Gå til innhold

Hvorfor sender noen menn bilde av seg selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Melder frem og tilbake med en fyr. Rett som det er sender han bilder og inkluderer tilfeldigvis ett av seg selv oppi alt. 

Why?! For å få den effekten at jeg sitter og ser på det? For det er jo det som skjer.... 

Noen som skjønner poenget? 

Anonymkode: 547b5...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i all verden er galt med det? Dater dere? Eller er tanken at dere skal møtes? 

 

Anonymkode: 1a442...324

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke bryr deg om å se han, så liker du han ikke. Om du liker noen vil du se dem. 

Anonymkode: 68626...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du mener, trådstarter. Det er jo helt vanlig å sende bilde av seg selv når man sender melding frem og tilbake med noen man kanskje vil date.

Anonymkode: 2ab16...a8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er normal.

Du er ikke normal.

Anonymkode: f2f07...9a1

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Melder frem og tilbake med en fyr. Rett som det er sender han bilder og inkluderer tilfeldigvis ett av seg selv oppi alt. 

Why?! For å få den effekten at jeg sitter og ser på det? For det er jo det som skjer.... 

Noen som skjønner poenget? 

Anonymkode: 547b5...124

Hva er nå galt med det, da?
Var det nakenbilde?

Selvfølgelig ønsker han sikkert at du skal se på det - hvis ikke hadde han jo ikke sendt det.

Men igjen... Hva er det som er galt med å sende bilder?
Du får jo sett hvordan personen ser ut - og det er vel greit?

Anonymkode: 3a840...6a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva i all verden er galt med det? Dater dere? Eller er tanken at dere skal møtes? 

 

Anonymkode: 1a442...324

Vi er gode venner. Kan kanskje kalle det dating. Syns bare det er rart å sende bilder av seg selv. 

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Skjønner ikke hva du mener, trådstarter. Det er jo helt vanlig å sende bilde av seg selv når man sender melding frem og tilbake med noen man kanskje vil date.

Anonymkode: 2ab16...a8b

Det er en jeg kjenner godt, ikke en jeg kanskje vil date. Vi har kanskje noe på gang... Men syns fortsatt det er rart. Hadde jeg sendt bilde av meg selv, hadde jeg nok følt meg ganske selvsentrert og litt sånn "se på meg, da!".. 

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Han er normal.

Du er ikke normal.

Anonymkode: f2f07...9a1

Ja mulig det... 😅 

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva er nå galt med det, da?
Var det nakenbilde?

Selvfølgelig ønsker han sikkert at du skal se på det - hvis ikke hadde han jo ikke sendt det.

Men igjen... Hva er det som er galt med å sende bilder?
Du får jo sett hvordan personen ser ut - og det er vel greit?

Anonymkode: 3a840...6a7

Har svart på det lenger opp..... Nei ikke nakenbilder. Bare selfier liksom.... Snodig. 

Anonymkode: 547b5...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Har svart på det lenger opp..... Nei ikke nakenbilder. Bare selfier liksom.... Snodig

Det er veldig vanlig å gjøre det. Selv mora mi.. Du er nok litt spess, ja. 

Anonymkode: 1a442...324

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp han. Du kan ikke bli sammen med noen å ikke tåle å få et bilde av dem. Det er rart.

Anonymkode: 68626...beb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Melder frem og tilbake med en fyr. Rett som det er sender han bilder og inkluderer tilfeldigvis ett av seg selv oppi alt. 

Why?! For å få den effekten at jeg sitter og ser på det? For det er jo det som skjer.... 

Noen som skjønner poenget? 

Anonymkode: 547b5...124

Kanskje av samme grunn som kvinner sender bilder uten at du har bedt om det?

Kan du ikke høre om noen av venninnene dine sender bilder uoppfordret så får du svar fra de? 

Anonymkode: d81f1...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje av samme grunn som kvinner sender bilder uten at du har bedt om det?

Kan du ikke høre om noen av venninnene dine sender bilder uoppfordret så får du svar fra de? 

Anonymkode: d81f1...877

De sier de gjør det for at han skal se hvor fine de er og for at han de liker skal se på bildet og drømme... 

Jeez.... 

Anonymkode: 547b5...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Melder frem og tilbake med en fyr. Rett som det er sender han bilder og inkluderer tilfeldigvis ett av seg selv oppi alt. 

Why?! For å få den effekten at jeg sitter og ser på det? For det er jo det som skjer.... 

Noen som skjønner poenget? 

Anonymkode: 547b5...124

Det lurer jeg også på! Selfier, random.... Av ansiktet liksom....
Jeg har lurt på om det er for å få en bekreftelse på at vi liker det vi ser? 
Dette er menn +- 50 liksom

Anonymkode: e5bee...878

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De sier de gjør det for at han skal se hvor fine de er og for at han de liker skal se på bildet og drømme... 

Jeez.... 

Anonymkode: 547b5...124

Noen av oss liker jo det vi ser og begynner å drømme. Det er en del av å være tiltrukket? 

Har dere ikke opplevd å bli glad og at det kribler i magen av å se bilde av noen dere liker?

Anonymkode: 68626...beb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mange som gjør det, spesielt yngre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det lurer jeg også på! Selfier, random.... Av ansiktet liksom....
Jeg har lurt på om det er for å få en bekreftelse på at vi liker det vi ser? 
Dette er menn +- 50 liksom

Anonymkode: e5bee...878

Exactly! Det er det jeg også opplever. Ansiktsbilder rett som det er. Tror også det er behov for bekreftelse.... Og kanskje et håp om at vi skal falle for dem. 😊TS

Anonymkode: 547b5...124

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Noen av oss liker jo det vi ser og begynner å drømme. Det er en del av å være tiltrukket? 

Har dere ikke opplevd å bli glad og at det kribler i magen av å se bilde av noen dere liker?

Anonymkode: 68626...beb

Ja skjønner det altså. Jeg kan også like det og klart jeg ser mye på bildet hvis det er fint. Det handler om tiltrekning ja. 

Men jeg lurer fortsatt på om det er det som er motivet for menn. TS

Anonymkode: 547b5...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, jeg også syntes det var en rar greie når jeg tekstet med noen jeg skulle på date. Bare tilfeldig bilde av ansiktet hans ut av det blå. For min del er det litt en non-starter i en samtale. Om det er noe annet interessant i bilde ok, men bare en selfie ut av intet? Hva gjør man med det egt... Men som man ser i tråden er det helt vanlig, og sier ikke noe spesielt verken positivt eller negativt om personen. Opplevde det med flere selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja skjønner det altså. Jeg kan også like det og klart jeg ser mye på bildet hvis det er fint. Det handler om tiltrekning ja. 

Men jeg lurer fortsatt på om det er det som er motivet for menn. TS

Anonymkode: 547b5...124

Ja klart det er det, tror du ikke menn som kvinner vil ha noen som er tiltrukket av dem? Folk er folk og å ønske å bli likt er en del av livet.

Derfor, om du ikke liker noen, la dem finne noen andre som gjør istede for å oppta mye av tiden deres.

Anonymkode: 68626...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja skjønner det altså. Jeg kan også like det og klart jeg ser mye på bildet hvis det er fint. Det handler om tiltrekning ja. 

Men jeg lurer fortsatt på om det er det som er motivet for menn. TS

Anonymkode: 547b5...124

Jeg har vanskelig å tro at jeg skulle sende bilder av meg selv til noen hvis det ikke var noen romantiske hensikter bak. Men er sikkert umoderne. Hadde jeg fått selfie fra en kvinne som ikke er min kone eller barn, så hadde jeg begynt å lure. 

Men folk er forskjellige. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler jo ikke om at ts ikke er tiltrukket av vedkommende, dere er så drama her på kg...

Jeg også har tenkt sånn når menn sender meg selfie.  Hvorfor? Hva skal  jeg med det? Bli minnet om utseendet hans? Kommentere det? altså, hva vil de med et bilde?  Et helt tilfeldig bilde uten kontekst, uten tekst blir for meg helt rart.  Uansett hvor mye jeg liker fyren. 

Anonymkode: ca0ee...0ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...