AnonymBruker Skrevet 24. juni #21 Del Skrevet 24. juni Trening før kl 9 funker ikke for meg...må ha måltid før jeg løfter 💪 Søvn er så viktig, for meg kl 22-06..så jobb Anonymkode: 070cf...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 24. juni #22 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Da hadde jeg lagt meg 21, eller 22. Disse timene på kvelden gir meg lite, er ikke da jeg har overskudd, trenger å koble av hode og kropp før søvn. Mistenker de fleste bare kaster bort timer foran TVen, er få som er ute og løper etter 21. Oppfordrer alle til å få litt mer ut av dagen gjennom å komme seg opp tidlig, legge seg og stå opp til samme tid hver dag. Og ikke måtte snu døgnet hver helg. Anonymkode: 754af...f17 Er ening. Beste som er å komme seg opp tidlig, jobber skift så må snu om litt, er egentlig A menneske som spretter opp 04.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #23 Del Skrevet 25. juni Jeg prøver minimum 1 dag i uka og gjerne på fredager, da er det helg da kan jeg ta helg etter jobb. Blir som regel styrkeøkt. trener da ca kl 06.00, fantastisk start på dagen. Anonymkode: 279c7...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #24 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg prøver minimum 1 dag i uka og gjerne på fredager, da er det helg da kan jeg ta helg etter jobb. Blir som regel styrkeøkt. trener da ca kl 06.00, fantastisk start på dagen. Anonymkode: 279c7...037 Oi her ble det litt rot i skrivinga mi😌 Anonymkode: 279c7...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #25 Del Skrevet 25. juni On 6/24/2024 at 1:04 PM, AnonymBruker said: Trening før kl 9 funker ikke for meg...må ha måltid før jeg løfter 💪 Søvn er så viktig, for meg kl 22-06..så jobb Anonymkode: 070cf...ab0 Jeg er motsatt, hvis jeg spiser noe, presterer jeg dårligere. Blir veldig tung og matt i kroppen, mister på en måte den "oomph'en" jeg ellers har. Ts, jeg er også blant disse som elsker å trene på morgenen. Eller, jeg er B-menneske og vil helst late meg i senga, og være sent oppe hver kveld... Men da blir det ingen trening på ettermiddagen. Eller, i beste fall, en skikkelig tafatt økt. Kropek blir vant til det på kort tid. Første uka må du klare å kjempe deg opp av senga og til trening, men så går det. Føles SÅ deilig å være ferdig med det, pluss mye mer energi på jobb, mer fokus og mye bedre humør! Anonymkode: 5b997...f39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #26 Del Skrevet 25. juni Vi kan bruke én time arbeidstid på å trene i uka. Så da går jeg på senteret på vei til jobb, og kommer inn 9 i stedet for 8. Har småbarn, så alternativet for meg er gjerne å trene sent på kvelden, er veldig takknemlig for denne muligheten! Anonymkode: 901c9...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann. Skrevet 26. juni #27 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 22.39): Ja, har trent kl 5 hver bidige dag i flere år nå, er så deilig å være ferdigtrent før jobb. Er et ekstremt A-menneske og sover veldig lite. Våkner i 4-tiden uansett så da kan jeg bruke de timene før jobb til noe fornuftig i stedet for å ligge lys våken i senga. Anonymkode: 5a473...81a Wooow. Imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå