Gå til innhold

Når han egentlig vil ha en assistent han kan ha sex med...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du MÅ ikke slippe alt du har i hendene for å komme løpende vet du. Du velger det selv.

Anonymkode: 50055...442

Nei jeg prøver å la være, men min konsentrasjon rundt det jeg holder på med blir likevel ødelagt, og irritasjon vokser for hvert rop. Jeg synes også dette er pinlig ovenfor naboer og lignende. 

Veldig ofte bare overfører jeg, eller roper tilbake at han får komme til meg om det er noe, men jeg gauler ikke så naboer kan høre. Han gjør. 

Så mange ganger som vi har pratet om dette tror jeg jo innimellom at det må være noe alvorlig også, og løper. Så har det hendt at det var noe alvorlig, men jeg lukket ørene. Som for eksempel da det brant i strøminntaket i huset. Det har vært så mye ulv ulv at da kom jeg ikke etter tilrop, selv om det faktisk var krise. 

Anonymkode: e5390...3c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nei jeg prøver å la være, men min konsentrasjon rundt det jeg holder på med blir likevel ødelagt, og irritasjon vokser for hvert rop. Jeg synes også dette er pinlig ovenfor naboer og lignende. 

Veldig ofte bare overfører jeg, eller roper tilbake at han får komme til meg om det er noe, men jeg gauler ikke så naboer kan høre. Han gjør. 

Så mange ganger som vi har pratet om dette tror jeg jo innimellom at det må være noe alvorlig også, og løper. Så har det hendt at det var noe alvorlig, men jeg lukket ørene. Som for eksempel da det brant i strøminntaket i huset. Det har vært så mye ulv ulv at da kom jeg ikke etter tilrop, selv om det faktisk var krise. 

Anonymkode: e5390...3c9

Hehe, unnskyld at jeg ler, skjønner at det er veldig frustrerende for deg. Men høres komisk ut. Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at min mann hadde ropt på MEG om det brant i strøminntaket🤭

og med alt du har beskrevet så tenker jeg ikke at du er assistenten hans. Du er jo sjefen og eksperten og den som skal redde han ut av all slags situasjoner og kriser. Han må definitivt gro seg noen baller og bli litt mer selvstendig. Regner med du ikke er hjemme døgnet rundt. Som voksen må han klare å takle noen «kriser» uten og stå å gaule som en 5 åring.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig skrev (1 time siden):

Hehe, unnskyld at jeg ler, skjønner at det er veldig frustrerende for deg. Men høres komisk ut. Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at min mann hadde ropt på MEG om det brant i strøminntaket🤭

og med alt du har beskrevet så tenker jeg ikke at du er assistenten hans. Du er jo sjefen og eksperten og den som skal redde han ut av all slags situasjoner og kriser. Han må definitivt gro seg noen baller og bli litt mer selvstendig. Regner med du ikke er hjemme døgnet rundt. Som voksen må han klare å takle noen «kriser» uten og stå å gaule som en 5 åring.

Ja det er merkelig med det, for han klarer seg utmerket når jeg ikke er tilstede. 

Mannen er bra han, men fryktelig irriterende til tider. Han skal være pokker så glad for at jeg er glad i ham, for ellers hadde jeg gått lei for lenge siden. Heldigvis tåler han også at jeg går lei innimellom og eksploderer, men endre seg helt... nei tror det løpet er kjørt. 

Anonymkode: e5390...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, blåbærpai said:

Har heldigvis aldri følt meg som en assistent. Herre jesus. Mannen er verken tilbakestående eller pleietrengende. Er din? 

Jeg har ikke mann, men finnes sikkert sånne. 

Anonymkode: 532b2...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei jeg prøver å la være, men min konsentrasjon rundt det jeg holder på med blir likevel ødelagt, og irritasjon vokser for hvert rop. Jeg synes også dette er pinlig ovenfor naboer og lignende. 

Veldig ofte bare overfører jeg, eller roper tilbake at han får komme til meg om det er noe, men jeg gauler ikke så naboer kan høre. Han gjør. 

Så mange ganger som vi har pratet om dette tror jeg jo innimellom at det må være noe alvorlig også, og løper. Så har det hendt at det var noe alvorlig, men jeg lukket ørene. Som for eksempel da det brant i strøminntaket i huset. Det har vært så mye ulv ulv at da kom jeg ikke etter tilrop, selv om det faktisk var krise. 

Anonymkode: e5390...3c9

Du ser jo tydeligvis ikke din egen rolle i denne dynamikken. Så lenge du kommer en gang i mellom så vil jo mønsteret opprettholdes. (Variabel belønning er det som sterkest opprettholder en atferd. Les om det!)

Dette gjør du; du gir beskjed om at fra nå av kommer du ALDRI når han roper og gauler. Og så gjennomfører du. Du kommer aldri. Aldri.

Hva så om det brenner i strømuttaket? Hva er det du kan fikse som han ikke kan fikse selv? Naboene - javel, men når han ikke får respons så vil jo atferden opphøre, så dette er det beste du kan gjøre med tanke på det også. Husk at den eneste grunnen tik at han oppfører seg som en idiot er at du er med på leken.

Anonymkode: 50055...442

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er bra sex, da, i det minste.

Anonymkode: c6bea...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg vet det også som regel. Både fordi jeg har generell bra oversikt og fordi jeg kjenner hans hode. Det er ikke poenget. Poenget er at det ikke er særlig tiltalende. Det er en belastning å måtte holde oversikten for en voksen partner. Det er å være litt mamma for partner. 

Anonymkode: e5390...3c9

Det er litt påfallende at kvinner reagerer så sterkt på det.

Hos oss er det altså hun som roper på meg 9 av 10 ganger. Det kan være veldig små ting, og hun forventer at jeg skal slippe alt og gå til en annen etasje for å holde en søppelpose så det er lettere å legge ting oppi. Kansje holde en busk så hun kan luke under. Sånne ting som jeg klarer fint alene. For ikke å snakke om enkle ting som å skifte en lyspære.

Det er et irritasjonsmoment, men ikke mer enn det. Jeg tenker ikke at hun er ubrukelig og usexy av den grunn.

Anonymkode: 25a7e...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det motsatt. Mannen kommer og skal hjelpe meg med alt, selv om jeg ikke har bedt om hjelp og sier at jeg klarer det selv. Jeg har stort sett gitt opp å nekte han å hjelpe, for jeg må bli ganske streng om han skal la meg holde på for meg selv, så det er lettere å bare la han få "hjelpe" evt overta. Det er flere grunner til at han er slik, det er en del av hvem han er, han er alltid på tilbudssiden til "alle", han liker å hjelpe og føle seg nyttig. Samt at jeg er syk, jeg har flere diagnoser og skader, og jeg har en tendens til å gjøre for mye, slik at jeg blir helt tom. Så han prøver å begrense meg, det høres feil ut, men ellers drar jeg ting altfor langt. 

Jeg hadde derimot en eks for hundre år siden som var totalt hjelpeløs om jeg var hjemme. Holdt han på med noe så måtte jeg slippe alt jeg holdt på med med en gang og ile til for å hjelpe, uansett hvor lite det var. Det var ting han fint kunne klart på egenhånd, men han gadd bare ikke og syns jeg skulle hjelpe til. Når vi var ferdig med hans prosjekt måtte jeg fortsette med det jeg egentlig holdt på med, og jeg kunne fullstendig glemme å spørre han om hjelp, for det kunne jeg klare selv. Så jeg hadde mye ekstraarbeid, mens eksen hadde mye fritid.

Anonymkode: 3adc3...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...