Gå til innhold

Den årlige turen til syden med badeland og bamser og alt det der...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker å leie leilighet og styre oss selv, men har heller ingenting imot det du beskriver. Synes det er avslappende når man har flere barn i forskjellig alder. 

Anonymkode: f85d3...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kan du si, med hånden å hjertet, at DU gleder deg til den turen?

Anonymkode: ba3b9...ded

Hvorfor bestille en sånn tur hvis man ikke gleder seg?

Anonymkode: 56606...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vår første sånn type ferietur med barna på 6 og 3 år nå for noen uker siden. Og pga alt man hører om styr med reise med barn osv, så var jeg litt skeptisk. Men syns det var såå fint. Barna elsket det, koste seg så mye med masse bading, lærte og svømme og bare nøt tiden sammen som familie. Veldig harmonisk og fint vil jeg si :) Og frister til gjentakelse. 

Når barna blir litt større blir det kanskje et ønske om å kunne gjøre litt mer enn barnebasseng og være rundt hotellet, men veldig positivt overrasket og koste oss veldig mye hele familien :)

Anonymkode: cb2de...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hånden på hjertet, jeg elsker det! Jeg elsker ferie og reise og å gjøre noe annet! 

Vi var nettopp to uker på Mallorca. Hotellet hadde barneklubb, så far og jeg byttet på å være med fireåringen på de aktivitetene han ville være med på. To mulige aktiviteter hver dag, han valgte seg en håndfull å være med på. Så vi malte t-skjorter og vifter og var på skattejakt, og vi danset på barnedisco om kvelden. Og han badet og koste seg! Vi var på stranda og bygde sandslott og bondegårder og lagde byggeplass. Vi gikk tur og så på hus og folk og spanske brannbiler og gravemaskiner. 

Vi hadde ikke all inclusive, men frokost og middag. Ikke de største kulinariske opplevelsene til middag, men helt ok mat. Ikke minst mat jeg slapp å planlegge/handle/lage/rydde opp etter. 

Vi leide bil og dro på utflukt. Vi gikk i gamlebyen, vi snakket om hvordan den ble bygget for å holde sjørøvere ute, og hvordan folk levde før. Vi lærte litt historie, vi lærte litt spansk og litt engelsk, og vi spiste annen mat. Vi var sammen, hele tiden, og trengte ikke tenke på at gresset burde vært klippet og plattingen beiset og kjøkkenet ryddet og klærne brettet osv, som vi gjør om vi er hjemme. 

Skjønner ikke helt hva folk har imot tur, det er jo så fint 😁

Anonymkode: 43b8b...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...