helt uaktuelt med mindre det er noe alvorlig sykdom som skyldes at det uteblir eller lignende.

Hvem er det som ikke vil ha sex? Begge? 

Anonymkode: cc8fa...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

. Vi har et fint hus vi trives i. Men jeg sliter med å føle tilhørighet til huset

 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan det være pga sexlivet ikke er der?

Nei.

Anonymkode: c06b2...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kleint å ta initiativ? Er dere liksom ikke sammen og voksne folk? 

 

Kleint å ta initiativ i forhold høres fryktelig sært ut

Anonymkode: 08cd7...3ae

Dette kan jeg kjenne meg igjen i, selv om jeg ikke er ts

Anonymkode: d63b6...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har ikke hatt sex med samboer på mellom 1 og 2 år. Vet ikke hvorfor, det har liksom bare ikke skjedd. Og nå føles det kleint å ta initiativ. 

Vært sammen i 5+ år, har det fint sammen. Kan ligge å kose i sofaen, holde rundt hverandre, men det stopper liksom der. Blir aldri intimt. 

Føler meg jo tiltrukket av han, syns  han er verdens fineste. Han er veldig snill, stiller opp, vet han vil det beste for meg. Vi har et fint hus vi trives i. Men jeg sliter med å føle tilhørighet til huset, til han.. 

Kan det være pga sexlivet ikke er der? Kan man få det tilbake? Ønsker jo å leve med han.. men føler ikke vi er helt kjærester uten sex.. at det blir en avstand mellom oss.

Anonymkode: 70db3...52f

Hva er grunnen til at du sliter med å føle tilhørighet til huset? Og til han? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (15 timer siden):

Hva er grunnen til at du sliter med å føle tilhørighet til huset? Og til han? 

Ts her. Jeg vet egentlig ikke. Jeg var jo med og valgte huset vi bor i. Når jeg måtte samboer føltes det liksom som at vi må være sammen, det føles fortsatt litt sånn. At jeg kan ikke se for meg og skulle avslutte ting med han. Nesten så jeg føler jeg ikke får puste ved tanken. 

Noen ganger føles det sånn når jeg er hjemme også, at jeg føler jeg ikle får puste. At jeg bare ikke orker.. vet ikke hvor de følelsene kommer fra, eller hvorfor.. jeg elsker han jo, og vi har det jo fint sammen. 

Anonymkode: 70db3...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Oi. Det hadde vært helt uaktuelt med mindre det er noe alvorlig sykdom som skyldes at det uteblir eller lignende.

Hvem er det som ikke vil ha sex? Begge? 

Anonymkode: cc8fa...de3

Ja.. eller det har liksom bare blitt at ingen av oss tar initiativ til intimitet. Han sier han har lyst, at han savner det, men at han har så mye å tenke på for tiden. Men føler litt det bare er en unnskyldning, etter så lang tid.. vet han fort blir overveldet, har slitt psykisk før, så vet han er veldig obs på det.. selv om det går bedre i dag. 

Har liksom gått så lang tid, og nå er det litt vanskelig å ta initiativ til det syns jeg. 

Anonymkode: 70db3...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette kan jeg kjenne meg igjen i, selv om jeg ikke er ts

Anonymkode: d63b6...728

Jeg også.

Anonymkode: 71258...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 12.47):

Jeg også.

Anonymkode: 71258...36a

Og jeg…

Anonymkode: 79251...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...