AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Del Skrevet 23. juni Gir forlovere mer i bryllupsgave enn f eks nære venner eller familie gir? Jeg skal være forlover i Juni men tror ikke at jeg kan gi mer enn 1000 kr. Er det for lite? Anonymkode: b4309...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Del Skrevet 23. juni Min erfaring er at man gir det man har råd til, helt uavhengig av "rolle". Anonymkode: b5a33...43f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Del Skrevet 23. juni Nei. Anonymkode: 52cc2...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 23. juni #4 Del Skrevet 23. juni Det må bli normalisert å gi det man har råd til. Veldig synd med disse reglene. Da jeg var singel hadde jeg ikke råd til mye og man får følelsen av å være gjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Del Skrevet 23. juni Man gir det man har råd til - uavhengig av rolle... Jeg gjør iallefall det - uansett hvilken tilstelning og anledning det er. Anonymkode: 22f8e...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Del Skrevet 23. juni Nei, absolutt ikke! Det viktigste er vel at gjestene kommer og har det hyggelig sammen med brudeparet. Anonymkode: e8422...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå