Gå til innhold

Føler du at folk på KG representerer det norske folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en del hensynsløse og uempatiske svar her inne. Har liksom  en følelse at det er slik Norge holder på å bli.

Anonymkode: ffa74...f6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ikke det, siden det tar ca 15 minutter innpå her før det føles som jeg hater hele menneskeheten.

Anonymkode: ea5ef...c28

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er sterk overvekt av sterkt misfornøyde mennesker i lavtlønnsyrker som mis-unner uføre, uføre uten et liv,  livets harde skole folk med sterk vegring mot fakta. Det er IKKE gjennomsnittspersonen (i Oslo, ihvertfall) som bruker mest tid her.

Anonymkode: 18773...b9d

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Håper ikke det, siden det tar ca 15 minutter innpå her før det føles som jeg hater hele menneskeheten.

Anonymkode: ea5ef...c28

Jeg har alltid tenkt at dette er representativt. 

Mulig derfor det er vanskelig for meg å stole på at folk erså ålreite som de fremstiller seg som . 

Anonymkode: aa89d...ef4

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har alltid tenkt at dette er representativt. 

Mulig derfor det er vanskelig for meg å stole på at folk erså ålreite som de fremstiller seg som . 

Anonymkode: aa89d...ef4

Ja, prøv å legg det fra deg. Folk "irl" er bedre enn folk på forum. :) Med unntak her og der, såklart. Så man må være kritisk, men ikke mistroisk.

Anonymkode: ea5ef...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte! Og jo lenger tid det går og jo mer folk troller rundt , jo fjernere frå virkeligheten blir det. Heldigvis! For jeg hadde ikke orka å bo i en verden med så kjipe folk som mange av de på KG!

Anonymkode: 83df9...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er en del hensynsløse og uempatiske svar her inne. Har liksom  en følelse at det er slik Norge holder på å bli.

Anonymkode: ffa74...f6e

 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Håper ikke det, siden det tar ca 15 minutter innpå her før det føles som jeg hater hele menneskeheten.

Anonymkode: ea5ef...c28

 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei. Det er sterk overvekt av sterkt misfornøyde mennesker i lavtlønnsyrker som mis-unner uføre, uføre uten et liv,  livets harde skole folk med sterk vegring mot fakta. Det er IKKE gjennomsnittspersonen (i Oslo, ihvertfall) som bruker mest tid her.

Anonymkode: 18773...b9d

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På ingen måte! Og jo lenger tid det går og jo mer folk troller rundt , jo fjernere frå virkeligheten blir det. Heldigvis! For jeg hadde ikke orka å bo i en verden med så kjipe folk som mange av de på KG!

Anonymkode: 83df9...5e8

Men dere er jo her. Er ikke dere ekte da? 

Alle slike tråder er så typiske. Noen som klager over hvor fæle alle er på kg, samtidig som de har en formening eller mangler selvinnsikt på at de er så mye bedre selv. 

Vi har alle et inntrykk av at vi selv er så normale og fantastiske og at det er alle andre på kg som er fæle.

Anonymkode: 25f75...60f

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tanke er at ja, det representerer det norske folk, når alt av fasade, falske smil og all moral og etikk er tatt bort. Det representerer i stor grad det norske folk sine aller verste sider 😉 jeg tror at om du møtte noen av de som gulper mest eder og galle her er de antagelig kjempe hyggelige og myke som smør også går de hjem, logger på kvinneguiden også lemper de av seg sekken og hamrer løs på tastaturet 😄 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

 

 

Men dere er jo her. Er ikke dere ekte da? 

Alle slike tråder er så typiske. Noen som klager over hvor fæle alle er på kg, samtidig som de har en formening eller mangler selvinnsikt på at de er så mye bedre selv. 

Vi har alle et inntrykk av at vi selv er så normale og fantastiske og at det er alle andre på kg som er fæle.

Anonymkode: 25f75...60f

Jeg ser ikke på meg selv som en del av menneskeheten

Anonymkode: ea5ef...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

 

 

 

Men dere er jo her. Er ikke dere ekte da? 

Alle slike tråder er så typiske. Noen som klager over hvor fæle alle er på kg, samtidig som de har en formening eller mangler selvinnsikt på at de er så mye bedre selv. 

Vi har alle et inntrykk av at vi selv er så normale og fantastiske og at det er alle andre på kg som er fæle.

Anonymkode: 25f75...60f

Snakker om flertallet på KG. Dessverre er det " smittsomt" for meg, etterhvert som jeg ser hvor usympatisk folk er her så blir jeg mer og mer troll og prøver mer og mer å vær sær i trådene. I begynnelsen var jeg ærlig og meg selv hele tida, nå merker jeg at det er ingen vits for hvis man ikke er som mobben på KG syns man skal være så får man bare dritt til svar. Hele forumet er bare et dritthøl. 

Det jeg snakker om også er at INGEN jeg kjenner er slik som folk her er. 

Anonymkode: 83df9...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei. 

Anonymkode: e238b...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Snakker om flertallet på KG. Dessverre er det " smittsomt" for meg, etterhvert som jeg ser hvor usympatisk folk er her så blir jeg mer og mer troll og prøver mer og mer å vær sær i trådene. I begynnelsen var jeg ærlig og meg selv hele tida, nå merker jeg at det er ingen vits for hvis man ikke er som mobben på KG syns man skal være så får man bare dritt til svar. Hele forumet er bare et dritthøl. 

Det jeg snakker om også er at INGEN jeg kjenner er slik som folk her er. 

Anonymkode: 83df9...5e8

Lov å slette seg. Regner med det ikke er jobben din å være på kg og at du dermed kan dlette deg om du ønsker og det er vel ingen som tvinger deg til å være medlem her heller. Mistrives en så mye på et forum det er helt frivillig å være på så tenker jeg at en har en  ganske selvskadende oppførsel. Irl hadde du vel mest sannsynlig gått ifra et selskap du hadde hatt det så fælt i, hvorfor gjør du ikke det samme på nettet?

Irl har de fleste masker vi bærer på og de fleste innehar sosial kompetanse til å ikke si alt en egentlig tenker hele tiden. På nettforum er en heller mer ærlig og får vite mye av det som foregår  bak mennesker sine masker. Sånn sett tenker jeg at kg representerer mye mer sannheten i mennesker enn hva en kanskje liker å tro.

Anonymkode: 25f75...60f

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG for meg er underholdning. Mange som ikke svarer utifra sånn de har det i livet, men heller slik de skulle ønsket at de hadde det. Man ser jo hvordan enkelte tråder forandrer seg, når noen kommenterer noe som ikke har med tråden å gjøre. Det er det folk her elsker og prøver å få til, spesielt tråder mot menn eller inne på samliv.

Anonymkode: e879a...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nei. Det er sterk overvekt av sterkt misfornøyde mennesker i lavtlønnsyrker som mis-unner uføre, uføre uten et liv,  livets harde skole folk med sterk vegring mot fakta. Det er IKKE gjennomsnittspersonen (i Oslo, ihvertfall) som bruker mest tid her.

Anonymkode: 18773...b9d

Hvordan vet du at det er folk i lavtlønnsyrker? Det finnes nok av fordomsfulle mennesker med høyere utdannelse og godt betalte jobber..

Anonymkode: 0ae1c...f42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Lov å slette seg

 Regner med det ikke er jobben din å være på kg og at du dermed kan dlette deg om du ønsker og det er vel ingen som tvinger deg til å være medlem her heller. Mistrives en så mye på et forum det er helt frivillig å være på så tenker jeg at en har en  ganske selvskadende oppførsel. Irl hadde du vel mest sannsynlig gått ifra et selskap du hadde hatt det så fælt i, hvorfor gjør du ikke det samme på nettet?

Irl har de fleste masker vi bærer på og de fleste innehar sosial kompetanse til å ikke si alt en egentlig tenker hele tiden. På nettforum er en heller mer ærlig og får vite mye av det som foregår  bak mennesker sine masker. Sånn sett tenker jeg at kg representerer mye mer sannheten i mennesker enn hva en kanskje liker å tro.

Anonymkode: 25f75...60f

Er det LOV å slette seg? Visste ikke det jeg.. Det er lov å klage og, og dette samfunnet er ikke sunt for folk. 

Sletter meg nok en dag og inntil da så fortsetter jeg å trolle og lage tull . 

Mine venner har ingen fasade, de er seg selv på godt og vondt. Jeg har ikke mange venner, men de jeg har er ærlig og seg selv hundre prosent. Så heldigvis har jeg folk IRL som helt motsatt av KG-folk. 

Anonymkode: 83df9...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det LOV å slette seg? Visste ikke det jeg.. Det er lov å klage og, og dette samfunnet er ikke sunt for folk. 

Sletter meg nok en dag og inntil da så fortsetter jeg å trolle og lage tull . 

Mine venner har ingen fasade, de er seg selv på godt og vondt. Jeg har ikke mange venner, men de jeg har er ærlig og seg selv hundre prosent. Så heldigvis har jeg folk IRL som helt motsatt av KG-folk. 

Anonymkode: 83df9...5e8

Fortell deg selv gjerne det om det er det som får deg til å sove om natten. 

Jeg tror derimot at de styggeste trollene (Kanskje til og med deg) er gode snille englebarn IRL. Og jeg tror de fleste som klager over oppførselen til folk her inne hadde blitt forbauset over at det nettopp er den snille kollegaen din som er den første til å stille opp for deg på jobben, broren din, søsteren din eller din aller beste venn. Nå har du jo skrevet at du selv er et troll som troller rundt her inne, er du likedan IRL? Like ekkel, frekk og sær mot dine få men nære venner. Eller er du også kanskje litt høffeligere og litt mindrr troll IRL?

Anonymkode: 25f75...60f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi kan ikke bli kjennt med Åge av å bli kjennt med Fredrik, da blir vi ikke kjennt med alle i Norge av å lese på kg heller.

En person kan kun representere seg, selv om mange bruker mye tid på å prøve å representere andre. 

Anonymkode: c9e12...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en del mennesker som føler de må legge veldig bånd på seg i det virkelige liv, de tenker de må virke støttende, trøstende og oppmuntrende der de egentlig har lyst til å si "skjerp deg!", "du er en idiot", "dump ham/henne" osv.  Når de først kan skrive noenlunde anonymt, renner det over av alt de ikke får lirt av seg RL.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Lov å slette seg. Regner med det ikke er jobben din å være på kg og at du dermed kan dlette deg om du ønsker og det er vel ingen som tvinger deg til å være medlem her heller. Mistrives en så mye på et forum det er helt frivillig å være på så tenker jeg at en har en  ganske selvskadende oppførsel. Irl hadde du vel mest sannsynlig gått ifra et selskap du hadde hatt det så fælt i, hvorfor gjør du ikke det samme på nettet?

Irl har de fleste masker vi bærer på og de fleste innehar sosial kompetanse til å ikke si alt en egentlig tenker hele tiden. På nettforum er en heller mer ærlig og får vite mye av det som foregår  bak mennesker sine masker. Sånn sett tenker jeg at kg representerer mye mer sannheten i mennesker enn hva en kanskje liker å tro.

Anonymkode: 25f75...60f

Når vi sletter oss, er det mulig å slette alle kommentarer også? Eller må vi selv gå inn å redigere bort alle som er under vår bruker? 

Anonymkode: c9e12...08c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei, spørst litt på tema. Det er f.eks ein tråd her om å knulle mannen sin med strap-on. Eg vil tro at fleste svara der er ganske representative og at fleste kvinner ikkje er så gira på det. 

I tråden om stupeulykke (han som vart lam) kom det mangen genuine meiningar fram f.eks.

Men fleste tråder om dating og samlivsbrudd/råd er lite nyanserte. Konklusjonen er som regel dump. Så lite komplisert er ikkje forhold. Det er gjerne ikkje spesielt realistisk heller. 

Folk har ofta mindre fin retorikk på diskusjonsforum. 

Anonymkode: 095b9...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...