AnonymBruker Skrevet 23. juni #41 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn blir i godt humør av unge damer, det er voksne damer som blir bitre av de som er yngre. Anonymkode: d8e58...588 Min mann har 15 år yngre kone. Han er sur som ei padde fordet. Jeg tror det er fordi han har 2 barn i barneskolealder, når Alle kompisene hans lever livet med voksne barn og barnebarn som kommer på besøk av og til. De har kjøpt seg bobil og drar rundt på festivaler og konserter og har ekstra ferieuke. Han må dra i dyreparken og betale dyrt for å se kaptein Sabeltann, som han avskyr. Og drømmebilen blir ikke aktuell på 10 år ennå, minst, fordi vi trenger plass til barn, barns venner og to hunder. Men som liker yngre kvinner aner ikke hva de går til. 🤣 Anonymkode: a8725...3db 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #42 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min mann har 15 år yngre kone. Han er sur som ei padde fordet. Jeg tror det er fordi han har 2 barn i barneskolealder, når Alle kompisene hans lever livet med voksne barn og barnebarn som kommer på besøk av og til. De har kjøpt seg bobil og drar rundt på festivaler og konserter og har ekstra ferieuke. Han må dra i dyreparken og betale dyrt for å se kaptein Sabeltann, som han avskyr. Og drømmebilen blir ikke aktuell på 10 år ennå, minst, fordi vi trenger plass til barn, barns venner og to hunder. Men som liker yngre kvinner aner ikke hva de går til. 🤣 Anonymkode: a8725...3db 😂 Men håper han finner smilet sitt noen ganger, for det er jo synd for dere å drasse rundt med en sur padde. Du kunne hatt en som respekterer Kaptein Sabeltan, tenk på det . Anonymkode: 1f809...ccf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #43 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må være kjedelig for dem å ha lyst på disse yngre kvinnene, når de vet at de har ca 0 sjans på de. Menn sliter på datingmarkedet uansett hvilken alder de liker. Lettere for oss kvinner, om vi enten liker yngre eller eldre! Tror dere menn som ikke får seg noe, eller får seg de de vil ha, ender opp bitre? Anonymkode: 45d2b...a4a Unge og dumme kvinner er lettere å manipulere. Derfor liker narsissistiske menn yngre kvinner bedre. Jeg gjorde det slutt med en kjæreste som hadde en greie for yngre kvinner. At jeg var sju år yngre, var ikke nok. Han sikla på de på Instagram og søkte stadig deres oppmerksomhet. Han presterte å planlegge ferietur med en «venninne» og da ble det nok, så jeg gjorde det slutt da han nekta meg å bli med. Han endte med ei enda yngre ei, men hun er i ekstremt dårlig form, overvektig og meget uheldig med utseende. Men så lenge det er ungt, så er vel det som teller for han. Ei han kan herske over, og behandle som han vil uten å bli gjennomskuet. Anonymkode: 302a0...6c2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 23. juni #44 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke spesielt. For menn i motsetning til kvinner evner å akseptere ting som de er. Anonymkode: aaee5...b34 Nåja, det er mange menn som har veldig vanskelig for å svelge at exen finner seg en yngre og sprekere mann. Så dette går nok begge veier, selv om andre veien har vært mest vanlig tdligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #45 Del Skrevet 23. juni Det er en kjønnsmessig forskjell i dette med bitterhet overfor det annet kjønn. En «langsingel» kvinne klandrer seg selv fordi hun ikke har draget. Er ikke vakker, slank, populær nok og så videre. Innfinner seg med det, men finner verdier i vennskap, familie, hobbyer og annet. Er mer avslappet om å finne seg en partner. De bitreste kvinnene er de som har har blitt sviktet av en partner, er min erfaring. En mann som er ufrivillig singel søker mer en samfunnsmessig skyld for situasjonen sin. Helst er det populært å skylde på feminisme og likestilling, men også på hvordan kvinner er. De har skylden. De er kravstore, for promiskuøse og overfladiske. Han henger seg mye mer på om populærvitenskap om temaet og kjøper hva disse utallige guruene måtte ha av teorier. Disse gjelder. Fastlåst. På andre siden. Kvinnene de søker, de har også blitt oppdratt av en mann. Denne mannen har bidratt i stor grad til at denne datteren skal utdanne seg og finne seg en bra mann. Klandre de også da! Disse menn som finner at likestilling er bra for alle, at feminisme ikke er lik fanatisme, men en retning som nødvendig oppstod i historien. Mange av de bitre mennene mangler ofte sosial kompetanse. De blir ikke kjent med jenter på ungdomsskolen, vg, høyskolen eller kollegaer. De søker seg til kvinneforum som kg. Det hadde vært bra om de kunne fortalt oss hvordan det kinne ha vært lettere for de, i stedet for å klandre kvinner hele veien. Anonymkode: 92e82...31d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 23. juni #46 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, vi ler når dere går etter de kvinnene som ikke vil ha dere Anonymkode: 45d2b...a4a Men deg vil vil i alle fall ikke ha, som lager tråder på et forum for å latterliggjøre menn. Det er bare patetisk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #47 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Unge og dumme kvinner er lettere å manipulere. Derfor liker narsissistiske menn yngre kvinner bedre. Jeg gjorde det slutt med en kjæreste som hadde en greie for yngre kvinner. At jeg var sju år yngre, var ikke nok. Han sikla på de på Instagram og søkte stadig deres oppmerksomhet. Han presterte å planlegge ferietur med en «venninne» og da ble det nok, så jeg gjorde det slutt da han nekta meg å bli med. Han endte med ei enda yngre ei, men hun er i ekstremt dårlig form, overvektig og meget uheldig med utseende. Men så lenge det er ungt, så er vel det som teller for han. Ei han kan herske over, og behandle som han vil uten å bli gjennomskuet. Anonymkode: 302a0...6c2 Men heldigvis er du ikke bitter. Anonymkode: f7a33...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #48 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er en kjønnsmessig forskjell i dette med bitterhet overfor det annet kjønn. En «langsingel» kvinne klandrer seg selv fordi hun ikke har draget. Er ikke vakker, slank, populær nok og så videre. Innfinner seg med det, men finner verdier i vennskap, familie, hobbyer og annet. Er mer avslappet om å finne seg en partner. De bitreste kvinnene er de som har har blitt sviktet av en partner, er min erfaring. En mann som er ufrivillig singel søker mer en samfunnsmessig skyld for situasjonen sin. Helst er det populært å skylde på feminisme og likestilling, men også på hvordan kvinner er. De har skylden. De er kravstore, for promiskuøse og overfladiske. Han henger seg mye mer på om populærvitenskap om temaet og kjøper hva disse utallige guruene måtte ha av teorier. Disse gjelder. Fastlåst. På andre siden. Kvinnene de søker, de har også blitt oppdratt av en mann. Denne mannen har bidratt i stor grad til at denne datteren skal utdanne seg og finne seg en bra mann. Klandre de også da! Disse menn som finner at likestilling er bra for alle, at feminisme ikke er lik fanatisme, men en retning som nødvendig oppstod i historien. Mange av de bitre mennene mangler ofte sosial kompetanse. De blir ikke kjent med jenter på ungdomsskolen, vg, høyskolen eller kollegaer. De søker seg til kvinneforum som kg. Det hadde vært bra om de kunne fortalt oss hvordan det kinne ha vært lettere for de, i stedet for å klandre kvinner hele veien. Anonymkode: 92e82...31d Men det er serriøst ikke sånn at alle kvinner eller alle menn passer inn i dette. Det er en stor kultur greie på nett for både kvinner og menn å skylle på noe, men om vi blir kjennt med folk så vil vi møte menn som er usikkre på seg slik kvinner også er. Jeg kjenner menn som tenker på det. Og de har hobbyer og venner som kvinner har. Anonymkode: 1f809...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #49 Del Skrevet 24. juni DelvisPresley skrev (3 timer siden): Men deg vil vil i alle fall ikke ha, som lager tråder på et forum for å latterliggjøre menn. Det er bare patetisk. Trådene kommer som en følge av at enkelte menn gnåler til krampa tar dem om yngre kvinner. Det er virkelig patetisk. De tror at de yngre kvinnene vil ha dem, men det er ingen som står i kø for å være sammen med en middelaldrende fyr når man selv er ung. Når jeg var rundt tjue var jeg en periode sammen med en som var syv år eldre enn meg. Det syntes jeg var veldig mye på den tiden, og jeg ville aldri ha vurdert en i 40-50-årene! Tenk å komme hjem med en på alder med foreldrene sine! Sånn er det for majoriteten av kvinner i den aldersgruppen. Og det er bent frem barnslig når voksne menn ikke kan finne seg dame på egen alder men må løpe etter sånne de kunne vært faren til. Anonymkode: f07ba...9f2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #50 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tror at når menn sier de ikke vil ha kvinner på sin egen alder, så er det fordi at de har skjønt at de ikke kan få det. Så gjemmer de seg bak at de ikke får seg dame fordi de vil ha noen som er 25 år yngre enn seg selv. Jeg ser en trend. De menn som kun «vil» ha mye yngre damer, er de menn som i utgangspunktet sliter på damefronten. Om det så er pga utseende, status eller sosial intelligents. Menn som har «hele pakka» er oftest sammen med damer nærmere deres egen alder Anonymkode: 7811b...506 Jeg tror dette stemmer ganske bra. Også tror jeg det greit å minne seg selv på at dette er en liten gruppe menn (selv om de gjør mye ut av seg på KG). Alle menn jeg kjenner lever lykkelig med jevnaldrede partnere. Anonymkode: ad3e7...9aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 24. juni #51 Del Skrevet 24. juni Nei.. jeg er supehappy med kvinner 40+🥰 Skulle jeg ha vært bitter, så har jeg ikke klart å elske meg selv. Så ordtaket stemmer.. "Man kan ikke elske andre, før man elsker seg selv" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #52 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Greia er jo at de faktisk får desse kvinnene, og at det er de eldre damene som blir sint over dette Anonymkode: 3686e...618 Virkelig ikke. Vi vil jo ikke ha dere så hva er det å bli sint over. K45 Anonymkode: 84420...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #53 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Må være kjedelig for dem å ha lyst på disse yngre kvinnene, når de vet at de har ca 0 sjans på de. Menn sliter på datingmarkedet uansett hvilken alder de liker. Lettere for oss kvinner, om vi enten liker yngre eller eldre! Tror dere menn som ikke får seg noe, eller får seg de de vil ha, ender opp bitre? Anonymkode: 45d2b...a4a tja, da jeg var 36 fikk jeg en dame på 21 i sengen,så ikke bitter. Anonymkode: 2a3cf...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #54 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er vel ikke så vanskelig å skjønne.... ... spesielt de som har vært vakre og attrakive, og har kunnet velge og vrake - det er jo kvinner som velger og vraker, for disse må det være en enorm nedtur. Og det er ingen vei tilbake. For menn er det mer på det jevne, men noen modnes også veldig bra og får mer draget jo eldre de blir, de kan trene seg, fysisk og de kan også bli mer selvsikre, f.eks. gjennomm yrkesvalg. I tillegg spiller jo sosial status og penger en vesentlig rolle for menn på sjekkemarkedet, og dette øker som regel fra man er 30 til man blir 50. Anonymkode: eddb2...40d Jeg kan til en viss grad forstå at dette gir mening på skrivebordet og at dere tror på det når dere nekter å lytte til kvinner som er over halvveis i livet og har opplevd de ulike fasene og attraktivitetsnivåene. Dere ser en yngre kvinne som ser pulbar ut og at hun har forfalt når hun når 40, og antar at det må reflekteres i antall henvendelser hun får. Det gjør det altså i svært liten grad, for meg og for folk jeg har diskutert det med. De fleste menn prøver seg ikke på de fleste damer. Som regel får vi ikke vite hvordan vi blir vurdert, og de som liker oss godt nok til å uttrykke det, fins det omtrent like mange mange av ved 20 som ved 40 års alder. I tillegg oppleves det mer meningsfullt nå, da det er mer seriøse henvendelser og flere menn som er aktuelle utover å gi en liten selvtillitsboost. Jeg kan se at jeg var helt nydelig mellom 16-25 (når barna begynte å komme😂). Hadde elendig selvtillit og følte meg absolutt ikke attraktiv. At masse menn mellom 20-80 ville pule meg hjalp ingenting på det. Ville aldri gått tilbake til den jeg var da, og kommer aldri til å være bitter over å eldres. Ungdom er den mest rettferdig fordelte ressursen i verden, og det er en grunn for uttrykket «youth is wasted on the young» Anonymkode: 78fe8...e09 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #55 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): tja, da jeg var 36 fikk jeg en dame på 21 i sengen,så ikke bitter. Anonymkode: 2a3cf...7de Wow, det er det du har av suksess i livet? Anonymkode: 45d2b...a4a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #56 Del Skrevet 24. juni 14 hours ago, AnonymBruker said: Må være kjedelig for dem å ha lyst på disse yngre kvinnene, når de vet at de har ca 0 sjans på de. Menn sliter på datingmarkedet uansett hvilken alder de liker. Lettere for oss kvinner, om vi enten liker yngre eller eldre! Tror dere menn som ikke får seg noe, eller får seg de de vil ha, ender opp bitre? Anonymkode: 45d2b...a4a Jeg kan på en måte forstå dem. Jeg er 35 år og prøvde å date menn på min egen alder eller litt eldre. Det er veldig mye emosjonell bagasje, mye respektløshet, uhøflighet, veldig aggressive og veldig mye forventninger om at jeg som kvinne stiller tilgjengelig når de orker å ofre meg 5 minutter. Jeg gikk ned til menn på 28-29 og det er en velsignelse! De er høflige, hyggelige, respektfulle, fulle av liv. 🥰 Beste valget jeg har tatt i datingen! Anonymkode: 811bc...8c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 24. juni #57 Del Skrevet 24. juni Jeg tror ikke de fleste menn er så fjerne at de ender opp som single fordi de bare går etter yngre og blir avvist. Jeg tror de som blir bitre er de som blir avvist av "alle", eller som generelt har dårlige erfaringer med kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #58 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg kan til en viss grad forstå at dette gir mening på skrivebordet og at dere tror på det når dere nekter å lytte til kvinner som er over halvveis i livet og har opplevd de ulike fasene og attraktivitetsnivåene. Dere ser en yngre kvinne som ser pulbar ut og at hun har forfalt når hun når 40, og antar at det må reflekteres i antall henvendelser hun får. Det gjør det altså i svært liten grad, for meg og for folk jeg har diskutert det med. De fleste menn prøver seg ikke på de fleste damer. Som regel får vi ikke vite hvordan vi blir vurdert, og de som liker oss godt nok til å uttrykke det, fins det omtrent like mange mange av ved 20 som ved 40 års alder. I tillegg oppleves det mer meningsfullt nå, da det er mer seriøse henvendelser og flere menn som er aktuelle utover å gi en liten selvtillitsboost. Jeg kan se at jeg var helt nydelig mellom 16-25 (når barna begynte å komme😂). Hadde elendig selvtillit og følte meg absolutt ikke attraktiv. At masse menn mellom 20-80 ville pule meg hjalp ingenting på det. Ville aldri gått tilbake til den jeg var da, og kommer aldri til å være bitter over å eldres. Ungdom er den mest rettferdig fordelte ressursen i verden, og det er en grunn for uttrykket «youth is wasted on the young» Anonymkode: 78fe8...e09 Nettopp. At menn i 2024 fortsatt tror at det å være pulbar er et kompliment, er for meg en gåte. Da jeg var 18 med supermodellkropp, ville det ikke betydd noe for meg at en random mann så gjerne ønsket et one night stand med meg. Fordi jeg aldri har sett vitsen i sex utenfor forhold, og et forhold til en mye eldre mann hadde vært uaktuelt. Anonymkode: 0641c...87f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #59 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): tja, da jeg var 36 fikk jeg en dame på 21 i sengen,så ikke bitter. Anonymkode: 2a3cf...7de Bare skrytete. Anonymkode: 82b72...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #60 Del Skrevet 24. juni 4 hours ago, AnonymBruker said: Trådene kommer som en følge av at enkelte menn gnåler til krampa tar dem om yngre kvinner. Det er virkelig patetisk. De tror at de yngre kvinnene vil ha dem, men det er ingen som står i kø for å være sammen med en middelaldrende fyr når man selv er ung. Når jeg var rundt tjue var jeg en periode sammen med en som var syv år eldre enn meg. Det syntes jeg var veldig mye på den tiden, og jeg ville aldri ha vurdert en i 40-50-årene! Tenk å komme hjem med en på alder med foreldrene sine! Sånn er det for majoriteten av kvinner i den aldersgruppen. Og det er bent frem barnslig når voksne menn ikke kan finne seg dame på egen alder men må løpe etter sånne de kunne vært faren til. Anonymkode: f07ba...9f2 Det er nok noen yngre kvinner som ønsker seg en eldre menn, og er åpen for det. Jeg tror derimot ikke de tilhører flertallet. De fleste ønsker seg en partner på egen alder. Anonymkode: 811bc...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå