Gå til innhold

Ender menn opp som bitre når de ikke får disse yngre kvinnene de lengter etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner begge sider og begge har lov til å føle det som vi gjør. De som ikke får oppmerksomhet må få lov til å ønske å kjenne på den, og de som har blitt utsatt må få ønske at de var tryggere. 

Anonymkode: 1f809...ccf

Selvfølgelig. Og begge deler er forståelig. Jeg er kvinne, og jeg har etter hvert fått "mitt", altså nok oppmerksomhet fra eldre menn til å ønske mindre av det også. Oppmerksomhet er for øvrig ulik. Det er forskjell på å føle et blikk fra noen som synes du er pen og fra en som har en erigert penis i øyet han kikker på deg med.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Tror mange menn innbiller seg at menn er kjekke og attraktive hele livet. Sånn er det jo ikke. Da jeg var i 20 årene kunne jeg finne menn i 30 årene fine, men jeg endte alltid opp med menn i 20 årene. Nå som jeg er i 30 årene ender jeg fortsatt opp med menn i 20 årene (jada, seriøse forhold) 

Anonymkode: 437a7...35c

Dette har jeg også tenkt på, at mange menn tror at de ikke eldres. Også menn virker som tror at de er en fangst, men personlig om jeg skulle gitt dem et terningkast så hadde jeg gitt dem 2. 

Anonymkode: 811bc...8c6

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig rart at vi velger sånne menn sitedet. Her har disse eldre, bitre mennene noe å lære seg... Ikke bare er yngre menn penere, men som du sier, så mye høfligere og har så mye mer å tilby! Selv uten all livserfaringen en mann 40+ har

Anonymkode: 45d2b...a4a

Jeg tror vi alle kan ende opp som bitre på et tidspunkt. Selv er jeg veldig rolig og avslappet, tar livet med ro, verdsetter relasjonene rundt meg og trenger noen av samme type som meg. Disse mennene som er full av emosjonell bagasje, som mangler mål og mening i livet, som tror at man skal danse etter deres pipe... det er ikke noe for meg. 

Anonymkode: 811bc...8c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig. Og begge deler er forståelig. Jeg er kvinne, og jeg har etter hvert fått "mitt", altså nok oppmerksomhet fra eldre menn til å ønske mindre av det også. Oppmerksomhet er for øvrig ulik. Det er forskjell på å føle et blikk fra noen som synes du er pen og fra en som har en erigert penis i øyet han kikker på deg med.

Men hvorfor så viktig for deg å få oppmerksomhet fra disse avdanka mennene? Stå opp for deg selv, kvinne! Håper virkelig ikke du trenger blikk fra en kjedelig mann i 40-årene for å føle deg bra, da bør du heller oppsøke psykolog å få hjelp!

Menn som  plager kvinner med blikk eller kommentarer er ikke bra og det er vi ferdige med!

Anonymkode: 45d2b...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig. Og begge deler er forståelig. Jeg er kvinne, og jeg har etter hvert fått "mitt", altså nok oppmerksomhet fra eldre menn til å ønske mindre av det også. Oppmerksomhet er for øvrig ulik. Det er forskjell på å føle et blikk fra noen som synes du er pen og fra en som har en erigert penis i øyet han kikker på deg med.

Ja det er sannt, beklager at jeg ikke forsto at det var der diskusjonen lå.

Anonymkode: 1f809...ccf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror mange menn innbiller seg at menn er kjekke og attraktive hele livet. Sånn er det jo ikke. Da jeg var i 20 årene kunne jeg finne menn i 30 årene fine, men jeg endte alltid opp med menn i 20 årene. Nå som jeg er i 30 årene ender jeg fortsatt opp med menn i 20 årene (jada, seriøse forhold) 

Anonymkode: 437a7...35c

Unge menn har så mye mer å tilby enn eldre menn. De har en annen måte å oppføre seg på. Får man til å lure på hvorfor eldre menn ender opp med å bli så bitre og kjedelige? De yngre har jo bare masse energi og nysgjerrighet og sultne på livet og det rundt

Anonymkode: 45d2b...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Min mann har 15 år yngre kone. Han er sur som ei padde fordet. Jeg tror det er fordi han har 2 barn i barneskolealder, når Alle kompisene hans lever livet med voksne barn og barnebarn som kommer på besøk av og til. De har kjøpt seg bobil og drar rundt på festivaler og konserter og har ekstra ferieuke. Han må dra i dyreparken og betale dyrt for å se kaptein Sabeltann, som han avskyr. Og drømmebilen blir ikke aktuell på 10 år ennå, minst, fordi vi trenger plass til barn, barns venner og to hunder. 

Men som liker yngre kvinner aner ikke hva de går til. 🤣

Anonymkode: a8725...3db

Hvorfor har han valgt dette livet hvis han ikke ønsket det?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har han valgt dette livet hvis han ikke ønsket det?? 

Typisk menn uten ambisjoner og ønsker for livet det der.

Anonymkode: 45d2b...a4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Menn blir i godt humør av unge damer, det er voksne damer som blir bitre av de som er yngre.

 

Anonymkode: d8e58...588

Jeg avlyste akkurat date med en ti år yngre mann. 

Anonymkode: 1fd63...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg avlyste akkurat date med en ti år yngre mann. 

Anonymkode: 1fd63...a50

Får ikke håpe han blir en av disse bitre mennene når han blir eldre. Men menn må lære avslag...

Anonymkode: 45d2b...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om "menn" er én person som bare vil ha unge kvinner og ender som incel.

Jeg tror heller at incels ville tatt hvem som helst, men at enkelte attraktive menn kan finne på å forlate kona for en litt yngre dame.

Jeg tror noen incels ser for seg "hevn" når de er 50 og sjekkemarkedet er litt enklere for menn. Jeg tror faktisk på at det blir enklere, men da snakker vi om å dra damer på 40-60. Ikke 22.

Anonymkode: 7e325...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men hvorfor så viktig for deg å få oppmerksomhet fra disse avdanka mennene? Stå opp for deg selv, kvinne! Håper virkelig ikke du trenger blikk fra en kjedelig mann i 40-årene for å føle deg bra, da bør du heller oppsøke psykolog å få hjelp!

Menn som  plager kvinner med blikk eller kommentarer er ikke bra og det er vi ferdige med!

Anonymkode: 45d2b...a4a

Jeg tror ikke du forstår hva jeg mener. Da jeg var ung og helt uten oppmerksomhet, ville enhver positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn være velkomment, kanskje ikke fra gamlinger, men.

Og så er mitt poeng, at dersom man aldri har fått positiv oppmerksonhet fra det motsatte menn, at man legger mye i dette, og blir overveldende opptatt av det. Og det kan jeg forstå. Når man er 17 og desperat etter litt oppmerksomhet, kan jeg tenke meg det ikke er akkurat enklere hvis man er 25 og aldri har opplevd det.

Anonymkode: 82b72...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke du forstår hva jeg mener. Da jeg var ung og helt uten oppmerksomhet, ville enhver positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn være velkomment, kanskje ikke fra gamlinger, men.

Og så er mitt poeng, at dersom man aldri har fått positiv oppmerksonhet fra det motsatte menn, at man legger mye i dette, og blir overveldende opptatt av det. Og det kan jeg forstå. Når man er 17 og desperat etter litt oppmerksomhet, kan jeg tenke meg det ikke er akkurat enklere hvis man er 25 og aldri har opplevd det.

Anonymkode: 82b72...ac2

Var ikke meningen å skrive denne anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke dette er et veldig utbredt fenomen, men for de det gjelder er det helt klart en forsvarsmekanisme. Man har ikke draget på damene i det hele tatt, og derfor trøster man seg med å «disse» godt voksne damer - kanskje i troen på at det vil få dem til å føle seg heldig hvis han vil ha dem/oss?

Minner om en slektning av meg som aldri har fullført videregående eller vært i jobb, men som stadig snakker om at vedkommende skal starte firma eller bli lege eller pilot. Ved å drømme om noe helt upppnåelig blir kanskje ikke følelsen av å mislykkes like uutholdelig?

Anonymkode: 01707...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Virker mer som kvinner er bitre, over at menn vil ha yngre kvinner.

 

Anonymkode: 56452...82c

De fleste kvinner blir ikke bitre over at noen menn vil ha yngre kvinner, for de fleste kvinner vil ikke ha en mann som helst ville ha hatt noen yngre. 

Det finnes flust av menn som gjerne vil ha en jevnaldrende kvinne og da kan vi rette fokuset på dem. 

Min erfaring er at godt voksne menn som ønsker unge partnere er enten umoden eller ønsker seg partner for status. Altså ikke en mann jeg ønsker å forholde meg til. Gi meg en voksen mann som vet å sette pris på noe mer enn bare et ungt utseende. 

Min mann har datet både opp og ned i alder. Han er en mann som har sjans på kvinner av alle slag, men likevel endte han opp med meg som bare er 1 år yngre. Fortsatt blir han lagt an på av kvinner som er mye yngre enn oss, men han ser på mange av dem som barn. Joda, han anerkjenner at de er vakre, men det gjør han med kvinner som er eldre også. Han trenger noe annet enn bare et ungt utseende og han tenner på meg akkurat slik jeg er. 
 

Så kvinner flest er ikke bitre over at noen menn ønsker yngre kvinner, for disse mennene ønsker de aller fleste kvinner å unngå.

K41

Anonymkode: cfc7c...8bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

😂 Men håper han finner smilet sitt noen ganger, for det er jo synd for dere å drasse rundt med en sur padde.

Du kunne hatt en som respekterer Kaptein Sabeltan, tenk på det .

Anonymkode: 1f809...ccf

Hvordan går det an å ikke digge Kaptein Sabeltann? 🤔😂

Han er jo dødsrå 👏👏👏👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste kvinner blir ikke bitre over at noen menn vil ha yngre kvinner, for de fleste kvinner vil ikke ha en mann som helst ville ha hatt noen yngre. 

Det finnes flust av menn som gjerne vil ha en jevnaldrende kvinne og da kan vi rette fokuset på dem. 

Min erfaring er at godt voksne menn som ønsker unge partnere er enten umoden eller ønsker seg partner for status. Altså ikke en mann jeg ønsker å forholde meg til. Gi meg en voksen mann som vet å sette pris på noe mer enn bare et ungt utseende. 

Min mann har datet både opp og ned i alder. Han er en mann som har sjans på kvinner av alle slag, men likevel endte han opp med meg som bare er 1 år yngre. Fortsatt blir han lagt an på av kvinner som er mye yngre enn oss, men han ser på mange av dem som barn. Joda, han anerkjenner at de er vakre, men det gjør han med kvinner som er eldre også. Han trenger noe annet enn bare et ungt utseende og han tenner på meg akkurat slik jeg er. 
 

Så kvinner flest er ikke bitre over at noen menn ønsker yngre kvinner, for disse mennene ønsker de aller fleste kvinner å unngå.

K41

Anonymkode: cfc7c...8bb

Mitt inntrykk, og det legger jeg vekk på at dette er bare mine tanker om situasjonen, er at sånne menn liker å fortelle kvinner at de er utgått på dato etter 30, at de er dumme, ekle, rynkete osv. Og når kvinner tar igjen eller sier at det er ikke akseptabelt å snakke sånn til noen.. så er kvinnene bitre, dumme, sure, grinete osv. 

Anonymkode: 811bc...8c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei, vi ler når dere går etter de kvinnene som ikke vil ha dere

Anonymkode: 45d2b...a4a

Ja det er vel derfor, dere syter og klager så mye på KG at menn gjør det.

 

Anonymkode: 56452...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er vel derfor, dere syter og klager så mye på KG at menn gjør det.

 

Anonymkode: 56452...82c

Å, så enkel enkelte er...

Anonymkode: 45d2b...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja det er vel derfor, dere syter og klager så mye på KG at menn gjør det.

 

Anonymkode: 56452...82c

Hvis en mann lar seg påvirke av hva et menneske skriver på KG, og tenker at en person har sagt det så derfor er alle sammen sånn, så er mannen svært lite intelligent. 

Hvis du ser deg rundt om på nettet, på instagram, på tiktok, så er det utallige videoer om at det eneste kvinner duger til er å vaske, rydde og ta vare på barn, at kvinner ikke er i stand til å arbeide og blir så "følsomme", at kvinnekroppen er ikke i stand til å takle stress, at dersom du bryr deg om kvinners tilfredsstillelse under sex så er du feminin og ikke maskulin osv. Jeg kunne skrevet A4 sider om dette, men det betyr ikke at jeg sitter og tenker at alle menn er onde, at alle menn er forferdelige. Alle fortjener å bli møtt med respekt og omsorg, til det motsatte er bevisst. 

Anonymkode: 811bc...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...