Gå til innhold

Kvinner som «jakter»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange av dere, eller er det bare menn som gjør dette? 
 

Anonymkode: eaa64...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det fra tid til annen.  Man behøve ikke si så mye, blikk og smil kan erstatte mange ord.

Anonymkode: e873c...39f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkleste i verden er å sjekke som kvinner, 

#1 møt opp.

Resten ordner seg selv

Anonymkode: bb7fe...f1a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't chase, I attract!

Anonymkode: 4e511...65b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister spenninga om det ikke er noe jakt

Anonymkode: eb4a1...9d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjeldent gang går jeg i hunting modus, men da blir jeg virkelig besatt. 
 

Er i hunting modus as we speak, på en mann jeg har møtt to ganger tilfeldig. Vet ikke når vi vil møtes igjen, og har sporadisk kontakt på snap…….

Jeg sitter å undrer hele tiden på neste og hvordan få det til..

Anonymkode: 2f886...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

enkleste i verden er å sjekke som kvinner, 

#1 møt opp.

Resten ordner seg selv

Anonymkode: bb7fe...f1a

Jeg er visst en defekt kvinne. 

Anonymkode: d65e2...710

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine lengre forhold til nå i livet, er det faktisk damene som har tatt initiativet. Å kalle det «jakt» er å dra det litt langt, men tatt insj.

Jeg har heller aldri «jaktet» noen. Det er ingen verdt. Jeg har null interesse av å måtte «jakte» noen for at de på et eller annet vis skal få en interesse for meg. Det er bare stusselig.

Det holder mer en nok at de vet om min interesse. Da er ballen i deres hender.

Anonymkode: e5fc7...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Er det mange av dere, eller er det bare menn som gjør dette? 
 

Anonymkode: eaa64...5b7

Nå aner jeg ikke hva du legger i jakt, men dersom jeg liker noen, så tar jeg ofte initiativet til å møtes (meldinger og telefonsamtaler er ikke så viktig for meg) og jeg verdsetter tiden sammen med den personen. Jeg liker at man møtes litt midt på, dvs at begge tar initiativet til å møtes og planlegger sammen. Dersom han trekker seg unna, så trekker jeg meg også unna. Som jeg sa til en venn av meg: Er jeg glad, ser du meg glad. Er jeg lei meg, så er jeg lei meg. Om jeg er interessert, så vet du det. Om jeg ikke er interessert, så vet du det. Jeg handler etter hvordan jeg føler. 

Anonymkode: a91e3...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kvinne finner en mann hun virkelig vil ha, og særlig hvis hun vet at det er andre damer som vil ha ham, da får du se i praksis hvem som virkelig er jegeren blant homo sapiens… 😄

Anonymkode: 4af7a...ee9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du er å jakte? Tar selvfølgelig initiativ hvis det er noen jeg liker og han ikke får ut fingeren før meg ja. men jakter ikke etter menn nei, om de ikke viser at de er interessert så lar jeg de være i fred.

Anonymkode: 6a096...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "jaktet" på (reiste for å møte ham, tok initiativ til overnatting/sex) mannen min. Men fikk jo napp og har vært sammen med ham i 20 år, så det ble en kortvarig jaktkarriere sånn sett. De forholdene jeg hadde før den tid var mer gjensidig initiativ, at vi gikk fra å prate sammen til å bli enige om å ta en kaffedate eller gå på kino en dag. 

Anonymkode: 77bad...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært mange kvinner jakter. Men de jakter ikke slik menn jakter.

De jakter som regel på menn med høy sosial status. De gjør grundig research om disse mennene og planlegger sin strategi lang tid i forveien. Når tiden er kommet for å slå til, altså være på rett sted til rett tid, så er det bare et øyeblikks kulminasjon av lang tids arbeid.

Anonymkode: 8cf49...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Svært mange kvinner jakter. Men de jakter ikke slik menn jakter.

De jakter som regel på menn med høy sosial status. De gjør grundig research om disse mennene og planlegger sin strategi lang tid i forveien. Når tiden er kommet for å slå til, altså være på rett sted til rett tid, så er det bare et øyeblikks kulminasjon av lang tids arbeid.

Anonymkode: 8cf49...36f

🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 72422...328

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Når jeg vil ha en mann så går jeg vel på en måte i jaktmodus😅 Er iallefall et rovdyr som våkner og vil markere territoriet mitt🤭

Men jeg vil heller si at jeg hovedsakelig så etter en bestevenn, kjæreste, elsker og partner så da jeg møtte kjæresten handlet det mer om å se om vi hadde lik humor, felles verdier, moraler og syn på barneoppdragelse etc.

Når jeg innså at han var alt jeg ville ha så handlet det mer om å lytte, være åpen og ærlig og vise han med ord og handling hvor viktig han er for meg. 

Så litt jakt i den forstand i starten ved å fange han med sjarm, latter og åpenhet. Men ingen spill eller «hard to get». Det er bare tull.

Anonymkode: 18934...f15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er introvert, sjenert og unnvikende ovenfor menn 99% av tiden. Menn beskriver meg også som yndig og beskjeden. En sjelden gang går det en faen i meg, typ når jeg har eggløsning og ikke hatt sex og nærhet på et halvt år og nesten stryker med. Da kan jeg ta på en trang kjole med utringning, gå ut og gå rett bort til en jeg syns er pen og spør med et lurt smil om stolen er ledig. 

Dagen etter er jeg tilbake i skallet, og det er igjen mennene som forgjeves jakter meg 😅

Anonymkode: 65bd6...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er med på ulvejakt! 

Anonymkode: 954ab...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er introvert, sjenert og unnvikende ovenfor menn 99% av tiden. Menn beskriver meg også som yndig og beskjeden. En sjelden gang går det en faen i meg, typ når jeg har eggløsning og ikke hatt sex og nærhet på et halvt år og nesten stryker med. Da kan jeg ta på en trang kjole med utringning, gå ut og gå rett bort til en jeg syns er pen og spør med et lurt smil om stolen er ledig. 

Dagen etter er jeg tilbake i skallet, og det er igjen mennene som forgjeves jakter meg 😅

Anonymkode: 65bd6...e11

Kunne ønske jeg klarte å gjennomføre det moduset. Du er heldig.

Anonymkode: d65e2...710

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kunne ønske jeg klarte å gjennomføre det moduset. Du er heldig.

Anonymkode: d65e2...710

Jeg er sikker på at du klarer med litt øvelse! Den personen er nesten som et alter ego for meg, for er så innadvent ellers. Men når man har gjort det noen ganger blir man vant til det og det er gøy :) Hjelper å gjøre det en dag man føler seg sexy, kunne aldri gjort det rett før mensen for eksempel hvor jeg helst vil ligge i hettegenser for meg selv. 

Anonymkode: 65bd6...e11

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan lar du de vite at du er interessert?

Jeg har aldri jaktet, men sagt med ord at jeg var interessert, det har jeg. K50

Anonymkode: 00304...d9a

Som du feks. Bruke ord. Utover det så kreves det jo ikke så mye før de fleste at noen liker en😊

Anonymkode: e5fc7...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...