AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Del Skrevet 23. juni Tenker nett, chat, osv Anonymkode: d158e...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Del Skrevet 23. juni Kanskje insta? Discord? Snap? Anonymkode: 9506b...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 23. juni #3 Del Skrevet 23. juni Hva med å faktisk ikke bruke nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Del Skrevet 23. juni Gaming uten tvil. Samtlige av mine partnere er fra WOW; LOL, og en fra tinder XD Anonymkode: 95afb...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Del Skrevet 23. juni På golfbanen!! Kryr av hyggelige, kjekke menn det er lett å komme i kontakt med der!! Anonymkode: f7e63...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gaming uten tvil. Samtlige av mine partnere er fra WOW; LOL, og en fra tinder XD Anonymkode: 95afb...e84 Har tenkt på den, men jeg suger i gaming 😔 prøver å jobbe med saken da Anonymkode: 9506b...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epplekiwi Skrevet 25. juni #7 Del Skrevet 25. juni (endret) On 6/24/2024 at 4:00 AM, AnonymBruker said: Har tenkt på den, men jeg suger i gaming 😔 prøver å jobbe med saken da Anonymkode: 9506b...147 Om du er interessert i å prøve så har det ikke så mye å si om du ikke er så flink vel? åpen invitasjon her til å spille med meg om du vil, spiller kun Lol/League og ett annet spill. Lol kan kanskje være litt tøft og sette seg inn i pga at det er et gammelt spill med mange karakterer med ulike egenskaper og folk kan ha forventninger om at det er generell kunnskap. Endret 25. juni av Epplekiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå