Gå til innhold

Hvorfor sender noen menn bilde av seg selv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Melder frem og tilbake med en fyr. Rett som det er sender han bilder og inkluderer tilfeldigvis ett av seg selv oppi alt. 

Why?! For å få den effekten at jeg sitter og ser på det? For det er jo det som skjer.... 

Noen som skjønner poenget? 

Anonymkode: 547b5...124

Bedre de sender bilder av ansiktet enn pekken spør du meg. 

Anonymkode: 1f16f...662

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på TS sin side her. Jeg driver ikke og sender bilder av meg selv til folk, og driver heller ikke og får bilder av venner.

De gangene jeg har fått bilde av en mann, er det heller ikke et fint eller relevant bilde. Om det var en selfie tatt på et spesielt sted, sånn "se hvor jeg er" eller noe sånt, er det jo null stress, men har fått nærbilde av et surt ansikt med null kontekst. Det er rart.

Anonymkode: 7910a...09d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette handler jo ikke om at ts ikke er tiltrukket av vedkommende, dere er så drama her på kg...

Jeg også har tenkt sånn når menn sender meg selfie.  Hvorfor? Hva skal  jeg med det? Bli minnet om utseendet hans? Kommentere det? altså, hva vil de med et bilde?  Et helt tilfeldig bilde uten kontekst, uten tekst blir for meg helt rart.  Uansett hvor mye jeg liker fyren. 

Anonymkode: ca0ee...0ae

Det kan da umulig være rart om du liker han? 

Jeg forstår dere ikke. Hvor dypt stikker den attraksjonen?

Anonymkode: 68626...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, noen liker å se hverandre når man ikke er nær hverandre. Vi har sendt masse bilder fra første stund her 😊

Anonymkode: 81fd3...931

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiii er det feil og? Der jeg gjorde feilen da kanskje… 

Anonymkode: 075ee...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremmed fugl skrev (15 timer siden):

Jeg har vanskelig å tro at jeg skulle sende bilder av meg selv til noen hvis det ikke var noen romantiske hensikter bak. 

Mann 48 her. Dette ☝️sender jeg en selfie til ei dame så er det nok fordi jeg er interessert i å få henne giret på meg og å se på bilde av meg. Helt klart romantiske hensikter. Sender aldri en selfie til bare en venn. 

Anonymkode: 50420...dae

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Oiiii er det feil og? Der jeg gjorde feilen da kanskje… 

Det er absolutt ikke feil! Men kan være lurt å ha en viss idé på om hun blir glad for den eller ikke. Ei dame som er interessert tilbake vil jo like det! 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bedre de sender bilder av ansiktet enn pekken spør du meg. 

Anonymkode: 1f16f...662

Noen pekker er bedre enn ansiktet og i de tilfellene er det bedre at de sender bilde av pekken spør du meg

Anonymkode: d81f1...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Noen pekker er bedre enn ansiktet og i de tilfellene er det bedre at de sender bilde av pekken spør du meg

Anonymkode: d81f1...877

Er "pEkk" det siste nye eller? Trodde det skulle være en i der, jeg.... 🫣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: han er keen, da!!! 

(Pekk??🤣

Anonymkode: 4b181...4cc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er absolutt ikke feil! Men kan være lurt å ha en viss idé på om hun blir glad for den eller ikke. Ei dame som er interessert tilbake vil jo like det! 😊 

Jeg er jente, og sendte til en mann… Ble stille etterpå 🙈🫢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 21.05):

Vi er gode venner. Kan kanskje kalle det dating. Syns bare det er rart å sende bilder av seg selv. 

Det er en jeg kjenner godt, ikke en jeg kanskje vil date. Vi har kanskje noe på gang... Men syns fortsatt det er rart. Hadde jeg sendt bilde av meg selv, hadde jeg nok følt meg ganske selvsentrert og litt sånn "se på meg, da!".. 

Ja mulig det... 😅 

Har svart på det lenger opp..... Nei ikke nakenbilder. Bare selfier liksom.... Snodig. 

Høres ut som han jeg nettopp datet 🥶 håper ikke han er sørlending😉

Anonymkode: ab554...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller det vil si han jeg hadde sex med igår😉 vi er litt frem og tilbake. Han sender hele tiden bilde av seg selv i hver snap. Han er fra Sør Norge ♡ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Eller det vil si han jeg hadde sex med igår😉 vi er litt frem og tilbake. Han sender hele tiden bilde av seg selv i hver snap. Han er fra Sør Norge ♡ 

Dette henger virkelig ikke på greip. Ut fra det bittelille jeg skriver her (og som tusenvis av andre menn også gjøre), så klarer du å anta at dette er DIN date??? Av ca 5 millioner mennesker i Norge? Jeg ler... 🤣

Og joda han er sørlending. Ble du sikrere nå? Vel i går var han sammen med meg, så nå kan du puste rolig.... 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mann 48 her. Dette ☝️sender jeg en selfie til ei dame så er det nok fordi jeg er interessert i å få henne giret på meg og å se på bilde av meg. Helt klart romantiske hensikter. Sender aldri en selfie til bare en venn. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

TS: han er keen, da!!! 

(Pekk??🤣

Anonymkode: 4b181...4cc

Nemlig! ☝️🙌 Han er definitivt gira på deg. 😁

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette henger virkelig ikke på greip. Ut fra det bittelille jeg skriver her (og som tusenvis av andre menn også gjøre), så klarer du å anta at dette er DIN date??? Av ca 5 millioner mennesker i Norge? Jeg ler... 🤣

Og joda han er sørlending. Ble du sikrere nå? Vel i går var han sammen med meg, så nå kan du puste rolig.... 

Er han sørlending, virkelig?😅 Nja var vel ikke akkurat igår. Tok feil, han var hos meg torsdag kveld. Så om han var med deg da, er det definitivt ikke han. Han tar bilde av seg hele tiden, svarer med et selfie. Gjerne halve siden bare😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Se svaret over her😊 Hva om det er samme mann da? Litt småkjipt for begge hvis det😂 Jeg har nettopp hatt sex med han. Han er 28år (95modell) , han jeg snakker om . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 18.12):

Melder frem og tilbake med en fyr. Rett som det er sender han bilder og inkluderer tilfeldigvis ett av seg selv oppi alt. 

Why?! For å få den effekten at jeg sitter og ser på det? For det er jo det som skjer.... 

Noen som skjønner poenget? 

Nei. Jeg skjønner ikke poenget. Kvinner gjør også dette. Uten at jeg har spurt. Hvorfor gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært "i forhold" med noen kun på nett. Og blir konstant spurt om/mast på om å sende selfies. Nå sender ikke jeg helfigur, eller boobs, men har ved enkelte anledninger sendt av ansiktet. Tror dette er helt vanlig. 

Anonymkode: 23652...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...