Gå til innhold

Kobberspiral og uteblitt mens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er ikke gravid! Det er umulig siden jeg ikke har hatt sex på nesten to år 😂 

Før jeg satt inn kobberball prøvde jeg minipiller, men fikk etter kort tid konstante småblødninger. Bestemte meg derfor for å sette inn kobberballen, og det skjedde ca. 2 dager før forventet mens. Blødde litt etter innsetting, men ikke mye før forventet mensdag. Da kom det normal mensmengde… Men så gikk det over etter bare 1,5 dag og jeg har kun bittelitt småblødninger noe jeg pleier å ha et par dager etter mensen. Normalt har jeg mensen i 3-4 dager, men blør generelt lite. 

Jeg har heller ikke hatt noe vondt, kramper osv, noe jeg har skjønt er unormalt etter å ha lest litt 🤔

Spørsmålet mitt er da om det kan ha vært mensen eller om kobberspiralen kan ha forsinket mensen? Noen som har opplevd det denne veien med kobberspiral? Føler «alle» får det ille både etter innsett og i forhold til mensen! 

Anonymkode: 3f44d...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kobberspiral har ingen hormoner og stopper derfor ingenting. Om noe får veldig mange større blødninger med kobberspiral. 

Så det er nok i såfall bare forsinket mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granskudd skrev (19 minutter siden):

Kobberspiral har ingen hormoner og stopper derfor ingenting. Om noe får veldig mange større blødninger med kobberspiral. 

Så det er nok i såfall bare forsinket mensen.

Vet at den ikke stopper mensen 😊 Bare håper veldig at jeg faktisk har hatt mensen nå, men syns det er vanskelig når jeg har blødd og spotta i flere uker… Tenkte kanskje noen andre hadde satt den i på omtrent samme tid i syklusen og hadde erfaring. 

Anonymkode: 3f44d...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet at den ikke stopper mensen 😊 Bare håper veldig at jeg faktisk har hatt mensen nå, men syns det er vanskelig når jeg har blødd og spotta i flere uker… Tenkte kanskje noen andre hadde satt den i på omtrent samme tid i syklusen og hadde erfaring. 

Anonymkode: 3f44d...7e7

Jeg har to erfaringer fra 4 år med kobberspiral: jeg blødde helt vanvittig mye hver gang jeg hadde mensen og jeg ble gravid 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granskudd skrev (33 minutter siden):

Jeg har to erfaringer fra 4 år med kobberspiral: jeg blødde helt vanvittig mye hver gang jeg hadde mensen og jeg ble gravid 😉

Shit 😳 

Anonymkode: 3f44d...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...