mommyaka Skrevet 23. juni #21 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heldig? Det er mulig vi bare er mye bedre foreldre og evner å forme et barn som ikke sliter ut andre. Anonymkode: c376f...8b0 Ja dere skal få medalje i posten imorgen. Vet du hva...om dere ikke har barn med sykdom...barn som sover hele natten..barn som ikke maser og sliter dere ut... hvorfor skriver du her inne da... Det viser jo bare at du tror du er bedre en alle andre..og ved å skrive et slikt innlegg så kan du fryde deg og sitte på din høye hest. Skam deg 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #22 Del Skrevet 23. juni Herregud hvorfor valgte man å bli sykepleier om man blir sliten av å jobbe krevende vakter?? Herrrgud man bør på ingen måte velge å bli sykepleier om man ikke eeeeelsker alle aspekter ved jobben hvert eneste sekund. Tenk det skjærer i yrkesstoltheten min å vite at det finnes sykepleiere der ute som synes noen pasienter der ute er krevende eller at noen oppgaver er tunge. For meg er sykepleie et kall jeg gjør av nestekjærlighet og vier livet og sjelen min til. Alle sykepleiere må være som meg, ellers så har de ingenting i yrket å gjøre. Man kan være en fantastisk forelder og elske barna høyt selv om man er ærlig på at det er jobb. Det betyr ikke at det var feil p få barn. Det er ikke sånn at det å være mamma er rosenrødt hele tiden selv om sånne gudinner som deg prøver å late som noe annent og shame dem som ikke føler det sånn. Barn er jobb!! Drit i å si noe annent! Livets viktigste og mest givende jobb, Ja. Men en jobb Anonymkode: 8eebf...18e 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #23 Del Skrevet 23. juni Hvis du synes det er slitsomt å trene, hvorfor trener du? Hvis du synes det er slitsomt å være fyllesyk, hvorfor drar du på fest? Hvis du synes det er slitsomt å stå opp tidlig, hvorfor står du opp for å se på soloppgangen? Hvis du synes det er slitsomt å dra på fjelltur, hvorfor drar du på fjelltur? Hvis du synes det er slitsomt å jobbe, hvorfor går du på jobb? Hvis du synes det er slitsomt å trøste vennen din med kjærlighetssorg, hvorfor har du venner? Hvis du synes at samliv er slitsomt innimellom, hvorfor har du en partner? Hvis du synes det er slitsomt å studere, hvorfor tar du utdanning? Heldigvis for meg så er det mye jeg blir sliten av og som fortsatt gir meg mye glede og verdi. Mye i livet oppfattes som jobb, også det å ha barn. Også gjør man det fordi det er en del av livet som gir mening. 5-åring med sterk personlighet og pre-teen-tendenser finner jeg foreløpig ikke så mye verdi i, men jeg lukker øynene og ber til Gud om at hun får brukt viljen til noe produktivt når hun vokser opp 🤞🏻 Broren var en walk in the park i forhold. Lillesøstra er foreløpig også en drøm. Men hun i midten. Lille prinsesse vil-ikke og gjøre-selv-når-jeg-vil. Oppfattes definitivt som jobb, hver eneste dag fordi jeg møter meg selv i døra, må jobbe med meg selv og helst skulle hatt pedagogikk-utdanning. Synd jeg ikke har så stort mammahjerte som deg da, TS 🤪 Anonymkode: e5bae...dc8 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #24 Del Skrevet 23. juni vi visste vel ikke før vi fikk barn hvor slitsomt det var da? (har selvsagt bare ett, nettopp av den grunn.) Anonymkode: d2654...efb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #25 Del Skrevet 23. juni mommyaka skrev (16 minutter siden): Ja dere skal få medalje i posten imorgen. Vet du hva...om dere ikke har barn med sykdom...barn som sover hele natten..barn som ikke maser og sliter dere ut... hvorfor skriver du her inne da... Det viser jo bare at du tror du er bedre en alle andre..og ved å skrive et slikt innlegg så kan du fryde deg og sitte på din høye hest. Skam deg Vet jeg er bedre enn de fleste. Ser foreldre som bruker mye skjerm, kjefter og er lite pedagogiske. Det er lett å se hvorfor barna er som de er. Det å være forelder er en kunst, en kunst de færreste får til. Anonymkode: c376f...8b0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 23. juni #26 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet jeg er bedre enn de fleste. Ser foreldre som bruker mye skjerm, kjefter og er lite pedagogiske. Det er lett å se hvorfor barna er som de er. Det å være forelder er en kunst, en kunst de færreste får til. Anonymkode: c376f...8b0 Så bra du er en flott forelder, men du er definitivt ikke et hyggelig menneske. Håper ikke du lærer barna å være ekle mot andre på den måten. 😗 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 23. juni #27 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet jeg er bedre enn de fleste. Ser foreldre som bruker mye skjerm, kjefter og er lite pedagogiske. Det er lett å se hvorfor barna er som de er. Det å være forelder er en kunst, en kunst de færreste får til. Anonymkode: c376f...8b0 Og det er mange av oss som får det til..mrm vi får der til på forskjellige måter. Oh alt må ikke være pedagogisk. Du er iallfall ikke pedagogisk...og du har ikke lært deg kunsten å være en forståelse full foreldre 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #28 Del Skrevet 23. juni Fordi det er mest av hverdagene. Noen slitsomme ferier i livet tåler man. Anonymkode: f2c2a...948 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #29 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vet jeg er bedre enn de fleste. Ser foreldre som bruker mye skjerm, kjefter og er lite pedagogiske. Det er lett å se hvorfor barna er som de er. Det å være forelder er en kunst, en kunst de færreste får til. Anonymkode: c376f...8b0 🤣🤣 Anonymkode: f2c2a...948 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #30 Del Skrevet 23. juni mommyaka skrev (1 time siden): Ja barn er faktisk en jobb...har du engle barn som aldri bråker, aldri maser...aldri roper mamma mamma.. .aldri krever noe? Du får ta pauser når du vil? Ja da er du heldig... Oh så flott at ditt mamma hjerte fikk lage en slik tråd at du kan føle ser så mye bedre en alle andre..og tråkke på andre dårlige mammaer 👏🏻👏🏻👏🏻 Forøvrig skulle jeg ønske at folk sluttet å bruke det idiotiske ordet «mammahjerte»! Himler med øynene hver gang jeg hører det. Pass på dine egne saker, TS. Anonymkode: a5e12...8fb 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #31 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vet jeg er bedre enn de fleste. Ser foreldre som bruker mye skjerm, kjefter og er lite pedagogiske. Det er lett å se hvorfor barna er som de er. Det å være forelder er en kunst, en kunst de færreste får til. Anonymkode: c376f...8b0 Lurer på om du overfører ditt ego og din nedlatende holdning til medmennesker til dine barn også? Så flott at du er så fortreffelig. Anonymkode: a5e12...8fb 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 23. juni #32 Del Skrevet 23. juni Tenker at hva jeg syns er irrelevant. Barna mine merker ingenting til at jeg syns ferie er mer slitsomt enn hverdag🤷♀️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 23. juni #33 Del Skrevet 23. juni Få livserfaring og empati og spør etter det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #34 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lurer på om du overfører ditt ego og din nedlatende holdning til medmennesker til dine barn også? Så flott at du er så fortreffelig. Anonymkode: a5e12...8fb Selvfølgelig ikke, det ville ikke vært pedagogisk riktig. Mine tanker og meninger rundt andre foreldre holder jeg skjult 😘 Anonymkode: c376f...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #35 Del Skrevet 23. juni De fleste foreldre som blir slitne, er ikke robuste nok til å håndtere livsutfordringer eller er elendige på planlegging. Anonymkode: b080f...c3b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #36 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare mammahjertet mitt som får vondt av disse menneskene som syns "barn er jobb"? Anonymkode: 3eda8...bbc Tenker du at det kan finnes situasjoner som gir utfordringer i ferien oh at derfor er det slitsomt? Jeg bekymrer meg for voksne som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjoner jeg Anonymkode: 54612...af6 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #37 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Heldig? Det er mulig vi bare er mye bedre foreldre og evner å forme et barn som ikke sliter ut andre. Anonymkode: c376f...8b0 Men nedlatende foreldre er i grunn ikke noe man vil ha til foreldre Anonymkode: 54612...af6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 23. juni #38 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste foreldre som blir slitne, er ikke robuste nok til å håndtere livsutfordringer eller er elendige på planlegging. Anonymkode: b080f...c3b Ja det kalles p være menneskelig...ikke alle er superwomen og mestere i å planlegge...og der er IGJEN lov å bli sliten av ferie og barn 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #39 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare mammahjertet mitt som får vondt av disse menneskene som syns "barn er jobb"? Anonymkode: 3eda8...bbc Har du normalt krevende barn? Har du en partner som bidrar omtrent like mye som deg? Har du god helse? Har du tilgang på barnevakt med jevne mellomrom i hverdagen? Hvis svaret på de fleste er ja, så skjønner jeg godt at du ikke syns det er slitsomt å være på ferie med barn. Hadde disse tingene vært på plass i mitt liv, så hadde jeg boblet over av energi, positivitet og pågangsmot. Prøv å få et barn med ADHD, en partner som melder seg helt ut, redusert helse og null barnevakt (bl.a pga krevende barn, men også pga alvorlig sykdom hos noen som var veldig aktuell som barnevakt). Det er klart jeg gruer meg til å være sammen med barnet 24/7 over så lang tid og å fyke rundt på masse aktiviteter. Anonymkode: cac67...bb7 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 23. juni #40 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig ikke, det ville ikke vært pedagogisk riktig. Mine tanker og meninger rundt andre foreldre holder jeg skjult 😘 Anonymkode: c376f...8b0 Nop...du gjør jo ikke det...du deler jo dine tanker med stor glede 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå