AnonymBruker Skrevet 23. juni #21 Del Skrevet 23. juni Sissy33 skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er en del mennesker som føler de må legge veldig bånd på seg i det virkelige liv, de tenker de må virke støttende, trøstende og oppmuntrende der de egentlig har lyst til å si "skjerp deg!", "du er en idiot", "dump ham/henne" osv. Når de først kan skrive noenlunde anonymt, renner det over av alt de ikke får lirt av seg RL. Det handler også om at vi ikke ser hverandre, så det er lite tyngde i ting. Ser at det er forskjell på folk her inne, men kjenner også en forskjell fra å lese kommentarene her, sammenlignet med å lese dem på Facebook foreksempel. Mye av det samme, men det å se et fjes gjør meg hvertfall mer sympatisk når jeg er uenig med noen også. Spørs hvor uenig selvsagt. Men her er det bare masse ord, å du vet ikke om den du snakker med er en ekte person engang eller et troll som vil jage opp folk. Anonymkode: c9e12...08c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #22 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når vi sletter oss, er det mulig å slette alle kommentarer også? Eller må vi selv gå inn å redigere bort alle som er under vår bruker? Anonymkode: c9e12...08c Du må nok redigere kommentarer. Det går ikke an å slette, men du kan sette en . istedenfor Anonymkode: 25f75...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #23 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Fortell deg selv gjerne det om det er det som får deg til å sove om natten. Jeg tror derimot at de styggeste trollene (Kanskje til og med deg) er gode snille englebarn IRL. Og jeg tror de fleste som klager over oppførselen til folk her inne hadde blitt forbauset over at det nettopp er den snille kollegaen din som er den første til å stille opp for deg på jobben, broren din, søsteren din eller din aller beste venn. Nå har du jo skrevet at du selv er et troll som troller rundt her inne, er du likedan IRL? Like ekkel, frekk og sær mot dine få men nære venner. Eller er du også kanskje litt høffeligere og litt mindrr troll IRL? Anonymkode: 25f75...60f Det hjelper ikke på KG om folk er snille i RL. Det er her jeg ser dem og oppførselen deres som ikke ligner grisen. Hvordan folk er i RL er ikke interessant i det hele tatt. Det er to paralelle univers som ikke har noe med hverandre å gjøre. Jeg er en god venn og familiemedlem i RL , om du tror det bryr jeg meg ikke om. Mine kjære vet det. Anonymkode: 83df9...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #24 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du må nok redigere kommentarer. Det går ikke an å slette, men du kan sette en . istedenfor Anonymkode: 25f75...60f Okei, har begynt 😅 Det blir en jobb fremover Anonymkode: c9e12...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #25 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Okei, har begynt 😅 Det blir en jobb fremover Anonymkode: c9e12...08c Hvorfor i alle dager skal du gjøre det?! Spiller det noen rolle om dine kommentarer står i noen gamle tråder? Hvis du er borte fra KG bare en uke, så er trådene havnet langt tilbake, og omtrent ingen leser i dem lenger. Så hvorfor en skal gidde å gjøre seg den umaken å slette alt innhold, det forstår ikke jeg. Når du har slettet brukeren din vil ikke noen kunne søke den opp for å lese innleggene dine samlet. Anonymkode: a519e...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twitter Skrevet 23. juni #26 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er en del hensynsløse og uempatiske svar her inne. Har liksom en følelse at det er slik Norge holder på å bli. Anonymkode: ffa74...f6e Live fra NrK gikk ut i et program og snakket akkurat som KG skriver. Mange ble fornærmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #27 Del Skrevet 23. juni Jeg håper ikke det! Noen oppfører seg bra på KG, men mange skal kverulere, være frekke, usympatiske og slemme i kommentarene. Jeg har vært på andre forum også, men ingen oppfører seg så stygt som her inne. Derfor er jeg ikke så ofte innom her lenger, - orker rett og slett ikke. Anonymkode: 6bf0a...ee3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #28 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg håper ikke det! Noen oppfører seg bra på KG, men mange skal kverulere, være frekke, usympatiske og slemme i kommentarene. Jeg har vært på andre forum også, men ingen oppfører seg så stygt som her inne. Derfor er jeg ikke så ofte innom her lenger, - orker rett og slett ikke. Anonymkode: 6bf0a...ee3 Jeg er så enig, på KG er det bærmen som henger. Anonymkode: 204e2...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #29 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg håper ikke det! Noen oppfører seg bra på KG, men mange skal kverulere, være frekke, usympatiske og slemme i kommentarene. Jeg har vært på andre forum også, men ingen oppfører seg så stygt som her inne. Derfor er jeg ikke så ofte innom her lenger, - orker rett og slett ikke. Anonymkode: 6bf0a...ee3 Jeg er ikke enig. Synes det er mange som skriver gode innlegg her inne, derfor er jeg her fortsatt (og har vært her mange år). Jeg har også vært på andre forum, og det er mye forskjellig der og. KG er et stort forum og da kan man ikke forvente at absolutt alle brukere er av topp kvalitet. En får gå foran som et godt eksempel selv, da. Og rapportere det som ikke er greit. Anonymkode: a519e...216 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #30 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er så enig, på KG er det bærmen som henger. Anonymkode: 204e2...a85 Synes det er så latterlig med slike kommentarer. I stedet for å henge her for å syte og klage, så er det fritt frem å slette seg. Og det er fullt tillatt å gå foran som et godt eksempel og være redelig, saklig og grei selv. Anonymkode: a519e...216 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #31 Del Skrevet 23. juni Heldigvis ikke, det er som to helt forskjellige verdener. Hadde KG vært representativt for befolkningen, så ville det vært stappfullt av bitre folk der ute fullt av hat. Spesielt kjønnskampen er sterk her inne, fullt av kvinner og menn som hater hverandre og som gjør sport i å tolke folk verste mening Kan ikke si jeg opplever nordmenn generelt slik Anonymkode: bfb6c...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #32 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 20.52): Lov å slette seg. Regner med det ikke er jobben din å være på kg og at du dermed kan dlette deg om du ønsker og det er vel ingen som tvinger deg til å være medlem her heller. Mistrives en så mye på et forum det er helt frivillig å være på så tenker jeg at en har en ganske selvskadende oppførsel. Irl hadde du vel mest sannsynlig gått ifra et selskap du hadde hatt det så fælt i, hvorfor gjør du ikke det samme på nettet? Irl har de fleste masker vi bærer på og de fleste innehar sosial kompetanse til å ikke si alt en egentlig tenker hele tiden. På nettforum er en heller mer ærlig og får vite mye av det som foregår bak mennesker sine masker. Sånn sett tenker jeg at kg representerer mye mer sannheten i mennesker enn hva en kanskje liker å tro. Anonymkode: 25f75...60f Er det jeg lurer på også, om det en del av de frekke kommentarene representerer hva en del egentlig har lyst til å si. Ikke en lystig tanke, når jeg fra før er både angstpreget og misantropisk. Anonymkode: f4824...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #33 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det jeg lurer på også, om det en del av de frekke kommentarene representerer hva en del egentlig har lyst til å si. Ikke en lystig tanke, når jeg fra før er både angstpreget og misantropisk. Anonymkode: f4824...561 Jeg tar ikke ut ting fra mitt private her inne hvertfall. Er jeg frekk og sur så er det retta mot KG-innbyggere. Anonymkode: 83df9...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #34 Del Skrevet 26. juni Kg er veldig representativt for hvordan folk er synes jeg. Alt er ganske likt med samfunnet ellers. Alle mennesketyper er representert, og moderatorene sitter på toppen og sensurerer etter instruks fra offentlige myndigheters retningslinjer. Anonymkode: 44237...14a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #35 Del Skrevet 26. juni Jeg tror ikke det er representativt. Men ikke nødvendigvis fordi det er bestemte grupper som er her, tror det er et bredt spekter. Men jeg tror det folk skriver her ofte er det verste ved deres personlighet. I livet ellers er man forståelsesfull, gir alt man har å komme med, for noen er internett et fristed der du tar ut alt sitt agg. Det er jo ganske nedrig gjort. Men på den måten er ikke det som står her representativt for folk flest, det er representative for hvor nedrige folk flest også kan være, særlig bak anonymitet. Anonymkode: 2364b...6d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #36 Del Skrevet 26. juni På KG er de fleste litt rikere, slankere, sterkere og raskere enn de fleste kjenner. Anonymkode: fc865...9aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå