Gå til innhold

Sint eks pga. nytt forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så travelt enkelte har det, med å finne seg en ny. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man vet jo aldri når man treffer en ny partner, Hannah80.

Anonymkode: f0812...d1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser folk skriver at vi ikke har vært ferdig med forholdet fordi vi besøker hverandre med barnet når barnet savner mamma eller pappa. Har noen av dere barn? Tenker det er positivt at foreldrene viser barnet at man er venner. Det er jo ikke det samme som å være sammen etter mitt skjønn. 

Og sexen har vært helt uforpliktende for min del. Tydeligvis ikke for ham. Og til deg anonym som skriver at det samme skjedde deg, da din mann og eks hadde sex. Skjønner ikke det du skriver med å føle deg forrådt. Sex kan slik jeg tenker være helt uten følelser og forpliktelser. 

Anonymkode: 48000...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (11 minutter siden):

Så travelt enkelte har det, med å finne seg en ny. 

Ja, når man har vært 15 år i et lite fungerende forhold, og man gang på gang ønsker å gjøre det slutt, men mannen overbeviser om at denne gangen her vil det bli bedre... Ja, da tenker jeg at det ikke er så farlig å falle for en fantastisk fin mann etter 5 måneder

 

Anonymkode: 48000...bf5

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser folk skriver at vi ikke har vært ferdig med forholdet fordi vi besøker hverandre med barnet når barnet savner mamma eller pappa. Har noen av dere barn? Tenker det er positivt at foreldrene viser barnet at man er venner. Det er jo ikke det samme som å være sammen etter mitt skjønn. 

Og sexen har vært helt uforpliktende for min del. Tydeligvis ikke for ham. Og til deg anonym som skriver at det samme skjedde deg, da din mann og eks hadde sex. Skjønner ikke det du skriver med å føle deg forrådt. Sex kan slik jeg tenker være helt uten følelser og forpliktelser. 

Anonymkode: 48000...bf5

Overlapping er ekkelt, og jeg trodde jo at når jeg møtte han så var det ekte, det var jo ikke det, han ville vel sikkert bare ha eksen og barnet sitt på fulltid, jeg er bare tidsfordriv som har forlenga kontrakten sin tydligvis

Anonymkode: badc7...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, når man har vært 15 år i et lite fungerende forhold, og man gang på gang ønsker å gjøre det slutt, men mannen overbeviser om at denne gangen her vil det bli bedre... Ja, da tenker jeg at det ikke er så farlig å falle for en fantastisk fin mann etter 5 måneder

 

Anonymkode: 48000...bf5

Det var jo ikke etter 5 måneder, ettersom dere fremdeles lå og besøkte hverandre uanmeldt, for den 13 år gamle sønnen e jo ikke gammel nok til å besøke selv liksom? Du spør om noen av oss kritiske har barn selv, svaret er ja. Det er derfor vi forstår at slikt kompliserer. Og dette var en skivebom fra din side. Du får ikke gjort noe mer med det nå. Men det vi vil fram til her er at vi forstår din eks sin reaksjon. (Jaaa SELV om det var «slutt»)k

Anonymkode: 145e8...af0

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan mene mye om hvordan eksen tar det.

Jeg mener uansett det blir feil å innlede et nytt forhold så raskt når man har en 13-åring som har tatt bruddet hardt. Da må man rett og slett tenke på barnet og la egne drifter og følelser ligge.

Endret av Brunello
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva den nye typen din syns om overlappingen og at du pulte på x'en inntil så nylig. 

For det er jo tydeligvis så viktig å være ærlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (5 minutter siden):

Lurer på hva den nye typen din syns om overlappingen og at du pulte på x'en inntil så nylig. 

For det er jo tydeligvis så viktig å være ærlig.

Men hvor står det at det har vært noe overlapping??

TS skriver jo at det gikk en mnd fra sist hun var med ex'en og til hun første gang var med en annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydvesta Orkana skrev (Akkurat nå):

Men hvor står det at det har vært noe overlapping??

TS skriver jo at det gikk en mnd fra sist hun var med ex'en og til hun første gang var med en annen.

1 mnd er nå nære nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (11 minutter siden):

1 mnd er nå nære nok.

Det er vel en "smakssak" om hva som er passelig osv- har ingen grunn til å mene nå om akkorat det. Men å påstå at det har vært overlapp når det ikke er tilfellet, det mener jeg derimot en del om..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du og eksen er bittelitt uenig i dette bruddet. 

Anonymkode: 44789...068

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydvesta Orkana skrev (10 minutter siden):

Det er vel en "smakssak" om hva som er passelig osv- har ingen grunn til å mene nå om akkorat det. Men å påstå at det har vært overlapp når det ikke er tilfellet, det mener jeg derimot en del om..

Det er en tolkningsspørsmål hva man kaller det. Hun hadde sex med eksen inntil nylig, og det var ikke sagt fra at det var slutt på det.

Men uansett som påpekt i et tidligere innlegg. Her er problemet at hun har et barn som tok bruddet hardt. Da starter man ikke med dating rett etter bruddet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg og eksen skilte lag for ca 5 måneder. Vi bodde en stund sammen til jeg fikk i meg nytt bosted. Vi har altså bodd fra hverandre i 3,5 måneder. Da vi begge siden bruddet har vært single, har vi hatt litt uforpliktende sex. Ikke mange ganger, men det har hendt. 

Vi har et felles barn på 13 år. Barnet reagerte ganske kraftig på samlivsbruddet, men ting har begynt å gå seg til nå. 

Den siste måneden har jeg datet en mann. Og sist date endte med overnatting og sex hjemme hos meg. Jeg var hele tiden livredd for at eks og barn skulle komme innom en tur mens jeg hadde besøk, til tross for at det var pappauke. Heldigvis skjedde ikke det. Det som derimot skjedde var at jeg fikk tekstmelding fra eks om jeg ville komme over for sex. Svarte selvfølgelig ikke på meldingen.

Nå idag måtte jeg fortelle eks/barnets far at jeg dater, slik at jeg slipper flere slike tekstmeldinger. Han blir kjempesint, selv om jeg forklarer at vi ikke er sammen, og jeg absolutt ikke vil introdusere vårt barn for ham enda. Eks sier at det aldri må skje, og lurer på hva faen jeg holder på med. Han begynner å kreve tilbake gaver han har gitt meg, og begynner plutselig å være uenig i det økonomiske oppgjøret etter samlivsbruddet, til tross for at vi på forhånd var enig og ting er oppgjort. Han spør direkte om vi ligger sammen, hvorpå jeg svarer at det har skjedd. Da legger han på.

Hvor jeg vil med dette? Få ut litt frustrasjon. Og hva tenker dere? Er det tidlig å date imog ha uforpliktende sex med andre 5 måneder etter samlivsbrudd? 

Anonymkode: 48000...bf5

Du burde unngått å ha uforpliktende sex med eksen, det roter bare til ting. Du kunne også fint sagt nei til sex uten å dra inn at du dater en ny en. Han ble nok skuffet å nå kan du ha gjort samarbeid med barnefar vanskeligere. 

Nei det er ikke for tidlig å ha uforpliktende sex 5 månder etter brudd, så lenge så man ikke puler på eksen, noe du har holdt på med. For et rot du har laget. Stakkars barn som får oppleve det. 

 

Anonymkode: 727de...355

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du burde unngått å ha uforpliktende sex med eksen, det roter bare til ting. Du kunne også fint sagt nei til sex uten å dra inn at du dater en ny en. Han ble nok skuffet å nå kan du ha gjort samarbeid med barnefar vanskeligere. 

Nei det er ikke for tidlig å ha uforpliktende sex 5 månder etter brudd, så lenge så man ikke puler på eksen, noe du har holdt på med. For et rot du har laget. Stakkars barn som får oppleve det. 

 

Anonymkode: 727de...355

Må legge til at hadde du unngått sex med eksen, så kunne dere forsatt hatt et bra samarbeid gjort ting ilag osv. Nå har dere mest trolig ødelagt sjansen for det noe som går ut over barnet deres. 

Anonymkode: 727de...355

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og eksen skilte lag for ca 5 måneder. Vi bodde en stund sammen til jeg fikk i meg nytt bosted. Vi har altså bodd fra hverandre i 3,5 måneder. Da vi begge siden bruddet har vært single, har vi hatt litt uforpliktende sex. Ikke mange ganger, men det har hendt. 

Vi har et felles barn på 13 år. Barnet reagerte ganske kraftig på samlivsbruddet, men ting har begynt å gå seg til nå. 

Den siste måneden har jeg datet en mann. Og sist date endte med overnatting og sex hjemme hos meg. Jeg var hele tiden livredd for at eks og barn skulle komme innom en tur mens jeg hadde besøk, til tross for at det var pappauke. Heldigvis skjedde ikke det. Det som derimot skjedde var at jeg fikk tekstmelding fra eks om jeg ville komme over for sex. Svarte selvfølgelig ikke på meldingen.

Nå idag måtte jeg fortelle eks/barnets far at jeg dater, slik at jeg slipper flere slike tekstmeldinger. Han blir kjempesint, selv om jeg forklarer at vi ikke er sammen, og jeg absolutt ikke vil introdusere vårt barn for ham enda. Eks sier at det aldri må skje, og lurer på hva faen jeg holder på med. Han begynner å kreve tilbake gaver han har gitt meg, og begynner plutselig å være uenig i det økonomiske oppgjøret etter samlivsbruddet, til tross for at vi på forhånd var enig og ting er oppgjort. Han spør direkte om vi ligger sammen, hvorpå jeg svarer at det har skjedd. Da legger han på.

Hvor jeg vil med dette? Få ut litt frustrasjon. Og hva tenker dere? Er det tidlig å date imog ha uforpliktende sex med andre 5 måneder etter samlivsbrudd? 

Anonymkode: 48000...bf5

Strafferunder straffer seg  alltid!

Anonymkode: 123d3...7cc

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser folk skriver at vi ikke har vært ferdig med forholdet fordi vi besøker hverandre med barnet når barnet savner mamma eller pappa. Har noen av dere barn? Tenker det er positivt at foreldrene viser barnet at man er venner. Det er jo ikke det samme som å være sammen etter mitt skjønn. 

Og sexen har vært helt uforpliktende for min del. Tydeligvis ikke for ham. Og til deg anonym som skriver at det samme skjedde deg, da din mann og eks hadde sex. Skjønner ikke det du skriver med å føle deg forrådt. Sex kan slik jeg tenker være helt uten følelser og forpliktelser. 

Anonymkode: 48000...bf5

Å besøke hverandre fordi «barnet savner mamma eller pappa og for å vise barnet at man er venner» er en kreativ omskriving for at man knuller mens en 13-åring er i samme hus. Forvirringen til ungdommen blir total, og at du og eks ikke ser dette som et problem, er uansvarlig og vitner om mangel på vurderingsevne, eller en total egoisme. At din vurderingsevne har brister bekreftes tydelig ved at du ikke engang skjønt det før nå at han la følelser i sexen. 
 

Anonymkode: 8d32a...8ba

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ser folk skriver at vi ikke har vært ferdig med forholdet fordi vi besøker hverandre med barnet når barnet savner mamma eller pappa. Har noen av dere barn? Tenker det er positivt at foreldrene viser barnet at man er venner. Det er jo ikke det samme som å være sammen etter mitt skjønn. 

Og sexen har vært helt uforpliktende for min del. Tydeligvis ikke for ham. Og til deg anonym som skriver at det samme skjedde deg, da din mann og eks hadde sex. Skjønner ikke det du skriver med å føle deg forrådt. Sex kan slik jeg tenker være helt uten følelser og forpliktelser. 

Anonymkode: 48000...bf5

Veldig trashy oppførsel. Og så skylde på barnet da!! Stakkars barn.

Anonymkode: 1f3a9...e69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fri og frank.. men du virker litt desperat.

Anonymkode: c73f4...888

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Strafferunder straffer seg  alltid!

Anonymkode: 123d3...7cc

🤣

Anonymkode: c73f4...888

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...