Gå til innhold

Beste sjekkeapp? Helt newbie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å innse at dersom jeg skal finne en mann, må jeg kanskje på  datingapper. Jeg ville absolutt helst møtt noen irl, men det ser det dårlig ut. 

Hvilken app er best om man er på jakt etter rolige, jordnære menn som bor nærmest mulig seg selv? Ikke noen don Juan og rundbrennere.

Og hvilke apper er billigst? Jeg ønsker ikke å legge ut bilde av meg selv. Jeg skjønner at det gjør mulighetene mine mindre, og muligens bare gir likes fra de desperate. Men jeg klarer ikke komme over sperren med å ha bruker på datingapper. Jeg vet det er veldig normalt nå, men føles så desperat på et vis. Jeg har de barna jeg vil ha, så har ikke dårlig tid. 

Anonymkode: 0668a...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Match virker som har mer seriøse dolk. Men færre. Lettere å søke etter profiler som matcher kriteriene du legger inn, med ecen søkefunksjon. Lettere å chatte. 

Tinder er egentlig rævva funksjonelt i forhold til Match, men har mye fler profiler. 

Alle andre apper enn dette er søppel. 

Useriøse folk kryr det av, som kakkerlakker på alle appene. 

Anonymkode: 0d30b...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke skal legge ut bilde av deg selv kan du like gjerne droppe det.

Anonymkode: d4a1b...9f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du ikke skal legge ut bilde av deg selv kan du like gjerne droppe det.

Anonymkode: d4a1b...9f9

Tja, er du sikker på det - traff en kvinnelig ex-kollega på fredag som var på Tider-date mellom slagene - hun er 41 og hadde ikke bilde av seg selv. Hun var redd for at kolleger og andre skulle se det. Men dater hadde hun en del av.

Anonymkode: 3c9c3...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme, men er mann. Ser at både kvinner og menn har dårlige erfaringer med sjekkeappene. Virker som «vi» ødelegger for hverandre. Blir vel Tinder, men skal prøve Match også. Skal bare …

Lykke til TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvis du ikke skal legge ut bilde av deg selv kan du like gjerne droppe det.

Anonymkode: d4a1b...9f9

Ei venninne har ikke bilde og hun får matcher og dater i fleng, så er ikke sikkert det utgjør veldig mye. Hadde selvsagt sendt bilde når vi eventuelt begynte å chatte, så de/den kunne fått velge om det var no-go med en gang😂 Var så mye enklere når man var ungdom og traff single folk i fleng overalt. 

Anonymkode: 0668a...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Match virker som har mer seriøse dolk. Men færre. Lettere å søke etter profiler som matcher kriteriene du legger inn, med ecen søkefunksjon. Lettere å chatte. 

Tinder er egentlig rævva funksjonelt i forhold til Match, men har mye fler profiler. 

Alle andre apper enn dette er søppel. 

Useriøse folk kryr det av, som kakkerlakker på alle appene. 

Anonymkode: 0d30b...502

Match = gamle folk eller folk som er desperat etter forhold og ikke ser bra nok ut til hverken å få matches på Tinder eller treffe folk i det virkelige liv. 
 

Tinder = har oppegående og attraktive profiler

 

Man trenger ikke se noe mer enn et bilde. Alt det ekstra tullet og tekst osv som er på tradisjonelle sider som Match er overflødig. 

Anonymkode: dfbcd...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ei venninne har ikke bilde og hun får matcher og dater i fleng, så er ikke sikkert det utgjør veldig mye. Hadde selvsagt sendt bilde når vi eventuelt begynte å chatte, så de/den kunne fått velge om det var no-go med en gang😂 Var så mye enklere når man var ungdom og traff single folk i fleng overalt. 

Anonymkode: 0668a...9ba

Men hvordan? 😂

Er det det at hun skriver noe fint i profilen?

Forstår bare ikke hvilke menn som tenker det er greit å date noen som ikke vil vise identiteten sin. 

Anonymkode: cc900...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Match = gamle folk eller folk som er desperat etter forhold og ikke ser bra nok ut til hverken å få matches på Tinder eller treffe folk i det virkelige liv. 
 

Tinder = har oppegående og attraktive profiler

 

Man trenger ikke se noe mer enn et bilde. Alt det ekstra tullet og tekst osv som er på tradisjonelle sider som Match er overflødig. 

Anonymkode: dfbcd...5d6

Nå er jeg over 40, så regnes vel som "gammel" selv. Har kikket litt på match, synes I grunn det så veldig greit ut at de har den ekstra teksten på match. Mye lettere å kunne se om interessene er kompatible. (Og skjønner jo at folk kan smøre tykt på eller skrive opp ting de tenker andre vil lese) Ser for meg som slitsomt å måtte ta ei lang regle om "hva liker du, hva interesserer deg" hver gang man matcher? 

Er det ikke slik på tinder, at man skriver opp litt om seg selv? 

Anonymkode: 0668a...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Match = gamle folk eller folk som er desperat etter forhold og ikke ser bra nok ut til hverken å få matches på Tinder eller treffe folk i det virkelige liv. 
 

Tinder = har oppegående og attraktive profiler

Dette har du skikkelig peiling på, skjønner jeg. 

Gamle folk; ja, ts er tydeligvis voksen og vel så det. 

Desperat; hvis det å faktisk ønske seg en kjæreste er desperasjon, så har vi vært det mange av oss. Ikke alle dater som underholdning.

Match vs Tinder; jeg synes jeg så alle på begge. Tinder er skikkelig lavterskel, og alle hiver inn en profil der i tillegg, bare uten innsats. 

Attraktive; selvsagt er ikke alle så flotte som deg, men alle fortjener å prøve.

Anonymkode: a9eee...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...