Gå til innhold

Ingen kjærlighet uten analsex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke ha noe inn i rompa. Vil ikke bli slikket der her for den saks skyld. Er jeg da ikke elskverdig? Eller elsker jeg han ikke nok? Tror det går greit, jeg. 

Anonymkode: ea384...07c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det er en sammenheng i det. Hadde ikke hun bydd på analsex så ville nok kjærligheten min til henne ikke vært så dyp og intens som den er. 

Anonymkode: b9812...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at analsex har blitt så normalisert at det skal være et krav.

neste er vel at det er et krav at man skal bæsjes på og

Anonymkode: e9c49...9f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kjærlighet før man har lyst på noe i toern, nei. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvor i all verden har du det ifra? Alle har forskjellige preferanser, og om man liker analsex eller ikke sier ingenting om hvor en elsker hverandre.

Men én ting vet jeg sikkert, og det er at jeg ikke hadde hatt den kjæresten jeg har nå om jeg ikke likte analsex, for det var hun tydelig på med en gang, at hun trenger en partner som liker analsex,men det handler om seksuelle preferanser, ikke hva man føler for hverandre 

Anonymkode: 860f4...a54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex er unormalt og ekkelt. 

Anonymkode: e0405...a49

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er helt riktig. Å tre analen ned på mannens penis er den mest ekte og oppriktige kjærlighetserklæringen som finnes 💜

Anonymkode: 01580...9fe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok en svært marginal minoritet som forveksler tarmsex med kjærlighet.

Anonymkode: 94efa...f7a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

tarmsex...

Anonymkode: 94efa...f7a

Like sært som å kalle annen sex for "skjedesex". 

Anonymkode: 98c1f...fc6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker det er en sammenheng i det. Hadde ikke hun bydd på analsex så ville nok kjærligheten min til henne ikke vært så dyp og intens som den er. 

Anonymkode: b9812...41b

På hvilken måte da, tenker du? Oppriktig nysgjerrig på hvordan det henger sammen.

Anonymkode: 7d585...5e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er dette vanlig tankesett å hvis kvinner ikke vil ha analsex, så betyr det å de innerst inne ikke elsker partneren?

Anonymkode: 11012...625

Nei, jeg vil ikke si at det er 100% vanlig.

Anonymkode: 3fcb2...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er dette vanlig tankesett å hvis kvinner ikke vil ha analsex, så betyr det å de innerst inne ikke elsker partneren?

Ja og nei.

Hvis du har en veldig "anti" greie mot akkurat anal, så jo er det selvsagt en ærlig sak.

Men det er faktisk tilfelle at en dame som virkelig elsker en mann ikke sier nei til noe han virkelig ønsker bare for å være bitch, dersom hun ikke ellers har noe utpreget imot det..

Så ja, det kommer an på.

Anonymkode: 819b5...8d9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 15.19):

Min mann mener ihvertfall at den høyeste formen for kjærlighet oss imellom er analsex. Riktignok der han er mottaker og at jeg tar ham jevnlig med strap-on. Han er null interessert i å ta meg bak. 

Hvordan er dette relevant med at TS presses til å ha sex hun ikke ønsker?

Anonymkode: d69dd...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 9.40):

Hehe nei men folk er ulike og har ulike preferanser av hva dem liker og tenner på, så en må finne noen i sin arena vel å  merke. Alle liker ikke analsex. Men jeg er kvinne og elsker analsex så jeg nyter det med mann som liker det.

Anonymkode: 3783d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres ut som noe en manipulativ partner ville sagt for å presse fram viljen sin.

Anonymkode: e6bc3...55c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe nei men folk er ulike og har ulike preferanser av hva dem liker og tenner på, så en må finne noen i sin arena vel å  merke. Alle liker ikke analsex. Men jeg er kvinne og elsker analsex så jeg nyter det med mann som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 15.19):

Min mann mener ihvertfall at den høyeste formen for kjærlighet oss imellom er analsex. 

Dette er en vanlig måte predatorer manipulerer ressurssvake, psykisk utviklingshemmede osv. 

Anonymkode: 7e9e7...c08

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg skjer det hver 1-2mnd.....når JEG vil! :) Da er det helt sinnsykt deilig.

Anonymkode: 314ef...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo nervetråder inni rumpen som blir så pirret av penis og fingre osv, så når jeg har analsex så blir jeg veldig pirret, og jeg liker å kose med klitoris samtidig. Jeg kommer lett da. Får veldig kraftige orgasmer også, og jeg kan squirte. Så det er himmelsk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...