Gå til innhold

Hvor lenge holde av på Finn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lagt ut en annonse på Finn på en del småting. En person har sendt melding om at hen gjerne vil kjøpe en del av dette. Pakker klart og for beskjed om total salgssum inkl porto. Blir stille et par dager, før det kommer melding utav det blåe «vippser deg øyeblikk for xxx 😊!» og så helt stille igjen…. 
I sånne tilfeller-hvor lenge er akseptabelt å holde av? Dette er ikke noe jeg MÅ selge, men ting jeg ikke bruker så greit å frigjøre plassen til noe annet.
(Hadde vedkommende feks spurt om det var greit å holde av frem til lønn om en uke el noe hadde det vært en annen historie…)

Anonymkode: 093a2...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke du skrive noe? 

Anonymkode: ef4f2...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en mld og si at du må ha en avgjørelse innen et klokkeslett/dag, hvis ikke selger du til en annen.

Anonymkode: 84e2c...b00

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan ikke du skrive noe? 

Anonymkode: ef4f2...f35

Har sendt vedkommende melding og spirt hvor lenge hen ønsker at jeg skal holde av, men ikke svart…

Anonymkode: 093a2...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Send en mld og si at du må ha en avgjørelse innen et klokkeslett/dag, hvis ikke selger du til en annen.

Anonymkode: 84e2c...b00

Hadde jeg hatt en annen selger  der så ja! 😊😊.. ikke akkurat mange kjøpere der ute, men har merket annonsen som «holdt av», så frister litt å snart fjerne merkingen…

Anonymkode: 093a2...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde jeg hatt en annen selger  der så ja! 😊😊.. ikke akkurat mange kjøpere der ute, men har merket annonsen som «holdt av», så frister litt å snart fjerne merkingen…

Anonymkode: 093a2...e2f

Bare fjern markeringen, den «skremmer» jo bort andre som faktisk kanskje vil ha tingen og som klarer å vippse med en gang . Jeg markerer aldri, har vært borti noen som opererer på denne måten, de sier de skal kjøpe, men fordufter uten et ord om at de har ombestemt seg.

Anonymkode: 8b515...4a4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har lagt ut en annonse på Finn på en del småting. En person har sendt melding om at hen gjerne vil kjøpe en del av dette. Pakker klart og for beskjed om total salgssum inkl porto. Blir stille et par dager, før det kommer melding utav det blåe «vippser deg øyeblikk for xxx 😊!» og så helt stille igjen…. 
I sånne tilfeller-hvor lenge er akseptabelt å holde av? Dette er ikke noe jeg MÅ selge, men ting jeg ikke bruker så greit å frigjøre plassen til noe annet.
(Hadde vedkommende feks spurt om det var greit å holde av frem til lønn om en uke el noe hadde det vært en annen historie…)

Anonymkode: 093a2...e2f

Jeg holder aldri av til folk på finn. Det fungerer ikke. Før holdt jeg av, men jeg lærte fort at de som vil kjøpe gjør det fort før noen kommer dem i forkjøpet, og at de som hloder av bare holder selgeren på gress og leter videre etter noe bedre. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vær personen vil vente på lønn for å være økonomisk, men var redd du skulle si nei til å vente til 1 juli eksempel

Anonymkode: 9f7f8...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal holde av noe så krever jeg halvparten av beløpet på Vipps.

Anonymkode: 0ad08...581

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har lagt ut en annonse på Finn på en del småting. En person har sendt melding om at hen gjerne vil kjøpe en del av dette. Pakker klart og for beskjed om total salgssum inkl porto. Blir stille et par dager, før det kommer melding utav det blåe «vippser deg øyeblikk for xxx 😊!» og så helt stille igjen…. 
I sånne tilfeller-hvor lenge er akseptabelt å holde av? Dette er ikke noe jeg MÅ selge, men ting jeg ikke bruker så greit å frigjøre plassen til noe annet.
(Hadde vedkommende feks spurt om det var greit å holde av frem til lønn om en uke el noe hadde det vært en annen historie…)

Anonymkode: 093a2...e2f

Dette er jo bare tull.
Hun kan ikke "vippse deg øyeblikk" som du skriver at personen skrev. Hun må jo vippse penger, ikke øyeblikk.
Sikkert bare å selge til noen andre - om det er andre interesserte.

Anonymkode: 84b2a...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har lagt ut en annonse på Finn på en del småting. En person har sendt melding om at hen gjerne vil kjøpe en del av dette. Pakker klart og for beskjed om total salgssum inkl porto. Blir stille et par dager, før det kommer melding utav det blåe «vippser deg øyeblikk for xxx 😊!» og så helt stille igjen…. 
I sånne tilfeller-hvor lenge er akseptabelt å holde av? Dette er ikke noe jeg MÅ selge, men ting jeg ikke bruker så greit å frigjøre plassen til noe annet.
(Hadde vedkommende feks spurt om det var greit å holde av frem til lønn om en uke el noe hadde det vært en annen historie…)

Anonymkode: 093a2...e2f

Hvorfor skriver du hen? 🙄🤦‍♀️ tror du noen skal gjenkjenne deg eller den 🤯

Anonymkode: 1b0a8...229

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skriver du hen? 🙄🤦‍♀️ tror du noen skal gjenkjenne deg eller den 🤯

Anonymkode: 1b0a8...229

Fordi vedkommende har et nøytralt brukernavn, så jeg vet ikke om det er en hun, han eller noe helt annet…

Anonymkode: 093a2...e2f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg selger noe på finn.no, men jeg omgår i hvert fall dette problemet ved å IKKE holde av noe😉

Anonymkode: faa1a...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har sendt vedkommende melding og spirt hvor lenge hen ønsker at jeg skal holde av, men ikke svart…

Anonymkode: 093a2...e2f

Hadde maksimalt ventet ett døgn på svar på det.

Anonymkode: 77755...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder ikke av, første som betaler.

Anonymkode: 5b4e7...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder aldri noe av på finn med mindre hele beløpet er betalt. Folk er så utrolig vinglete at jeg blir flau på deres vegne.

Anonymkode: 6ae87...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg i det hele tatt gidder å reservere så er det kun ut dagen, men helst gjør jeg det ikke i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da jeg ikke har hørt noe mer fra deg legger jeg varen ut til salgs igjen imorgen. Vennligst vipps i løpet av dagen hvis du skal ha den"

Anonymkode: d0b88...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hold av! Det er kun en fordel for kjøper. Motiverte kjøpere betaler med en gang 

Anonymkode: 7fe57...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal holde av til en kjøper så ber jeg om håndpenger, altså en prosentandel av det jeg forlanger og dette er penger som kjøperen ikke får tilbake hvis avtalen brytes.

Anonymkode: dbbfb...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...