Sofie Maria Skrevet 24. juni #41 Del Skrevet 24. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 13.05): Jeg har en kompis som jeg ikke ser ofte, men han sender en sms av og til og spør om det passer å komme på besøk en eller to dager senere. Jeg svarer da at det gjør det sikkert, men jeg skal sende han en melding den aktuelle dagen når jeg står opp. Jeg er oppe litt tidlig og sender melding om at jeg er ledig frem til 14 den dagen, men hører ingenting før kl er nesten 14, og får da sms om at han har sovet lenge/ ikke hatt lyd på tlf/ ikke sett meldingen før nå, men lurer på om han kan komme. Jeg skriver da at jeg dessverre har lagt nye planer, så det går ikke. Da spør han om han kan komme dagen etter, og jeg svarer igjen at jeg ikke helt vet når jeg er ledig, men at jeg sender en sms når jeg våkner. Jeg sender sms når jeg våkner, og skriver at han er velkommen på besøk fra kl 15:00 og dagen ut. Hører ingenting før klokken 14:30, og da har jeg i mellomtiden tenkt at han ikke kommer, så da har jeg funnet på andre ting eller ikke ønsker besøk. Synes dette er stressende når jeg får så sent tilbakemelding på om han kommer eller ei, og lurer på om det er jeg eller han som er rar? Anonymkode: d1a95...358 du som er rar 😃🤪. du er tydelgvis veldig morgenfugl, men han er ikke det. desutten den tilbakemeldingen du gir (aka du må gi beskjed samme dag i tilfelle det dukker opp noe mer gøy/noe annet du ønsker å gjøre) er bare dårlig folkeskikk. Hadde tolket det som at vennskapet var lite verdt om jeg var din venn. Endret 24. juni av Sofie Maria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #42 Del Skrevet 24. juni Hvorfor i all verden skal du vente med å svare til du våkner? Skal han sitte klar og ha hele dagen ledig fordi du kanskje kan. Samtidig sier du ikke noe om tidspunkt. Syns det er veldig respektløst av deg. Når jeg avtaler med venner pleier vi sende en melding og avtale når det passer for begge. Noen ganger blir det dagen etter, en uke til, og noen ganger flere uker til. Har ei venninne som er som deg. Hun møter jeg nesten ikke lenger. Jeg har et liv og kan ikke sitte og vente på den måten. Anonymkode: f5acd...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 26. juni #43 Del Skrevet 26. juni Det er da mye bedre å avtale et par dager på forhånd at han kan komme, og så legger du ingen andre planer den dagen. Så får du heller avlyse hvis du er dårlig. Det er utrolig slitsomt å måtte forholde seg til folk som ikke klarer å lage avtaler på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå