Gå til innhold

Forhold mellom 21 og 33 åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange har ofte noe negativt å si når det kommer til aldersforskjellen mellom meg og min nye mann. Er mye sladder som snakkes fra folk vi ikke kjenner, hvorfor? Hva tenker du om et seriøst forhold mellom en 21 år gammel jente og en 33 år gammel mann?

Jeg forstår selvsagt at det er en relativt stor aldersforskjell som naturligvis kan skape skepsis. Men jeg opplever det er mye antagelser uten noen grunnlag, ofte fra eldre kvinner.
Jeg er helt enig i at han har mer livserfaring enn meg, men emosjonell inntelligens og kunnskap i forskjellige emner, trenger ikke å ha sammenheng med alder.

Både jeg og min mann har aldri vært lykkeligere i et forhold med noen enn nå. Jeg er veldig interessert i emner som filosofi, psykologi og dype meningsfulle samtaler innenfor mange varierte emner. Han selv er også interessert i dette og vi forstår hverandre på et helt annet nivå. Kommunikasjonen kunne ikke vært bedre og forståelsen for hverandre er gjensidig. Vi er veldig like hverandre på måten vi tenker og handler på. Noe han forteller er det mest magiske med meg, vi snakker samme «språk» og ingen trenger å bruke noe tid på å oversette sjelen sin.

Vi har det gøy sammen hver dag, prøver stadig nye ting og drar på eventyr. Vi kan snakke om hva som helst innenfor utrolig mange emner da begge har kunnskap innenfor mange forskjellige områder. Vi er som små barn på julaften og han sier at han ønsker å gifte seg med meg. Noe jeg selv også ønsker. Allikevel antar flere at det er en stor maktbalanse mellom oss, og en antagelse om at han sikkert utnytter og kontrollerer meg. Når vi i realiteten er akkurat like mye hørt og respektert.

Jeg har fått høre en del fra andre kvinner at den eneste grunnen til at han er sammen med meg, er fordi jeg er vakker. Videre at den eneste grunnen til jeg er sammen med han er fordi han er lege. Ja menn er underbevisst mer tiltrukket av yngre, vakre kvinner, pga instinktet på å få et sunnt avkom. Samtidig som kvinner tiltrekkes av menn med forsørgerevne. 

Jeg selv er på vei til en ganske suksessfull karriere selv og tjener veldig godt for min alder. Men selvsakt tjener min mann som lege mye mer. Han ønsker og mener også selv at han skal ta seg av det mesteparten av det økonmiske. Dette er aldri noe jeg har krevet, men såklart setter pris på og syntes er attraktivt. Han er også meget attraktiv utseendemessig og veltrent kroppmessig. Dette gjør meg ikke til noen som kun sikter etter penger og materialltiske goder. Jeg hadde aldri innledet et forhold med noen jeg ikke liker sjelen til. Jeg liker han fordi han er han, alt annet er bare en bonus. 
Fysisk tiltrekkning begge veier første til første møte, men dette er naturlig. Vi ante da ikke hverandres alder, men likte hverandres utstrålig og væremåte umiddelbart. Det var en magisk kveld fra begge parter og han reagerte selvsagt når jeg fortalte min alder. Men vi likte hverandre så godt allerede at dater ble planlagt. Det ene førte til det andre og vi er nå stupforelsket. Han har tidligere skillt seg fra en kvinne på hans egen alder (ingen barn), som også har dårlige ting å si om oss. 

Hun forteller meg at han er en fin person og at hun selv ikke ville skilles. allikevel mener hun at det er umoralskt av oss begge å være sammen. Han ønsket ikke å være sammen med henne, fordi det manglet enn evne til å relatere til hverandre på et dypere nivå, fordi de er veldig forskjellige. Jeg har ingen onde tanker mot henne, og tenker det er trist at hun slet etter et uønsket brudd. men hennes venner og hun selv mener uansett at han er med meg pga utseende og jeg pga penger. Uten å kjenne meg, har de noe imot meg. 

Hvorfor er dette moralsk og etisk galt? Når vi begge elsker å tilbringe tid sammen, er tiltrukket av hverandre og jobber hardt for sin karriere. I min opplevelse har mange eldre kvinner vært veldig ekle mot meg og han, mens menn bryr mye mindre om andres personlige saker. 
Å påstå at den eneste tingen min mann kan like med meg er mitt utseende fordi jeg er 21 år, tror jeg egt kommer fra egne usikkerheter. kanskje jeg tar feil, men når kvinner som ikke kjenner meg konstant kommenterer på utseende mitt. Sier jo dette noe om at de føler at yngre kvinner er trussler på grunn av sin ungdommelighet. Syntes det er latterlig å sette folk i bokser uansett grunn. Hvorfor dømme andre hensynsløst etter ytre faktorer eller penger? Alle uansett alder kan ha utrolig tiltrekkende personlighet og utstrålig. Jeg er kun en jente født med et ansikt som alle andre. Jeg måler ikke min verdi i utseende men i hvem jeg er som person og medmenneske. Men kan ikke unngå at hovedfokus settes på det, av en eller annen grunn. Trist verden. 

Det er mye sinne mot menn for å være i et forhold med en yngre kvinne, og sinne mot unge kvinner for å «ta» eldre menn fra gjevnaldrene kvinner. Hvorfor er det en konkurranse? Og når ble det greit å si man vet hvorfor noen liker en person, kun basert på egen antagelse?
Jeg har alltid følt meg mest vel sammen med litt eldre menn, fordi menn på min egen alder ofte har mye mindre interesse og kunnskap for emner/ting jeg liker. Hvorfor dette provoserende for andre? Hvorfor er folk så fordomsfulle? Vi elsker hverandre, men mener du fortsatt dette er etisk galt? Jeg vil bare forstå hvorfor ting er slik?

Anonymkode: de5a9...e13

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vit en ting du kvinne,

den typen sinne (eller kritikk) du her beskriver, kommer ofte av en indre, gjerne ubevisst, misnøye med eget liv, og/eller sjalusi.

Folk med stekt behov for å mene ting om andre og andres liv, er aldri fornøyde med sitt eget liv.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at du er 21 år, du skriver ikke som en på 21år. Jeg har selv en datter på 21, og hun hadde blitt kvalm av tanken på å være sammen med en på 33.  

Jeg er glad hun har kjæreste på egen alder

Anonymkode: 8b246...3c2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tviler på at du er 21 år, du skriver ikke som en på 21år. Jeg har selv en datter på 21, og hun hadde blitt kvalm av tanken på å være sammen med en på 33.  

Jeg er glad hun har kjæreste på egen alder

Anonymkode: 8b246...3c2

Jeg forstår ikke hva du mener med at du tviler på min alder? Du tror jeg er eldre/yngre pga skrivemåten min? 
Jeg kommer aldri til å forstå måten du forhåndømmer og sier det uten tvil ville gjort kvalm. Om han var et fantastisk menneske og gjorde henne lykkelig. Ville du ikke akseptere dette? 

Anonymkode: 803b4...c18

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor var 22 og min far var 32 da de giftet seg. Hun fikk min storebror da hun var 23 og to barn i rask rekkefølge da hun var rundt tredve og min far førti De har hatt et fantastisk liv sammen og vært nære, aktive foreldre. Nå er de gamle, fortsatt godt gift og pappa er sprekere enn mamma. Ønsket dere all lykke, så heldige som har funnet kjærligheten.

Anonymkode: b4189...331

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (17 minutter siden):

Vit en ting du kvinne,

den typen sinne (eller kritikk) du her beskriver, kommer ofte av en indre, gjerne ubevisst, misnøye med eget liv, og/eller sjalusi.

Folk med stekt behov for å mene ting om andre og andres liv, er aldri fornøyde med sitt eget liv.

Er jeg det jeg gjerne trekker konklusjoner mot selv også. Er bare ikke ønskelig fra min side å si med sikkerhet at det stammer fra sjalusi og misnøye med deres liv. Virker da som jeg setter meg selv over andre og tror ønsker ting jeg har i mitt liv. Desverre viser stadige hendelser til at det du sier stemmer. 
Jeg er 21 år og kan med hånden på hjertet si at jeg unner andre mennesker godt. Skjønner ikke hvordan man kan la egen sjalusi og misnøye, rettferdigjøre ekkel oppførsel mot noen som ikke har gjort noe annet enn å være snill tilbake? Alle har følelser som kan virke intense, men hvorfor skal man la dette gå utover andre?
 

Anonymkode: 803b4...c18

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Min mor var 22 og min far var 32 da de giftet seg. Hun fikk min storebror da hun var 23 og to barn i rask rekkefølge da hun var rundt tredve og min far førti De har hatt et fantastisk liv sammen og vært nære, aktive foreldre. Nå er de gamle, fortsatt godt gift og pappa er sprekere enn mamma. Ønsket dere all lykke, så heldige som har funnet kjærligheten.

Anonymkode: b4189...331

For et fint svar å lese, glad på dine foreldres vegne for sitt fine liv sammen<3 Kjærligheten er så vakker, tusen takk for fine tanker ❤️

Anonymkode: 803b4...c18

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var som deg. Nå skulle jeg ønske noen hadde satt seg ned med meg og sagt noen alvorsord.

Menn som er sammen med vesentlig yngre kvinner som i utgangspunktet er i en helt annen livsfase enn dem, de sier gjerne ting som «jeg kunne aldri hatt det som dette med noen andre enn deg», «du er ikke som andre på din alder», eller - min personlige favoritt - «du er så moden for alderen».

Du føler deg sikkert moden for alderen, kanskje har du ikke så mange venner på din egen alder, kanskje har du tatt valg som er litt annerledes fra jevnaldrende. Kanskje var du litt ensom før du traff ham. Og det er flatterende å bli kalt interessant, å bli kalt moden, å tiltrekke seg en vesentlig eldre mann med større lommebok enn det en på din egen alder kan.

En vanlig 21-åring har ikke livserfaring nok til å vite hva han/hun vil ha i et forhold - det har en 33-åring. 

Anonymkode: fd834...eff

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er jeg det jeg gjerne trekker konklusjoner mot selv også. Er bare ikke ønskelig fra min side å si med sikkerhet at det stammer fra sjalusi og misnøye med deres liv. Virker da som jeg setter meg selv over andre og tror ønsker ting jeg har i mitt liv. Desverre viser stadige hendelser til at det du sier stemmer. 
Jeg er 21 år og kan med hånden på hjertet si at jeg unner andre mennesker godt. Skjønner ikke hvordan man kan la egen sjalusi og misnøye, rettferdigjøre ekkel oppførsel mot noen som ikke har gjort noe annet enn å være snill tilbake? Alle har følelser som kan virke intense, men hvorfor skal man la dette gå utover andre?
 

Anonymkode: 803b4...c18

Mye bitterhet blant eldre mennesker, spesielt hos kvinner.
Fordi, livet ble ikke helt slik dem så for seg.  Familien ble ikke så idyllisk de hadde drømt om, problemer med barna de ikke var forberedt på, dårlig sexliv, misfornøyd med jobb, mangel på utdanning, egen arbeidsplass, misfornøyd med venner og venninner, misunnelse for å ikke ha oppnådd det samme som andre, overgangsalder osv osv.

Da er det lett å gå på deg, som fortsatt er ung, lykkelig uvitende disse problemene.

Igjen, en sjalusi dem selv er ubevisste på, som stammer fra misnøye med eget liv.

Som sagt, mennesker som er fornøyde med eget liv bryr seg ikke om andres liv på den måten du beskriver.

Som Raga Rockers synger - er det ikke deilig å ha noen å hate, føles det ikke godt å ha noen å hate. :) 

Endret av AllahBallah
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er fordomsfulle fordi en 21-åring er ikke ordentlig voksen. Selv om du er verdens modneste og mest interessante 21-åring så er det jo ganske vanlig å være naiv og dum på den alderen. Gjerne med et enormt behov for å tro at man er voksen og kul, så man kanskje blir med på ting som man angrer på i ettertid. 

Og det skjer enormt mye i de årene mellom 20 og 30. Din mann har et helt ekteskap bak seg, til og med. Du skjønner jo du også at det kan komme uheldig ut noen ganger, den store forskjellen i erfaring og modenhet.

Håper for din skyld at dere blir lykkelige sammen  :)

Hilsen ei som har vært 21

Anonymkode: bf9cd...08b

  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (3 minutter siden):

Mye bitterhet blant eldre mennesker, spesielt hos kvinner.
Fordi, livet ble ikke helt slik dem så for seg.  Familien ble ikke så idyllisk de hadde drømt om, problemer med barna de ikke var forberedt på, dårlig sexliv, misfornøyd med jobb, mangel på utdanning, egen arbeidsplass, misfornøyd med venner og venninner, misunnelse for å ikke ha oppnådd det samme som andre, overgangsalder osv osv.

Da er det lett å gå på deg, som fortsatt er ung, lykkelig uvitende disse problemene.

Igjen, en sjalusi dem selv er ubevisste på, som stammer fra misnøye med eget liv.

Som sagt, mennesker som er fornøyde med eget liv bryr seg ikke om andres liv på den måten du beskriver.

Som Raga Rockers synger - er det ikke deilig å ha noen å hate, føles det ikke godt å ha noen å hate. :) 

Det er jo nettopp dette som er litt av greia, tror jeg. Godt voksne menn som håper at litt av den ungdommeligheten skal smitte over på dem. Men det er liksom noe lumpent ved det synes jeg, for den ungdommeligheten er ikke ment for dem, den er for de unge. De som går igjennom alt for første gang og gjør sine erfaringer, jeg mener at det egentlig bør skje med folk man står på like fot med.

(Nå snakker jeg egentlig om en større aldersforskjell enn i HI).

Anonymkode: bf9cd...08b

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi husker selv hvordan det var å være 21. Menn på den alderen som har noe til felles med 10+ år yngre jenter, er det helt ærlig noe galt med. 
 

Mye mulig du er moden til å være 21, men han er også veldig umoden.

 

 

Anonymkode: 0da54...9a5

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekstremt åpenbart hva begge er ute etter når den ene er 21 og den andre er 33. Den yngste er garantert en stram og vakker ung kvinne, mens mannen har et statusyrke og penger.

Men for all del, nyt hverandre, dere er begge voksne, og byttet av yppig ungdom mot status og cash er jevnbyrdig. 

Anonymkode: f2011...6cf

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja menn er underbevisst mer tiltrukket av yngre, vakre kvinner, pga instinktet på å få et sunnt avkom.

 

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg måler ikke min verdi i utseende

Du måler ikke din verdi i utseende, men begrunner din verdi for han i utseende og reproduksjonsmuligheter? Høres ut som om dere har grunnleggende forskjellige verdier da.

Forøvrig høres du ut som en incel når du snakker om menn som hjelpesløse offer for sin egen biologi og kvinner som sjalu fordi du tar en jevnaldrende mann fra dem. Dette med at kvinner blir sure fordi menn går etter yngre damer på grunn av konkurranse, er noe menn har en tendens til å tenke. Transferens. Noe jeg regner med at du vet hva er når du er veldig interessert i psykologi.

Jeg er i forhold, så om menn går etter yngre eller eldre damer spiller ingen rolle for meg. Mine ambivalente følelser om dette temaet, og som jeg begrenser meg til å dele når noen spør, skyldes at jeg i motsetning til deg har vært både 21 og 33. Da jeg var 21 var det ekkelt med menn på 33 som viste interesse. Da jeg var 33 hadde jeg null og niks til felles med 21-åringer. Det kunne ikke ha falt meg inn å prøve meg på noen.

Jeg har også tenåringsbarn, jeg synes det er en uting med folk på over 30 som prøver å forsvare sin egen interesse for yngre med at de er så modne for alderen og at kvinner som har et problem med det er bitre. Jeg ville ha reagert like negativt på en 30-åring som tok kontakt med barna mine samme hva slags kjønn og legning det var snakk om.

En ting til, du skriver at du er en jente og han er en mann. Du innrømmer en ganske vesentlig forskjell allerede der. Tygg litt på den.

Og gjerne også hvorfor du formulerer deg som en 35 år gammel frustrert mann.

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg var som deg. Nå skulle jeg ønske noen hadde satt seg ned med meg og sagt noen alvorsord.

Menn som er sammen med vesentlig yngre kvinner som i utgangspunktet er i en helt annen livsfase enn dem, de sier gjerne ting som «jeg kunne aldri hatt det som dette med noen andre enn deg», «du er ikke som andre på din alder», eller - min personlige favoritt - «du er så moden for alderen».

Du føler deg sikkert moden for alderen, kanskje har du ikke så mange venner på din egen alder, kanskje har du tatt valg som er litt annerledes fra jevnaldrende. Kanskje var du litt ensom før du traff ham. Og det er flatterende å bli kalt interessant, å bli kalt moden, å tiltrekke seg en vesentlig eldre mann med større lommebok enn det en på din egen alder kan.

En vanlig 21-åring har ikke livserfaring nok til å vite hva han/hun vil ha i et forhold - det har en 33-åring. 

Anonymkode: fd834...eff

Dette stemmer nok i noen tilfeller, men igjen er det antagelser om at noe gjelder for alle. Forteller jo i innlegget at han var tidligere gift med en kvinne på sin egen alder, jeg er den første «unge». Det at jeg er ung tilsier ikke at kjærliheten kan være ekte. 
Jeg har en stor vennekrets som er i samme alder som meg, som støtter meg fullt og helt. Så der tar du feil. Jeg har hatt god suksess med menn helt siden jeg begynte å date. Jeg liker han, fordi han er han. Aldern hans vil ikke gjøre jeg velger å heller sikte yngre, fordi du mener det ene og det andre. 
Jeg vet ikke hva du sikter til med at jeg kanskje har tatt andre valg enn andre. Fra min side kan jeg si at jeg har god suksess med skole og karriere. Tjener egne penger i såpass stor sum, at studielønn ikke er nødvendig. Så vil tryggt si jeg er fornøyd med meg selv og mitt eget liv. 
livserfaring har du helt rett i, men mindre livserfaring trenger ikke å tilsi at jeg ikke er moden nok. Er mange forskjellige former for intelligens, som er uavhengig av alder. Dette varierer fra person til person. 

Anonymkode: 803b4...c18

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymerïa skrev (4 minutter siden):

 

Du måler ikke din verdi i utseende, men begrunner din verdi for han i utseende og reproduksjonsmuligheter? Høres ut som om dere har grunnleggende forskjellige verdier da.

Forøvrig høres du ut som en incel når du snakker om menn som hjelpesløse offer for sin egen biologi og kvinner som sjalu fordi du tar en jevnaldrende mann fra dem. Dette med at kvinner blir sure fordi menn går etter yngre damer på grunn av konkurranse, er noe menn har en tendens til å tenke. Transferens. Noe jeg regner med at du vet hva er når du er veldig interessert i psykologi.

Jeg er i forhold, så om menn går etter yngre eller eldre damer spiller ingen rolle for meg. Mine ambivalente følelser om dette temaet, og som jeg begrenser meg til å dele når noen spør, skyldes at jeg i motsetning til deg har vært både 21 og 33. Da jeg var 21 var det ekkelt med menn på 33 som viste interesse. Da jeg var 33 hadde jeg null og niks til felles med 21-åringer. Det kunne ikke ha falt meg inn å prøve meg på noen.

Jeg har også tenåringsbarn, jeg synes det er en uting med folk på over 30 som prøver å forsvare sin egen interesse for yngre med at de er så modne for alderen og at kvinner som har et problem med det er bitre. Jeg ville ha reagert like negativt på en 30-åring som tok kontakt med barna mine samme hva slags kjønn og legning det var snakk om.

En ting til, du skriver at du er en jente og han er en mann. Du innrømmer en ganske vesentlig forskjell allerede der. Tygg litt på den.

Og gjerne også hvorfor du formulerer deg som en 35 år gammel frustrert mann.

Ja! Tenk om vi kunne sett mindre på det som misunnelse og bitterhet, og mer som omsorg.

Anonymkode: bf9cd...08b

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AllahBallah skrev (19 minutter siden):

Mye bitterhet blant eldre mennesker, spesielt hos kvinner.
Fordi, livet ble ikke helt slik dem så for seg.  Familien ble ikke så idyllisk de hadde drømt om, problemer med barna de ikke var forberedt på, dårlig sexliv, misfornøyd med jobb, mangel på utdanning, egen arbeidsplass, misfornøyd med venner og venninner, misunnelse for å ikke ha oppnådd det samme som andre, overgangsalder osv osv.

Da er det lett å gå på deg, som fortsatt er ung, lykkelig uvitende disse problemene.

Igjen, en sjalusi dem selv er ubevisste på, som stammer fra misnøye med eget liv.

Som sagt, mennesker som er fornøyde med eget liv bryr seg ikke om andres liv på den måten du beskriver.

Som Raga Rockers synger - er det ikke deilig å ha noen å hate, føles det ikke godt å ha noen å hate. :) 

Du er veldig velformulert i måten du skriver på, virker som du har ganske rett i det du sier:)
Trist for deres vegne at de føler en slik misnøye. Kan selv si jeg ikke er sjalu på andre, fordi jeg er fornøyd og lykkelig med eget liv. Ønsker at alle andre skal være fornøyd med seg selv også, og at vi kvinner kan lære oss å være snillere mot hverandre❤️

 

Anonymkode: 803b4...c18

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er veldig velformulert i måten du skriver på, virker som du har ganske rett i det du sier:)
Trist for deres vegne at de føler en slik misnøye. Kan selv si jeg ikke er sjalu på andre, fordi jeg er fornøyd og lykkelig med eget liv. Ønsker at alle andre skal være fornøyd med seg selv også, og at vi kvinner kan lære oss å være snillere mot hverandre❤️

 

Anonymkode: 803b4...c18

Skjønner du ikke at det er det mange av de som er kritiske prøver på? :) Hvis man har hatt dårlige erfaringer med stor aldersforskjell så er det helt naturlig å forsøke å advare andre. Og dårlig erfaring med det er det jo dessverre mange som har.

De trenger ikke være stygge i måten å gjøre det på selvfølgelig. Men du som er så positiv og lykkelig og snill kan jo øve på å se at det ikke nødvendigvis er bitterhet og hat som ligger bak, ikke sant?

Anonymkode: bf9cd...08b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Folk er fordomsfulle fordi en 21-åring er ikke ordentlig voksen. Selv om du er verdens modneste og mest interessante 21-åring så er det jo ganske vanlig å være naiv og dum på den alderen. Gjerne med et enormt behov for å tro at man er voksen og kul, så man kanskje blir med på ting som man angrer på i ettertid. 

Og det skjer enormt mye i de årene mellom 20 og 30. Din mann har et helt ekteskap bak seg, til og med. Du skjønner jo du også at det kan komme uheldig ut noen ganger, den store forskjellen i erfaring og modenhet.

Håper for din skyld at dere blir lykkelige sammen  :)

Hilsen ei som har vært 21

Anonymkode: bf9cd...08b

Jeg skjønner hva du mener og det stemmer nok i mange tilfeller. Tenker at siden vi har det så fint sammen, velger jeg å følge hjertet. 
Tusen takk for det, vi er veldig lykkelige sammen og håper det varer. 
Skulle det plutselig gå galt, er alt en erfaring. Akkurat nå har vi aldri vært lykkeligere og virker som det blir å vare:)

Anonymkode: 803b4...c18

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤮

Anonymkode: e0ed4...c3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...