Gå til innhold

Noen som flyttet trening til før jobb og ikke har angret på det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trening før kl 9 funker ikke for meg...må ha måltid før jeg løfter 💪

Søvn er så viktig, for meg kl 22-06..så jobb :) 

Anonymkode: 070cf...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Da hadde jeg lagt meg 21, eller 22.

Disse timene på kvelden gir meg lite, er ikke da jeg har overskudd, trenger å koble av hode og kropp før søvn. Mistenker de fleste bare kaster bort timer foran TVen, er få som er ute og løper etter 21. 

Oppfordrer alle til å få litt mer ut av dagen gjennom å komme seg opp tidlig, legge seg og stå opp til samme tid hver dag. Og ikke måtte snu døgnet hver helg. 

Anonymkode: 754af...f17

Er ening. Beste som er å komme seg opp tidlig, jobber skift så må snu om litt, er egentlig A menneske som spretter opp 04.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver minimum 1 dag i uka og gjerne på fredager, da er det helg da kan jeg ta helg etter jobb. 
Blir som regel styrkeøkt. 
trener da ca kl 06.00, fantastisk start på dagen. 

Anonymkode: 279c7...037

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg prøver minimum 1 dag i uka og gjerne på fredager, da er det helg da kan jeg ta helg etter jobb. 
Blir som regel styrkeøkt. 
trener da ca kl 06.00, fantastisk start på dagen. 

Anonymkode: 279c7...037

Oi her ble det litt rot i skrivinga mi😌

Anonymkode: 279c7...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/24/2024 at 1:04 PM, AnonymBruker said:

Trening før kl 9 funker ikke for meg...må ha måltid før jeg løfter 💪

Søvn er så viktig, for meg kl 22-06..så jobb :) 

Anonymkode: 070cf...ab0

Jeg er motsatt, hvis jeg spiser noe, presterer jeg dårligere.  Blir veldig tung og matt i kroppen, mister på en måte den "oomph'en" jeg ellers har.

Ts, jeg er også blant disse som elsker å trene på morgenen. Eller, jeg er B-menneske og vil helst late meg i senga, og være sent oppe hver kveld... Men da blir det ingen trening på ettermiddagen. Eller, i beste fall, en skikkelig tafatt økt. 

Kropek blir vant til det på kort tid. Første uka må du klare å kjempe deg opp av senga og til trening, men så går det. Føles SÅ deilig å være ferdig med det, pluss mye mer energi på jobb, mer fokus og mye bedre humør!

Anonymkode: 5b997...f39

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan bruke én time arbeidstid på å trene i uka. Så da går jeg på senteret på vei til jobb, og kommer inn 9 i stedet for 8. Har småbarn, så alternativet for meg er gjerne å trene sent på kvelden, er veldig takknemlig for denne muligheten! 

Anonymkode: 901c9...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 22.39):

Ja, har trent kl 5 hver bidige dag i flere år nå, er så deilig å være ferdigtrent før jobb. Er et ekstremt A-menneske og sover veldig lite. Våkner i 4-tiden uansett så da kan jeg bruke de timene før jobb til noe fornuftig i stedet for å ligge lys våken i senga. 

Anonymkode: 5a473...81a

Wooow. Imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...