AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Del Skrevet 23. juni Om man er pen, hvordan er det? Fortell pene folks 🙂 Anonymkode: e03fb...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #2 Del Skrevet 23. juni Vet ikke, jeg er stygg. Anonymkode: 503f5...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Del Skrevet 23. juni Velsigna greit. Anonymkode: d68b9...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 23. juni #4 Del Skrevet 23. juni Hva er definisjonen av å være pen? Stortsett de fleste er pene for noen, og noen er ikke bildepene for meg, men har en nydelig utstråling som gjør dem pene allikevel. Å være pen er så urolig mye og heldigvis mener folk ulikt om hvem som er pene. Klassiske bildepene folk med lite personlighet og gjerne inkludert noen kunstige elementer er bare kjedelig synes jeg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Del Skrevet 23. juni Behagelig. Slipper å bruke så mye tid på å gjøre meg klar. Dusj og bittelitt sminke, og en kjole så er jeg klar for enhver fest. Får nok noen fordeler gjennom jobb og andre sammenhenger. Ingen åpenlyse, men folk er ofte veldig positive i møte med meg. Kanskje også fordi jeg er veldig blid og positiv? Har mye energi og god selvtillit. Ikke sjalu på andre damer. Selv om de er ennå penere, orker jeg ikke å være sjalu. Jeg er happy med at jeg ikke er stygg Anonymkode: edbf8...89b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #6 Del Skrevet 23. juni Det er både positive og negative sider Jenter/ kvinner blir lett sjalu og det kan derfor være vanskelig å finne gode jente venner spesielt i tenårene. Kamerater pleier å bli forelsket, noe som ofte ødelegger vennskapet. Ettervært vokser man opp og finner sine folk, ofte har man mange venninner som også er pene og misliker drama. Menn gir mye oppmerksomhet. Det kan bli slitsomt spesielt viss det er av typen seksuell trakassering. Har mann god selvtillit vil det hjelpe i møte med andre. Folk er hjelpsomme, ofte får mann ting gratis osv. Anonymkode: 8e4ef...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Del Skrevet 24. juni Et slit,masse blikk hele dagen lang.Må brøyte meg gjennom horder av damer som vil ha en bit av meg. Anonymkode: 3de5e...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Del Skrevet 24. juni Jeg er ikke pen isolert sett. Men jeg er høy. For oss menn er det det samme som å være pen. Vi blir behandlet med respekt av ukjente, siden d antar at vi er smarter, mer karismatiske, mer alpha og antagelig rikere enn gjennomsnittet. Vi får altså tvilen til gode. Og beholderen den så lenge vi ikke beviser det motsatte. Anonymkode: 58461...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Del Skrevet 24. juni Slitsomt. Aldri fred å få fra innpåslitne menn. Anonymkode: 2fcb7...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Del Skrevet 24. juni Det er fint. Folk står rundt meg og beundrer meg hele dagen. Alle vil ta bilde av meg og spør meg om skjønnhetsråd. Anonymkode: 880c9...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Del Skrevet 24. juni På privaten heilt ok, men jobber i et mannsdominert yrke. Er jeg i "slaget" og er sosial med kolleger blir det ofte oppfattet som flørting eller kjemi. Anonymkode: a1fa1...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå