Irak Skrevet 24. juni #121 Del Skrevet 24. juni Topper og daler skrev (50 minutter siden): God analyse av oss menn. Blir vel litt det samme med dere kvinner som ikke har sjans på de dødsrike alfa-mennene i konsernledelsen. Bitre og sure blir dere av det. Godt vi menn ikke er alene om det. #høyklisjeføringpåkg Og takk og lov for det 👏👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. juni #122 Del Skrevet 24. juni Irak skrev (29 minutter siden): Dette er vel en sannhet med litt modifikasjoner. Er jo ingenting som er enkelt her i livet, og vi som mennesker er stadig i endring. Det er jo ikke gitt at to personer holder sammen livet ut, men man kan selvfølgelig jobbe mot det som et mål. Mennesker som kommer plutselig i en krise kan by på endringer, og utfordringer uten sidestykke. Hva som er attraktivt og ikke er jo individuelt. Hva legger du i attraktive menn? Joda, men synes det var en rar fasit. De flotte menn jeg kjenner elsker sin kone. De har ikke akkurat tatt noen random kvinne. Ting kan likevel gå galt mellom to, men kan ikke si at jeg har sett tendenser til at attraktive menn er dem som bytter kona ut med yngre versjoner. Det ser jeg mer blant menn som ikke er særlig hel ved, men gjerne tidligere uattraktive menn som har fått litt selvtillit og penger med årene, og "kjøper" seg dame. Så har du jo rett i at det som er attraktivt er ulikt. For min del er det menn som er hel ved som er attraktive. Slike wannabe- folk av begge kjønn har aldri tiltalt meg. Men det er jo kjekt at de finner hverandre egentlig. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. juni #123 Del Skrevet 24. juni Trolltunge skrev (Akkurat nå): Joda, men synes det var en rar fasit. De flotte menn jeg kjenner elsker sin kone. De har ikke akkurat tatt noen random kvinne. Ting kan likevel gå galt mellom to, men kan ikke si at jeg har sett tendenser til at attraktive menn er dem som bytter kona ut med yngre versjoner. Det ser jeg mer blant menn som ikke er særlig hel ved, men gjerne tidligere uattraktive menn som har fått litt selvtillit og penger med årene, og "kjøper" seg dame. Så har du jo rett i at det som er attraktivt er ulikt. For min del er det menn som er hel ved som er attraktive. Slike wannabe- folk av begge kjønn har aldri tiltalt meg. Men det er jo kjekt at de finner hverandre egentlig. 😁 Så menn som går etter yngre versjoner av kvinner, kan ikke være hel ved? Er det det du mener? Har jeg forstått deg riktig? Mennesker som kjøper mennesker uansett kjønn, og i hvilken forstand er 'kjøpt og betalt', og således ferdig manipulerte i mine øyne. Er jo bare sørgelig i seg selv synes jeg da...Da blir det jo på veldig falske premisser..Men så har du mennesker som synes det er helt greit også. Å ha en slik type ordning. At de føler det gir dem trygghet. Min oppfatning blir at dette er en form for falsk trygghet. Man lurer seg selv rett og slett. Har heldigvis ingen erfaring med dette, ei kommer jeg aldri til og få det, håper jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. juni #124 Del Skrevet 24. juni Irak skrev (3 minutter siden): Så menn som går etter yngre versjoner av kvinner, kan ikke være hel ved? Er det det du mener? Har jeg forstått deg riktig? Mennesker som kjøper mennesker uansett kjønn, og i hvilken forstand er 'kjøpt og betalt', og således ferdig manipulerte i mine øyne. Er jo bare sørgelig i seg selv synes jeg da...Da blir det jo på veldig falske premisser..Men så har du mennesker som synes det er helt greit også. Å ha en slik type ordning. At de føler det gir dem trygghet. Min oppfatning blir at dette er en form for falsk trygghet. Man lurer seg selv rett og slett. Har heldigvis ingen erfaring med dette, ei kommer jeg aldri til og få det, håper jeg.... Nei, med hel ved mener jeg mennesker som oppriktig bryr seg om seg og sine, og som ivaretar sin familie, både eldre, partner og barn. De velger som regel partner av kjærlighet, og er temmelig lojale mot valget. Ting kan også skjære seg for slike, men de bytter så definitivt ikke bare ut kona for en yngre modell uten videre. De jobber for sitt forhold og sin familie. Det er en stor verdi og prioritering for den typen mennesker. Jeg har flest slike i omgangskrets og familie, og det står ikke på muligheten til å bytte kona ut i yngre modell, men at kjærlighet og samhold er en kjerneverdi, og de elsker faktisk den de elsker. Tidløst. Blir gamle sammen. Ja var det jeg mente, at menn som "kjøper" seg kvinner og kvinner som er golddiggers passer jo fin fint sammen. At slike finner hverandre, og premisser er ok for begge, er jo helt greit. Ekte kjærlighet kan også oppstå med aldersforskjell, men da er det oftest to sjeler som matcher, og ikke lommeboka som er muligheten og drivkraften. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. juni #125 Del Skrevet 24. juni Trolltunge skrev (4 minutter siden): Nei, med hel ved mener jeg mennesker som oppriktig bryr seg om seg og sine, og som ivaretar sin familie, både eldre, partner og barn. De velger som regel partner av kjærlighet, og er temmelig lojale mot valget. Ting kan også skjære seg for slike, men de bytter så definitivt ikke bare ut kona for en yngre modell uten videre. De jobber for sitt forhold og sin familie. Det er en stor verdi og prioritering for den typen mennesker. Jeg har flest slike i omgangskrets og familie, og det står ikke på muligheten til å bytte kona ut i yngre modell, men at kjærlighet og samhold er en kjerneverdi, og de elsker faktisk den de elsker. Tidløst. Blir gamle sammen. Ja var det jeg mente, at menn som "kjøper" seg kvinner og kvinner som er golddiggers passer jo fin fint sammen. At slike finner hverandre, og premisser er ok for begge, er jo helt greit. Ekte kjærlighet kan også oppstå med aldersforskjell, men da er det oftest to sjeler som matcher, og ikke lommeboka som er muligheten og drivkraften. Takk for oppklaringen 👌. Da er vi enige 👌. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #126 Del Skrevet 24. juni On 6/23/2024 at 6:19 PM, AnonymBruker said: Må være kjedelig for dem å ha lyst på disse yngre kvinnene, når de vet at de har ca 0 sjans på de. Menn sliter på datingmarkedet uansett hvilken alder de liker. Lettere for oss kvinner, om vi enten liker yngre eller eldre! Tror dere menn som ikke får seg noe, eller får seg de de vil ha, ender opp bitre? Anonymkode: 45d2b...a4a Må være kjedelig for kvinner som tror at alle menn er en homogen masse som tenker, gjør og føler likt. Kan jo forstå at man blir bitter av sånt. Anonymkode: 62e24...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #127 Del Skrevet 24. juni 1 hour ago, DelvisPresley said: Hvorfor har disse holdningene kommet til disse mennene? De kommer ikke fra ingensteds, vil jeg tro. Det er ikke greit med slike holdninger, men noe må ha skapt dem. Jeg kan bare spekulere i de psykologiske årsakene bak dette. Det kan være mange grunner. Jeg begynte å skrive her, men det ble grusomt langt så jeg fjernet det. Det er så mye som det kan være. Folk er så forskjellig... 58 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud for noen naut ! Mvh. Mann Anonymkode: ddb0b...dc6 Takk! ❤️ Det syns jeg og. Anonymkode: 811bc...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #128 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): På Tinder så har jeg mange ganger fått høre at jeg er gammel og har gått ut på dato. Anonymkode: 811bc...8c6 Men på tinder er det også mange slag som samles. Det er jo godt kjennt at det er mye rart og ikke akkurat så gode manerer der inne. At de blander seg med deg sier jo også sitt om dem, om du er for gammel, hvorfor charter dere? Vær glad du er for gammel for dem. Anonymkode: 1f809...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå