Gå til innhold

Ender menn opp som bitre når de ikke får disse yngre kvinnene de lengter etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må være kjedelig for dem å ha lyst på disse yngre kvinnene, når de vet at de har ca 0 sjans på de. Menn sliter på datingmarkedet uansett hvilken alder de liker. Lettere for oss kvinner, om vi enten liker yngre eller eldre!

Tror dere menn som ikke får seg noe, eller får seg de de vil ha, ender opp bitre?

Anonymkode: 45d2b...a4a

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tar bare noen med seg hjem fra ferie 

Anonymkode: 49ff6...30d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn blir i godt humør av unge damer, det er voksne damer som blir bitre av de som er yngre.

 

Anonymkode: d8e58...588

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn blir i godt humør av unge damer, det er voksne damer som blir bitre av de som er yngre.

 

Anonymkode: d8e58...588

Men de blir vel ikke i godt humør når disse unge damene avviser de

Anonymkode: 45d2b...a4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Må være kjedelig for dem å ha lyst på disse yngre kvinnene, når de vet at de har ca 0 sjans på de. Menn sliter på datingmarkedet uansett hvilken alder de liker. Lettere for oss kvinner, om vi enten liker yngre eller eldre!

Tror dere menn som ikke får seg noe, eller får seg de de vil ha, ender opp bitre?

Anonymkode: 45d2b...a4a

Her var det mye vås.. Hatet ditt mot menn skinner gjennom selv om du prøver å maskere det som et spørsmål, du er klar over det? 

Anonymkode: 7af44...e77

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de får utløp for frustrasjonen med å gå inn på KG og dikte opp historier om at de er en 21 år gammel kvinne som lyster etter gamle menn. Og ser for seg at trådene deres sender kvinner over 40 ned i en bunnløs sorg over at vi ikke har sjans på  Kjell Johnny, 38, som bare vil ha damer på 18.

Anonymkode: d1392...9ce

  • Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje de får utløp for frustrasjonen med å gå inn på KG og dikte opp historier om at de er en 21 år gammel kvinne som lyster etter gamle menn. Og ser for seg at trådene deres sender kvinner over 40 ned i en bunnløs sorg over at vi ikke har sjans på  Kjell Johnny, 38, som bare vil ha damer på 18.

Anonymkode: d1392...9ce

Samme menn som sitter der i en leid kjellerleilighet og håper på ei ung og deilig kvinne skal komme på besøk 😂

Anonymkode: 45d2b...a4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Men de blir vel ikke i godt humør når disse unge damene avviser de

Anonymkode: 45d2b...a4a

Da drar de bare til et sted hvor unge damer ikke avviser dem.

Anonymkode: e778f...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som er hvor? 😅

Anonymkode: 45d2b...a4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Som er hvor? 😅

Anonymkode: 45d2b...a4a

Fjerne Østen.

Anonymkode: 49ff6...30d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hver gang jeg ser en pen og lettkledd ung kvinne får jeg en tung synkende følelse i magen og blir utrolig deprimert for at jeg kastet bort ungdommen min. 

Unngår dem mest mulig. 

Anonymkode: d67de...802

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forestille seg at noen kan tilrekkes damer over 50.... 

...... joda, de kan være hyggelig å prate med, noen ganger, som med kompiser. Men ikke mer. Selv jeg heldgig mann på 55+ som jobber i et selskap der snittaldren er 35. Mange hyggelige yngre kvinnelige kolleger. En av dem, litt under snittalderen i selskapet - gikk jeg ut med etter jobb fredag. Noen andre kom til etter hvert, men uansett hyggelig å gå ut fra kontoret henne alene og ha 1,5 time på utservering sammen, før andre dukket opp...

Men altså - jeg vet jo at det ikke blir noe mer enn det. Men det er bare hyggelig og stimulerende. Å snakke om noe litt annet og høre hva hun holder på med.... Hun må jo like meg på sett og vis - og jeg er heller ikke hennes direkte overornede, så det går fint.

... om man i min alder skal finne noen yngre må man til utlandet. Tidligere var Øst-Europa en mulighet, og fortsatt er det litt flere muligheter her enn der. Men man må nok til Østen eller i litt fattige deler av Afrika for at man skal ha en reell sjanse på damer som er noe særlig i attraktiv alder - som for mitt tilfelle er sånn 28-38 år et sted. På den annen side - jeg kan ikke tenke meg noe seriøst der.

Bitter? Neida, jeg nyter livet som ungkar og liker det best slik.

 

Anonymkode: eddb2...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker mer som kvinner er bitre, over at menn vil ha yngre kvinner.

 

Anonymkode: 56452...82c

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Virker mer som kvinner er bitre, over at menn vil ha yngre kvinner.

 

Anonymkode: 56452...82c

Nei, vi ler når dere går etter de kvinnene som ikke vil ha dere

Anonymkode: 45d2b...a4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Virker mer som kvinner er bitre, over at menn vil ha yngre kvinner.

 

Anonymkode: 56452...82c

Det er vel ikke så vanskelig å skjønne....

... spesielt de som har vært vakre og attrakive, og har kunnet velge og vrake - det er jo kvinner som velger og vraker, for disse må det være en enorm nedtur. Og det er ingen vei tilbake.

For menn er det mer på det jevne, men noen modnes også veldig bra og får mer draget jo eldre de blir, de kan trene seg, fysisk og de kan også bli mer selvsikre, f.eks. gjennomm yrkesvalg.

I tillegg spiller jo sosial status og penger en vesentlig rolle for menn på sjekkemarkedet, og dette øker som regel fra man er 30 til man blir 50.

Anonymkode: eddb2...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje de får utløp for frustrasjonen med å gå inn på KG og dikte opp historier om at de er en 21 år gammel kvinne som lyster etter gamle menn. Og ser for seg at trådene deres sender kvinner over 40 ned i en bunnløs sorg over at vi ikke har sjans på  Kjell Johnny, 38, som bare vil ha damer på 18.

Anonymkode: d1392...9ce

Kjell Johnny 38, jeg elsker deg 💔😭

*5 snufs og 100 hulk*

Anonymkode: 1f809...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn blir i godt humør av unge damer, det er voksne damer som blir bitre av de som er yngre.

 

Anonymkode: d8e58...588

Du verden. Om det var slik, burde ikke vi kvinner følt på dette da? 🤣

Synes unge kvinner stort sett er skjønne, og tilbringer gjerne tid med dem. 😊 

Jeg blir i godt humør av både unge kvinner og unge menn egentlig. De er livat. 🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er en regel hvor alle kvinner har det lett og alle menn vanskelig. Denne samtalen om at alle bla, alder bla, bla bla bla, fordummer samfunnet. Å jeg er dum, men sier det allikevel. Noen menn blir genuint oppsøkt av yngre kvinner som liker dem.

Vi er mer, og situasjoner og relasjoner er mer, selv om ja noen passer tilfeldigvis godt inn i stereotyper med det betyr ikke at ikke verden er mer enn det.

Anonymkode: 1f809...ccf

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Du verden. Om det var slik, burde ikke vi kvinner følt på dette da? 🤣

Synes unge kvinner stort sett er skjønne, og tilbringer gjerne tid med dem. 😊 

Jeg blir i godt humør av både unge kvinner og unge menn egentlig. De er livat. 🥰

Ja, jeg også. Unntatt, må inrømme det hender jeg er skeptisk på noen ungdomsgjenger 😂 Tenårene er en skjønn tid, rart å se den fra et eldre standpunkt.  

Anonymkode: 1f809...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...