Brunello Skrevet 23. juni #41 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): I denne økonomien? Har stort boliglån som vi prioriterer, slik at vi blir gjeldfrie før barna blir voksne. De koser seg like mye på stranda, tur, piknik, telttur, eller i hagen vår eller til venner og familie her i Norge Anonymkode: 859b9...09c Er det ikke bedre å bruke litt mer penger når barna er små? Når de flytter ut, kan man betale ned mer på lånet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #42 Del Skrevet 23. juni 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jobber man redusert er inntekten lavere, mindre penger til "syden" Anonymkode: f31b8...354 Prioriteringer, som med alt annet. Vi reiste til syden da jeg jobbet redusert også. Intens sparing! 😅 Anonymkode: b3610...96d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #43 Del Skrevet 23. juni Jeg har aldri prøvd. Vi har vært i Sør Europa, Australia og USA, men aldri på lang tid på samme hotel eller bamseklubbsteder. Jeg har for så vidt heller ikke vært på badeland i Norge, men far har tatt noen turer. Turer i svømmehall og badestrand fikser jeg. Vi prøver varierte ferier hvor alle får noen ønsker oppfylt. Anonymkode: ab8d2...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #44 Del Skrevet 23. juni Jeg skal på livets første chartertur med all inclusive, og gleder meg 🤩 I oppveksten reiste vi mye, leide hus, bil og opplevde mye. Så jeg kommer nok til å gå for den type ferier selv også. Nå er jeg alene med barna og da årets ferie skulle planlegges virket ikke de "spennende" turene som noe ferie for meg. Med små barn hadde det blitt mye matlaging og rydding. Så da blir det en pakkereise til syden med all inclusive. Anonymkode: 90449...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #45 Del Skrevet 23. juni Det er de to beste ukene i året. 🌴 Vi pleier å reise én uke i vinterferien og én uke i høstferien. Alle koser seg og jeg er sjeldent lykkeligere enn disse ukene. ❤️ Anonymkode: b73d0...2a7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #46 Del Skrevet 23. juni Nei så derfor har vi sldri dratt på sånn ferie. Grøss Anonymkode: d93a3...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #47 Del Skrevet 23. juni Paulinetta skrev (3 timer siden): Jeg lever for den! Mest avslappende tiden i året. Garantert sol hver dag. All mat servert. Alle koser seg. Benytter ikke barneklubb så det handler ikke om det - vi er sammen og koser oss. Fjorten dager, kunne sikkert hatt mer 😁 Samme her! 🤩 Riktignok ikke en årlig affære for vår del, men helt klart blant mine aller mest avslappende familiedager etter at jeg fikk barn. Helt nydelig! Samtlige koser seg!! Anonymkode: 2af7a...8ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #48 Del Skrevet 23. juni Aldri opplevd den. Min mann elsker å reise der du ikke finner så mange nordmenn. Så typisk chater tur har vi ikke vært på. Anonymkode: fdebb...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 23. juni #49 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du si, med hånden å hjertet, at DU gleder deg til den turen? Anonymkode: ba3b9...ded De turene var egentlig helt greie: barnefri noen timer på dagen, nok aktivitet til å slite dem ut og all inklusive, så man slapp matkrangling. Som turopplevelser var de ikke mye, men som ferie og avslapping, var de konge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 23. juni #50 Del Skrevet 23. juni (endret) Elsker det! Vi drar 2 uker i år, som alle andre år. Hadde det vært opp til meg kunne vi fint dratt 3 uker. 😊 Familiekos, bading, sol, hygge og.masse kvalitetstid - blir ikke bedre enn det. Elsker å lage slike minner! 😊 Endret 23. juni av Chara 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #51 Del Skrevet 23. juni Med små barn er mange ikke interessert i kultur og store matopplevelser, men heller å ha det så lettvint som mulig med bading, is og lekekamerater. Helt i orden det. Man er ikke noen bedre mor om man tar med barna på telttur eller storbyferie. Poenget er at man er sammen, slapper av og koser seg 🙂 Anonymkode: d84f3...ff1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #52 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig. Elsker det. Men ikke hatt råd i år. Får se neste år 😁 Anonymkode: 36088...ffd Ja for de ned råd til all inklusiv så skjønner jeg det jo.. Anonymkode: 75d0f...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #53 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere drar vel til mer ukjente steder og elsker å utforske nye steder? Anonymkode: 9d909...7e7 Vil ikke si det, men vi har familie i et annet nordisk land og feriehus i en fransk by, så feriene blir gjerne lagt dit. Anonymkode: 5b86e...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #54 Del Skrevet 24. juni Alt til sin tid. Det har vært helt greit, når ungene har vært små. Ja, jeg har både gledet meg og kost meg. Det blir hva man gjør det til. Nå når ungene er større prioriterer vi annerledes. Nå ønsker vi andre opplevelser. Anonymkode: 4ca00...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #55 Del Skrevet 24. juni Vi er sjeldent på disse charterturer, selv om det er deilig det. I år går turen til sydligere strøk med bil, da har vi mulighet til å reise rundt om kring også er vi innom mange land og ser mye fint. Drar faktisk idag. Barnet er veldig glad i å kjøre bil så det passer oss fint. Anonymkode: b82eb...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #56 Del Skrevet 24. juni Hadde jeg har råd til det hadde jeg med glede bestilt slik tur ja Anonymkode: f534b...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #57 Del Skrevet 24. juni Synes sånn organisert ferie på ett sted med masse andre skandinaver er det verste som finnes. Likte det egentlig ikke som barn heller og har bare gjort det én gang som voksen. Livet er for kort for charterferie. Anonymkode: 022e6...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #58 Del Skrevet 24. juni Det er jo rart å bestille en ferie enkelte i familien gruer seg til? Jeg har vokst opp med slike ferier, men liker det ikke som voksen etter at vi prøvde en gang. Etter noen år der jeg og mannen var vant med å organisere egne ferier så trives vi best med å fortsette slik, riktignok i et roligere tempo enn før. I år har vi leid hus med basseng ved Gardasjøen. Og har leiebil slik at vi også kan kjøre litt rundt i Nord-Italia. Anonymkode: 53673...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #59 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): I denne økonomien? Har stort boliglån som vi prioriterer, slik at vi blir gjeldfrie før barna blir voksne. De koser seg like mye på stranda, tur, piknik, telttur, eller i hagen vår eller til venner og familie her i Norge Anonymkode: 859b9...09c Så bra! Vi nordmenn blir stadig mer økonomisk innestengt, da er det fint at noen tilpasser seg. Dessuten, Norge er jo snart en Noahs Ark av fremmedkulturelle, så hvorfor oppsøke dem i utlandet? Anonymkode: 84729...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #60 Del Skrevet 24. juni Jeg vokste selv opp med slike ferier, å jeg elsket det !! Har selv ikke fått gjort det så mye med mine barn pga økonomi desverre. Men tipptopp, barna er fornøyde å da er også foreldre fornøyde. I fjor valgte vi å leie en leilighet av en i familien i Spania. Men da var faktisk mye travlere. Ungene kjedet seg lett, mammaen og pappaen var ikke god nok som leke-kamerater 😅 Så nå har vi startet sparingen å håper vi får til en tur neste år med bamseklubb å hele pakken. Anonymkode: 58683...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå